P.o.v Liam (NL)
<terugblik>
"Deze pannekoekjes zijn heerlijk" zei ik om de stilte te doven, hij glimlachte "Dankje"..
<Einde terugblik>
Zo te zien vond Sarah de pannekoekjes echt lekker, ze pakte er nog een. Ik zag dat ze een hechting had, ik pakte haar arm en keek haar doordringend aan. Misschien deed ik iets geks maar iets zei dat al die sneeën niet perongluk zijn gekomen en vroeg dus : " Hoe kom je hieraan?" ze zocht een excuus, ik zag het in haar ogen. "Ik ben van de trap afgevallen waardoor ik me hier openhaalde daarna ben ik op mijn wang gevallen , daarom was het blauw en toen op mijn neus waardoor ik een bloedneus kreeg.." Ze kon goed acteren, dat geef ik toe maar ik zag dat ze loog. "Waarom lieg je tegen me?" ik zei het zo alsof ik het tegen een klein meisje zei. Haar ogen werden groot, ik zag dat ze tranen kreeg en barste in huilen uit. Ze rende naar boven , ik hoorde nog haar deur dicht bonken. Snel liep ik achter haar aan, "Sarah doe de deur open" het klonk een tikkelte bot en gemeen maar zo was het niet bedoeld... "Nee , je bent mijn vader niet!" ze stopte even met huilen, nu wist ik waar het om ging. "Sarah wat is er met je vader?" "NIETS!" "Sarah ik weet dat je liegt!" ze deed de deur open , daar stond dat meisje met die mooie aquagroene ogen. Haar gezicht was nat van het huilen, "Vertel je het aan niemand door?" ze zei het zacht en verlegen . Ik knikte maar schrok toch van haar reactie, als iemand zeg :vertel het aan niemand door, dan is het ernstig of een geheim. Je kon van haar gezicht aflezen dat het ernstig was , letterlijk en figuurlijk. Ik liep naar binnen en ging rustig zitten op haar bed, toen vertelde ze het hele verhaal.
Toen ze klaar was ging ze verdrietig naast me zitten en legde haar hoofd op mijn schouder, zelf had ik ook tranen in mijn ogen . Ze was 17 bijna 18 en had dit dus al meegemaakt! Ik walg van die vader, hoe kan je je eigen dochter zoiets aandoen!? Ze heeft verdomme een hechting in haar arm! Ik hoorde mijn mobiel afgaan , ik wilde hem pakken maar Sarah lag nog steeds op mijn schouder. Nu ik daar aan dacht kreeg ik een tinteling in mijn maag... Sarah haalde haar hoofd van mijn schouder "Is dat jou mobiel?" ik knikte en liep erna toe.
Liam : "Hallo met Liam."
Niall: "Heey met Niall, ben je er bijna?"
Liam : "Sorry?"
Niall : "Je bent toch niet de fotoshoot vergeten!"
Liam : " Oh.. Sorry , ik kom er nu aan"
Ik haaste me naar beneden , deed mijn schoenen aan en pakte mijn jas. Sarah keek mij vragend aan ,"Ik heb een fotoshoot, ben zo terug.." "Oh.. oke" ze knuffelde me nog snel en fluisterde in mijn oor "Nog bedankt van gister, kom snel terug" ik glimlachte en knikte. Ik pakte de autosleutels en reed weg , Sarah had me nog lopen uitzwaaien ...
<Op de fotoshoot aangekomen>
Ik rende naar binnen, ik was misschien wel erg te laat. "Ohw Liam daar ben je!" hoorde ik Zayn roepen, ik draaide me om en ja hoor daar stond Zayn. "Kom je mee naar onze kleedkamer?" ik knikte en liep achter hem aan, "Hier is onze Liam!" hoorde ik Zayn roepen voordat ik de kamer binnen liep. De specialisten duwde meteen een setje kleding in mijn handen , ik kleedde me om en kreeg gelijk een poederding in mijn gezicht geduwd. "Kom" hoorde ik onze manager zeggen en we liepen de kamer uit naar het witte doek om te poseren.
==
P.o.v Sarah
Ik was helemaal alleen thuis, wat moest ik doen? "Wat zou Liam doen als werk, ik denk fotomodel. Anders zou hij niet naar een fotoshoot gaan."dacht ik hardop. Ik belde Lilou, ze nam niet op des sprak ik een voicemail in :"Hoi, gewoon ruzie kusjes Sarah" Ik ging het huis maar eens verkennen , ik wist al waar de woonkamer, de keuken en mijn kamer was. Nu de rest nog , ik liep naar boven. Er waren vier deuren , één was mijn logeerkamer dus ik opende de deur er tegenover. Dat was ook een logeerkamer, het zag er precies hetzelfde uit als de kamer waar ik verbleef, "Nog twee kamers te gaan" dacht ik weer hardop voor. Ik opende de deur en daar was Liam's kamer, het was grote kamer. Hij had een tweepersoons bed ,een grote kast , grote tv , een bureau en een eigen badkamer maar dat had elke kamer. Ik opende zijn kledingkast en bekeek zijn kleding, hij had een goede smaak voor mode. Onder zijn bureau stond een redelijk volle prullenbak, ik dacht :'ik leeg hem wel' maar toen ik in de prullenbak keek zag ik zakjes chips en een doormidden gescheurde foto. Ik pakte de stukjes en keek naar de foto, ik zag Liam met een meisje. Ze zoende, zo te zien had hij net een relatie achter de rug. Ik liet de prullenbak staan en leegde hem ook niet straks denkt hij dat ik expres heb zitten rommelen, Ik verliet de kamer en opende de laatste deur. Daar stond een jacuzzi !! Als je door de ramen keek had je uitzicht over weiland , ik zag het al voor me. Ik in de jacuzzi , kijkend naar de zon die onder de weilanden verdwijnd... Maar goed misschien mocht dat later, ik liep weer naar beneden naar de begaandegrond daar was ik nog niet in één kamer geweest. Er was niets bijzonders in die kamer alleen een was- en droogmachine voor keding en zo'n ding dat voor warmwater en electriciteit zorgd. Ik zocht mijn kleding om het in de was te doen , maar in plaats van een setje vond ik er wel meer van Liam. Toen de was gedaan was (Haha leuke zin) ging ik naar zijn achtertuin , hij had een zwembad!! Ik deed mijn hand in het water het was lekker warm..
==
P.o.v Liam (NL)
Aan het einde van de fotoshoot wilde de jongens naar Nando's , natuurlijk wilde ik mee maar Sarah zat nog alleen thuis . Dus zei ik dat ik niet kon, "Waarom niet Liam.. Zit er thuis een chick op je te wachten.." zei Harry op een plagerige toon , "Ja dat klopt" Haha je had Harry's gezicht moeten zien! Maarja gelijk gingen de jongens vragen stellen.
"Hoe heet ze ?" - "Sarah"
"Hoe ziet ze eruit?" -" ze heeft brons-rood krullend haar, een beetje bleek en heef aquagroene ogen"
"Hie heb je haar leren kennen?" Ik kreeg een blok in mijn keel, hoe ga ik ze dit vertellen.. 'Ze was aan het vluchten voor jongens , ze knalde tegen mij aan en samen hebben we ze geslagen enzo en toen nam ik haar mee naar huis omdat ze nergens anders heenkon..' dacht ik ..Nee dan gaan ze vragen : Waarom kon ze nergens heen. en dan moest ik Sarah's verhaal vertellen terwijl ik belooft had tegen niemand het te vertellen..
"LIAM" ik schrok wakker uit mijn gedachte "Ehm sorry.." Ze begonnen te lachen "Vertel het maar een andere keer" Zei Louis "Je gaat haar nu even voorstellen" Ging Niall door en ze gingen allemaal in mijn auto zitten, "Waar zijn jullie auto's?" vroeg ik nog "We zijn met de taxi" ik knikte en ging achter het stuur zitten.
Thuis aangekomen wilde iedereen gelijk de auto uit maar ik hield ze tegen , "Jongens, ze kent One Direction niet dus ze weet ook niet dat wij beroemd zijn " ze knikte "Liam, vind je haar leuk?" zei Harry toen.. Ik bloosde een beetje "Nee , hoezo?" "Als ze lekker is, is ze van mij!" ik lachte maar het was een nepplach.. Toen ik de deur open deed zag ik Sarah bij het zwembad staan ,"Die is hot!" zei Harry , iedereen grinikte bahalve ik. Ik maakte een wees stil gebaar en wees naar Sarah. De jongens grinikte en knikte..
==
P.o.v Sarah
Ik ging maar weer maar binnen tv kijken, ik stond op en plons ik lag in het zwembad . Er stonden vijf jongens naar me te kijken en ze proeste het uit van het lachen, wacht maar dacht ik. Ik ging het zwembad uit en vroeg "Wie duwde mij erin?" ze wezen allemaal een ander aan maar de meeste vingers waren op Liam gewezen. Ik rende naar Liam toe en probeerde hem erin te gooien maar hij duwde mij er weer in. Weer lachte er vijf jongens mij keihard uit, "Auw! " riep ik mijn telefoon die ik in mijn broekzak had zitten gaf stroomstoten . Weer kwam er een stroomstoot "AUW!" De jongens keken me raar aan , ze waren wel gestopt met lachen. Ik voelde een derde stroomstoot en alles werd zwart..
JE LEEST
What if... (complete)
Fanfiction*Deze is gemaakt voor alle One Direction fans* Sarah is 17 jaar en is net verhuist naar Londen , ze gaat naar een muziekschool waar ze het heel goed doet. Na een tijdje wordt haar moeder heel erg ziek en sterft, zijzelf maar ook haar broertje Dante...