P.o.v Zayn
Ik was zenuwachtig, vandaag zouden ik en Perrie op date gaan. Niet zomaar een date, ik zou haar dan ten huwelijk vragen! Nu maar hopen dat ze ja zegt, "Are you ready mate?" zei Louis grappig. Ik grinikte,"Ja". Ik keek nog even naar mijn kleding, ik had gewoon een driedelig pak aan alleen dan zonder het jasje. Dus een tweedelig pak? Het zal wel, het gaat om vanavond en niet wat ik aan heb. "Ik en El gaan ook uit eten, misschien handig om te weten" zei Louis terwijl hij op de bank zat en naar me keek. "Oke" , " Jij ben wel erg korthandig nu hè?" vroeg Louis lachend. "Jup, het zijn gewoon de zenuwen.." Louis knikte en we liepen naar de andere kamer. Normaal hadden ik en Perrie een kamer en Louis met El maar de meiden wilde elkaar opmaken enzow dus gingen we even in aparte kamers, ik klopte op de deur. "Even wachten boys" hoorde we El roepen, al snel ging de deur open. Dat was best snel, normaal als El dat zegt duurt het wel even. Ik keek en zag Perrie in een mooie zwarte jurk staan, ik kreeg een ellenboog in mij zij en keek Louis wat boos aan. "Je mond stond open" zei hij en de meiden begonnen te lachen, ik kon wel door de grond zakken. "Zullen we gaan?" Perrie knikte en we liepen naar buiten.
Bij het dessert zou ik haar vragen, dat kwam er zo aan dus ik was super nerveus. Het ijs werd op de tafel gezet en Perrie begon met eten, ik begon ook en dacht aan hoe ik haar zou vragen. Nadat het op was ging ik op mijn knieën, "Wat doe je?" vroeg Perrie en even later werden haar ogen groter. "Wil je m-met me trouwen?" vroeg ik wat stotterend, Perrie deed haar hand voor haar mond en schudde ja. "Jaa! heel graag!" OMG ik was zo happy, ik kuste haar blij en ze lachte door de kus heen.
==
P.o.v Harry
Er stond gewoon ijs voor onze neuzen! Echt ijs, we namen een hap. Omg , geen echt ijs! "Wa-wat is dit?!" sputterde ik met eten in mijn mond. "Ijs.." zei Niall en hij nam een hap, "Geen ijs!" riep Niall snel daarna. Ik lachte, ookal had ik nog steeds dat ijs dat geen ijs is in mijn mond. Liam stuurde een bericht naar de groep, "Wat is er met dat ijs?" "Niets , hoezo?" kreeg ik terug van Lilou. We keken rond en er stonden bediendes te lachen, ik stapte op ze af. "Wat deden jullie met het ijs?" ze werden rood, "Uhm.. zout.." . Ik liep richting de baas en klaagde over ze, we kregen kregen gratis ijs die zonder het zout zat.
==
P.o.v Sarah
"We gaan nu niet misterieus doen dus ga naar het kanaal en have fun" we keken elkaar aan en liepen naar het adres wat erbij stond, en kwam een man op ons aflopen. "Zijn jullie voor de speurtocht?" we knikte en we werden in een plastic bal geduwd. Even later zaten we op het water te doberen , het was zo grappig. Maar we moesten er ook snel uit want anders was je zuurstof op, ik hoorde mijn mobiel af gaan. Nadat ik wat gevallen was nam ik op,
S "Met Sarah"
L "Met Louis hier, is iedereen bij jou?"
S "Nope.. hoezo?"
L "Laat maar ik wil het vertellen zodra iedereen er is, dus ik bel over een uur terug.Doeii"
Hij zei het snel en voordat ik wat kon zeggen hing hij op, ik Whapte het.
Liam : "Idk.."
Nadia : "Ik ben NIEUWSGIERIG!!"
Kreeg ik terug, ik grijnsde naar Nadia die ook aan het lachen was. We moesten al snel uit dat ding en we lieoen naar huis.
Hoihoi,
Update! Ik heb niets te zeggen alleen dat ik volgende week niet altijd kan update'n.
Comment , vote en follow!
xx Amber
JE LEEST
What if... (complete)
Fanfiction*Deze is gemaakt voor alle One Direction fans* Sarah is 17 jaar en is net verhuist naar Londen , ze gaat naar een muziekschool waar ze het heel goed doet. Na een tijdje wordt haar moeder heel erg ziek en sterft, zijzelf maar ook haar broertje Dante...