34

1.8K 51 3
                                    

P.o.v Sarah

Het deed me pijn , mijn vader die me altijd kon opvrolijken als er iets was , degene die je liet opstaan als je viel. Degene die er stond om je te beschermen tegen iets kwaads , simpelweg degene die er altijd voor me was. Heeft gewoon keihard tegen me gelogen over zoveel dingen, en over die dingen mag je niet liegen! Je mag niet liegen over de dood of de redens ervan. En het ergste is dat ik nog zoveel van hem houd , na alles wat hij heeft gedaan. Hij heeft gewoon mijn moeder van mij en Dante afgepakt, zijn vrouw! Misschien is het niet erg dat ik nog van hem hou, misschien moet ik het hem vergeven. Wat?! vergeven?! dat nooit! Maar...het is wel mijn vader, familie dus. Die hoort je het toch te vergeven ,hoe erg de misdaad ook is? Of toch niet?

Er rolde een traan over mijn wang, "Niet huilen Sarah" zei Dante. Ik lachte nauwelijks, hoe kon ik nu ook een echte glimlach tevoorschijn toveren? En als papa dood gaat, waar gaan ik en Dante dan naartoe? Mijn hoop is al weg in het leven en als ik Dante niet meer zie dan...dan.. ik zou het niet willen voorstellen. "Alles goed?" Niall liep de kamer binnen, ik knikte. Ja alles gaat goed, ik ben mijn moeder kwijt doir mijn vader en al zo enorm vaak in het ziekenhuis geweest! Het is zo'n rottige plek, alles wit... Ik heb hier zulke slechte herineringen aan.. Ik kreeg een arm om me heen , "Het komt wel goed" "Echt waar Niall! Nu komt alles goed?! Nu ik alles al kwijt ben??" ik schreeuwde het uit met tranen in mijn ogen, ik zag Niall achteruit deinzen. Opeens drong me door wat ik deed, hij wilde alleen helpen... Snel rende ik de kamer uit, weg , weg van deze plek, weg van iedereen. Even lekker nadenken...

==

P.o.v Nadia

Niall was even naar binnen gegaan, het was me wel wat duidelijk dat Niall niet erg geïntreseerd in me was."Hey Nadia, omdat wij elkaar nog niet zo goed kennen en we allebei BFF's zijn van Sarah..ehm zullen we gewoon vragen stellen aan elkaar?" vroeg Lilou. Eerst was ik best pissig dat zij ook een BFF was en Sarah meer met haar omging, maar misschien vond ik haar ook aardig... "Oke ehm... Slechste eigenschap?" ze grinikte " Mijn nieuwsgier-" de deur ging open en Sarah stormde naar buiten. Geschokt stonden we allemaal stil alleen Louis zei wat tegen Liam, wat hij zei verstond ik niet maar daarna zuchte hij en rende achter Sarah aan.

==

P.o.v Liam

Ik kreeg een bericht,

"Ik zou je graag terug willen, x D"

mijn wereld stopte even met draaien, ze wilde me terug! Nee ho Liam, je heb nu met Sarah. Zou ik nog iets voor Daniele voelen ? (srr weet niet precies hoe ik haar naam schrijft) "Liam!" ik schrok uit me gedachte "Huh.. wat?" Louis keek op mijn beeldscherm en zei even niks. Daarna volgde een diepe zucht en hij rende weg, "Waar gaat hij naartoe?" mompelde ik in mezelf. Ik zei het niet te hard want misschien is het een domme vraag, niemand gaf ook antwoord. Even een bericht terug sturen..

"Waarom dat? L"

Ik drukte op verzenden en las het na, misschien gaat ze het verkeerd opvatten. Misschien? Ik weet het zeker!

Hoihoi

OMG het superveel reads !

Ben wel heel erg naar beneden gezakt in discover :(

Maarja maak niet uit, heb altijd nog trouwe fans (toch?)

Ik heb nu een uurtje wifi enne die is bijna om dus comment ,vote , follow enz.

En ideeën zijn altijd welkom!

Xx Amber

p.s weet niet zeker als hij publiceerd :/

What if... (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu