P.o.v Louis
Ik voelde wat trillen in mijn broekzak, daarna volgde een geluid die ik had ingesteld als beltoon. Mijn mobiel was ik dus teminste niet kwijt, oh ja ik werd gebeld.
"Hallo met Louis"
"Louis.. waar ben je?..- Waar hij is ? je kan beter vragen of hij Sarah al heeft.."
Ik hoorde de bezorgde stem van Niall, met op de achtergrond de stem van Zayn.
"Ehm ik zit in een park en ik heb Sarah niet gevonden..."
" Oke , wist je al dat je met een ander meisje ben gespot? - Ze lijkt erg op Sarah"
"Ja, ik dacht ook dat het Sarah was.."
"Maak niet uit wij komen naar je toe - Hij weet toch niet in waar hij is?"
Ik hoorde Niall en Zayn discusiëren
"Ik ben er ook nog..."
"Ja sorry, in welk park ben je?"
"Ehm.."
Ik liep naar een bordje, ik dacht dat dat de naam was en gaf het aan Niall en Zayn door.
"Oke, we komen eraan"
Voordat ik nog iets terug kon zeggen hingen ze op, ik ging weer op het bankje zitten en keek om me heen. Huh.. was dat Sarah? Ik stond op en liep een beetje opzij zodat ik haar gezicht kon zien. Ja dat is Sarah!! Snel liep ik naar haar toe, "Sarah!" ze draaide zich om. Ik zag dat ze wilde weg rennen maar ze bedacht zich. "Waarom liep je weg?" in plaats van antwoorden paKte ze mijn arm en liep naar een boom. Ze klom er behoedzaam in , zodra ze zat keek ze me een beetje hoopvol aan. "Kom je?" zei ze terwijl ze naast zich sloeg van : kom hier zitten. Ik knikte en probeerde in de boom te klimmen, het lukte niet zo soepel als wat Sarah deed maar ik kwam erin. Sarah die lachte omdat ik er zolang over deed had een trieste blik in haar ogen."Zo... Dus waarom liep je weg?" begon ik langszaam, "Ik moest gewoon even nadenken.." ik knikte en het was weer stil, Sarah zag er vredig uit ookal had ze ,zoals ik eerder zei, een trieste blik in haar ogen.
==
P.o.v Sarah
Het was lief dat Louis achter me aan kwam nadat ik het ziekenhuis was uitgerend, maar ik wilde eerst eventjes alleen zijn. Ik wandelde naar het park waar ik wel eens eerder was geweest, daar waar ik werd ontvoerd. Tijdens het wandelen vroeg ik me nog steeds af wat er met mij en Dante zou gebeuren als mijn vader dood ging, ook dacht ik aan Margriet. Hoe zou het nu met haar gaan? "Sarah!" ik draaide me om en zag dat het Louis was, in de eerste instandtie zou ik zijn weggerend maar dat leek me toch niet zo'n goed idee en bleef dus staan.
Nu zitten we heel stil in een boom, ik en Louis zijn nooit echt praters geweest tegen elkaar. Hij wist me soms wel op te vrolijken, "Waar denk je aan?" ik toverde een kleine glimlach "Later.." "Hoe bedoel je dat?" ik grinikte in mezelf en opeens zat Zayn in de boom."Hallo" zei hij op een heel leuk toontje, ik zette een neplach op en zwaaide. "Alles goed Sarah?" ik keek naar beneden en daar stond Niall, hij probeerde in de boom te klimmen. "Goed, het spijt me trouwens van al dat geschreeuw en-" Hij onderbrak me "Geef niks" "Jawel ik had mijn frustratie niet op jou moeten uiten en.. en.. tja sorry, ik weet het is maar een ielig woordje maar ik meen-" "Ik zei al geef niks" ik lachte. Heb ik ooit verteld dat ik Niall als een broer beschouw? zo niet dan zegg ik het nu : ik beschouw Niall als mijn broer. "Waar praatte jullie over?" begon Zayn weer, "Uhm ja.. waar dacht je aan?" stelde Louis weer opnieuw"Nou gewoon.. wat zou er met mij en Dante gebeuren als mijn vader dood ging enzow..." ik keek om een of andere reden naar de grond aksof ik me ervoor schaamde... "Ik begrijp het." zei Louis rustig. Dat Louis al die meidendingen snap, best fijn eigenlijk. "Dan ga je toch bij Liam wonen" stelde Zayn voor, ik knikte. Daar had ik niet aan gedacht, "Of..of bij Niall. Jullie beschouwen elkaar toch als familie" stamelde Louis uit, Niall knikte met een gezich van : uhmm... okee... "Wat verberg je Louis?" zei Zayn "Niets.." en Liuis sprong de boom uit. "Jawel je doet altijd zo als-" Liuis onderbrak Zayn"Oke, zullen we terug naar het ziekenhuis?" ik knikte en sprong ook uit de boom, Zayn volgde mijn voorbeeld. "Ahh.." "Wat is er Niall?" "Ik ben eindelijk in die boom , gaan we weg!" zei Niall sarcastisch, ik grinkte. "Ah.. knuffel?" zei ik op dezelfde sarcastische toon en ik opende mijn armen, Niall sprong uit de boom en nam mijn aanbod aan. "Ik ook?" zei Zayn met een pruil-lipje, ik grinikte "Nee Zayn jij niet.." hij trok een nog ergere pruil-lip "Nou.. oke dan" uiteindelijk veranderde het in een groepsknuffel.
==
P.o.v Liam
"Wij hebben niets meer, en ik ben al met iemand anders"
Stuurde ik terug naar Daniele, al snel kreeg ik een bericht terug.
"Ohw ja, Sarah toch? Die lelijke bitch verdien jou niet, jij past veel beter bij mij! 100000x kusje D"
Ik staarde naar het scherm, noemde ze Sarah nu lelijk?! Hoe durfde ze?! geïriteerd liet ik het aan Harry zien, "Gewoon jaloezie omdat jij haar niet meer wilt." zei hij rustig , "Wie is er jaloers?" vroeg Nadia terwijl ze opstond. Ik keek Harry aan met mij : Help me, blik. "Zijn ex wilt hem terug en schold dus Sarah uit" ik kon Harry wel slaan, je gaat toch niet tegen een BFF van Sarah , die je amper ken dat vertellen!? "O oke.." zei Nadia , ik was blij dat ze niet veder vroeg. Ik keek weer naar mijn mobiel en stuurde:
"Ik vind van niet!"
Ik keek weer op en gelijk werd mijn mobiel uit mijn handen gerukt, "NADIA!" . Ze rende weg met mij en Harry achter haar aan, Lilou en Dante hadden we er verbaasd achter gelaten.
==
P.o.v Nadia
Ohw nee, ze komen achter me aan! Snel dook ik de lift in, en drukte gehaast op het knopje BG. Kom op ! Sluit je deuren... "Nadia geef terug! Liam wil nog niet dat de rest het weet!" Nee hè ,Harry en Liam doken nog net optijd de lift in. Ik had niet gewild dat ze net te laat waren, dan zaten ze nu vast maar nu kan ik die berichtjes niet lezen. "Nadia geef" "Nee, ik ben geen hond!" zei ik half sarcastisch half sirieus. Liam probeerde het af te pakken maar zinder succes, "Harry help eens." zei Liam en Harry begon me te kietelen "Nee niet.. Hahaha.. doen.. Hahaha.. Daar.. Haha.. kan ik niet tegen.. Hahaha.." de deur spring open en ik zag Sarah, Louis , Niall en Zayn verbaasd kijken. "Ehm..haha Liam!" Liam keek op en Harry stopte met kietelen. Ik ging weer staan want ik was omgevallen tijdens het kietelen toen ik probeerde me te bevrijden maar ik ging dus wild slaan en trappen, gelukkig raakte ik ze niet. "Wat is hier aan de hand?" vroeg Sarah , snel gaf ik Liam zijn mobiel terug.
Aloha mensjes,
Ik heb nog steeds weinig ideeën gekregen voor mijn boek dus plz geef ideeën via een privé-bericht.
En lees plz : You And Me van mijn goede vriendin kusxilse, het is echt een superboekie dus lezen!
Plz Comnent, Vote & Follow.
Xx Amber
JE LEEST
What if... (complete)
Fanfiction*Deze is gemaakt voor alle One Direction fans* Sarah is 17 jaar en is net verhuist naar Londen , ze gaat naar een muziekschool waar ze het heel goed doet. Na een tijdje wordt haar moeder heel erg ziek en sterft, zijzelf maar ook haar broertje Dante...