Voordat je dit hoofdstuk ga lezen ik heb bij het vorige hoofdstuk nog wat bij geschreven, lees het even als je wil...
P.o.v Sarah
Ik en Niall staan voor mijn huis, ik voel me wanhopig. "Niall ik wil niet meer.." " Kom op! je kan het wel" zei Niall met een lach , natuurlijk wist hij niet hoe hard het voor mij was. "Sorry Niall, ik ben er niet klaar voor.." Niall knikte en we wilde weer weg lopen, terug naar Liam's huis. "SARAH!!" ik schrok me rot en draaide me snel om daar stond Lilou hard naar me te zwaaien als een gek. Ik lachte me rot en zwaaide terug, Lilou kwam op mij afrennen. "Waarom heb je nooit verteld dat je bij One Direction was?" "Ben jij fan van hun ?" "Jaaa" schreewde ze bekant en ze knuffelde Niall, hij keek verbaast naar mij en ik lachte terug "Aahh ik heb Niall Horan gekuffeld!" "Sstttt , straks hoort iemand je!.." maar telaat er kwamen veel meisjes naar ons toe inclusief mijn...mijn..vader... "Niall..." zei ik op een bange toon. "Ja .." Niall zei het ook bang maar hij was bang voor al die tiener meisjes "Mijn vader!" en ik wees "Kom!" zei Niall vastberaden en we rende weg met eerst gillende fans achter ons daarna Lilou en tot slot mijn vader.
We hadden echt heel veel gerend en we verstopte ons , gelukkig vonden de fans ons niet en gaven ze het op. Langszaam keek ik om het hoekje en zag Lilou nergens meer, 'Dat is raar, Lilou geeft nooit snel op' dacht ik maar ik maakte me geen zorgen . Lilou was sterk!
==
P.o.v Lilou
Sarah wees bang naar haar vader en rende weg voordat ik het in de gaten had, "Wacht !" had ik er nog achteraan geschreeuwd maar het hielp niet. "Auw!" Ik werd even plat gestampt soor allemaal fans ,eerst stond ik beduust op maar rende er ook achteraan. Na een tijdje werd ik gegrepen door Sarah's vader, "MEEKOMEN!" ik weet niet waarom maar ik gehoorzaamde . Bij Sarah's huis aangekomen smeet hij mij naar binnen en deed het slot op de deur. "Waarom doet u dat?" "Je mag niet weg.." ik keek vragend "Jij moet me helpen.." "Ehm.. waarmee dan?" "IK neem aan dat JIJ weet waar SARAH is.." " Okey... ten eerste : waarom onderdrukte u IK, JIJ en SARAH en ten tweede : Nee ik weet niet waar ze is.." "JE LIEGT!! BITCH!!" zei die man nu sirieus bitch tegen mij?! . Ik schudde de gedachte maar weg "Nee meneer echt niet, als u me nu laat gaan.." "IK LAAT JOU NIET GAAN , TOTDAT JIJ VERTEL WAAT SARAH IS!!" ik schrok "En mijn ouders dan? die zijn vast ongerust dan!" Sarah's vader pakte de telefoon "Hallo... Kan Lilou bij ons blijven slapen het hele weekend?.... Nee ze hoeft geen spullen, wij hebben hier genoeg... Oke .. Ja Doei" "Zo geregeld" hij pakte mijn armen en bond ze vast.. "Vertel maar, ik heb de hele dag de tijd.."
JE LEEST
What if... (complete)
Fanfiction*Deze is gemaakt voor alle One Direction fans* Sarah is 17 jaar en is net verhuist naar Londen , ze gaat naar een muziekschool waar ze het heel goed doet. Na een tijdje wordt haar moeder heel erg ziek en sterft, zijzelf maar ook haar broertje Dante...