52

1.3K 40 4
                                    

P.o.v Lilou

Ik kreeg een Whap, ik opende het en zag dat er foto's waren gestuurd op  de Whap-groep. Ik schoot in de lach en liet Sarah en Nadia de foto zien, "De vrouw heeft het verkeerd begrepen.." Zei ik en Nadia knikte, "Wat was de echte opdracht dan?" vroeg Sarah. "Ze zouden eerst kiezen of de outfit gekozen was door Nadia , ik of jij. We hebben even in je kast gesnuffeld.. Maar daarna zouden ze een outfit voor ons kiezen in plaats van dat aandoen.." Legde ik uit, zou ze boos zijn dat we in haar kast hebben gesnuffeld? Sarah begon te lachen, "Niet boos?" voeg Nadia een beetje verbaasd. "Waarom?" "Nou we-" ik deed mijn hand voor Nadia's mond "Maak niet uit waarom , het punt is dat je niet boos bent." zei ik haastig. Sarah keek wat verward maar wuifde het weg, "Opdracht 3, Zing je favoriete liedje van ons in het openbaar. Iedereen apart" ik keek wat balend naar de grond, waarom nou zingen? Daar is Sarah goed in dus dat maakt niet uit, Nadia tja.. . En ik? Ik zong alleen onder de douch. Ik ga echt niet in het openbaar zingen, Sarah heeft me ooit op school laten zingen en iedereen zei dat het goed was maar.. maar.. misschien nu niet meer... "Wie begint" zei Nadia blij en ik keek naar Sarah, ze snapte mijn hint en begon Kiss You te zingen. Er gingen super veel mensen om haar staan en sommige maakte filmpjes of foto's op hun mobiel, die komen straks op internet. Dat weet ik zeker.

Oh I just wanna take you anywhere that you would like.

We could go out any day and night.

Baby I'll take you there, take you there.

Baby I'll take you there, yeah.

Oh tell me, tell me, tell me how to turn your love on.

You can get, get anything that you want.

Baby just shout it out, shout it out.

Baby just shout it out, yeah.

And if you.

You want me too.

Let's make a move.

Yeah, so tell me girl if every time we to-o-ouch.

You get this kinda ru-u-ush.

Baby say yeah, yeah, yeah.

Yeah, yeah, yeah.

If you don't wanna take it slow.

And you just wanna take me home.

Baby say yeah, yeah, yeah.

Yeah, yeah,

And let me kiss you.

Oh baby baby don't you know you got what I need.

Looking so good from your head to your feet,

Come on, come over here, over here.

Come on, come over here, yeah.

oh, I just wanna show you off to all of my friends.

Making them drool on their chinny-chin chins.

Baby be mine tonight, mine tonight.

Baby be mine tonight, yeah.

And if you.

You want me too.

Let's make a move.

Yeah, so tell me girl if every time we to-o-ouch.

You get this kinda ru-u-ush.

What if... (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu