10

2.2K 43 7
                                    

P.o.v Sarah

Het was inmiddels al best laat, ik was veel gebeld door Lilou met allemaal dezelfde voicemail:" Hoi met Lilou, je vader deed echt heel raar wat is er aan de hand !?". Ik zuchtte , moet ik haar terug bellen? Ik liet me zakken op de grond in een donker steegje. Er kwamen drie jongens op me aflopen, verschrikt stond ik op. "Jij bent knap met je rode krullen " ik keek ze gevleid aan , natuurlijk wist ik waar dit naartoe ging. Ik kijk ook tv hoor!. "Dankje " ik besloot het spelletje mee te spelen. "Wil je wat drinken?" ja hoor ,me eerst stom dronken maken en dan met mij naar bed ofzow. Dacht ik bij mezelf maar ik hield me aan het plan "Ja graag" de jongens draaide zich om en liepen voor me het steegje uit. Opeens begon ik keihard weg te rennen , waarnaar toe wist ik ook niet. Het enige wat ik dacht was : "wegwezen hier!" De jongens keken eerst vreemd maar daarna begonnen ze te grijnzen en rende me achter me aan, gelukkig had ik gympen aan. Ik keek achterom , de jongens kwamen dichterbij. Ik rende een weg in met aan het einde een begin van een bos. Ik had besloten me daar te verstoppen, ondertussen had ik tranen in mijn ogen. Waarom moest mij dit overkomen!?

==

P.o.v Liam (NL)

Ik kon niet slapen dus ging ik maar een wandeling maken, ik liep over straat tot dat ik een bos tegenkwam. Ik heb altijd al van jongs af aan van het bos gehouden , er kwam een meisje in mijn richting rennen .Eerst dacht ik dat het een fan was die een handtekening wilde maar al snel zag ik aan haar gezichtsuitdrukking dat dat niet zo was en me waarschijnlijk ook nog niet had gezien, ze had drie jongens achter haar aan. Ze keek achterom en knalde op me . "Au!" zei ik terwijl ik viel, mijn hand bloedde doordat ik op een spijker viel .Mensen gooien ook niks meer in een prullenbak , dacht ik .Ze keek me bang aan "Sorry, ik moet weg, ze zitten achter me aan..." ze zei en sprong op om veder te rennen. Mijn hersenen werkte op volle toeren "Wacht , ik weet waar het veilig is!" ze keek me twijfelend aan maar voordat ze iets kon zeggen sleurde ik haar mee. De jongens stopte even met rennen en riepen "Neem jij haar maar!" Ze schrok zo te zien "Je bent en van hen!" ze zette verschrikte ogen op met tranen erin. Ze wringde zich los en wilde weg rennen. Ik kon haar net op tijd weer vast pakken en rende veder,ze werkte niet echt mee en de drie jongens begonnen weer te rennen. We zijn een paar keer flink gevallen waardoor we minder vaart maakte als eerst, de jongens haalde ons in. Ik wist niet wat ik moest doen, "Kom hier jij!" de jongen greep naar het meisje en gelijk verkocht ik hem een klap. Het meisje keek beduust , hij was bewusteloos. Ik wist niet waar het vandaan kwam , normaal zou ik dat nooit doen. Een van de twee overige jongens sprong op mij en de andere pakte het meisje, het meisje trapte precies goed (als je snap wat ik bedoel ) en sloeg hem nog even. Ze keek even pijnlijk naar haar hand , die klap deed dus voor beide pijn. Daarna hielp ze mij , de jongen dreigde met een mes maar daar trok ze zich niks van aan. Ze draaide een van zijn armen om , "Auw , bitch!" de jongen draaide zich naar het meisje toe en probeerde haar te slaan. Sommige ontweek ze maar de meeste waren raak, ik lag daar gewoon op de grond te kijken. Waarom deed ik niets!? toen ik in actie wilde komen sloeg ze hem en legde een hand op haar wang. Voorzichtig deed ik haar hand weg en zag in het maanlicht de er een snee had, waarschijnlijk van die mes. Ik pakte haar hand en rende naar mijn huis..

What if... (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu