47

1.4K 33 5
                                    

P.o.v Niall

We waren bij een gebouw aangekomen waar het intervieuw werd gehouden, zodra we binnen waren werden we meegesleurd naar onze kleedkamers. De meiden en Dante werden met onze manager meegenomen naar de kamer waar het intervieuw werd gehouden, "Hebben jullie er zin in?" vroeg een styliste. "Ja hoor" we kregen allemaal een setje kleding in onze handen geduwd en de styliste liep onze kleedkamer uit, "Klop maar als jullie aangekleed zijn" zei de styliste nog voordat ze de deur achter zich dicht deed. We kleden ons om en bleven extra lang wachten, we wilde namelijk geen make-up op dus hoe langer je wacht des te eerder het intervieuw. Ja wat was ik weer slim! "Jongens al klaar?" "Nee wacht even!" riep Liam terug, "Maar het intervieuw begint over 5 min." We gaven geen antwoord en klopte toch maar op de deur, de styliste deed onze haren. "Geen tijd voor make-up, ga maar naar kamer 045. Daar is het intervieuw" we knikte en liepen naar kamer 045, "Hallo jongens kom zitten" zei de intervieuwster lief en ze gebaarde naar een bank. "Hallo allemaal, vandaag intervieuwen we One Direction" de meiden en Dante klapten en wij zwaaide naar de camera, (Ik doe het even zo dat vind ik wat makkelijker, I = intervieuwster, N = Niall, L = Liam , H = Harry ,)

I :"Oke maar waar is de rest van One Direction?"

L : "Die zijn op vakantie in Hawai"

I : "Waarom zijn jullie dan niet mee?"

H : "Tjaa.. dat is een goede vraag..."

Ik grinikte, op de manier waarop Harry het zei was hilarisch. Hij zei het namelijk heel geheimzinnig,

N : "Ze wilden met hun vriendinnen op vakantie"

I : "Zijn jullie drie dan nog single?"

L : "Nope , ik en Harry hebben een vriendin. Ze staan daar"

En hij wees richting de meiden,

I: "Kom er allemaal bij"

Zoals de intervieuwster voorstelde kwamen ze naast ons op de bank zitten,

I : "Dus wie is van wie?"

L : "Deze schat is van mij"

en hij knuffelde Sarah

H : "En dit juweeltje van mij"

en hij gaf Lilou een kusje op de wang

I : "En jullie?"

ze wees naar mij en Nadia, gelijk bloosde we beide.

Dante : "Die vinden elkaar leuk maar durven beide de eerste stap niet te zetten"

en hij grijnsde naar ons,

I : "Ohw, dus binnenkort is heel One Direction bezet?"

N : "Misschien"

I : "En jij dan jongetje?"

Dante : "Ik ben het broertje van Sarah, Liam's vriendin"

de intervieuwste knikte.

I: " Oke , dat was het dan."

Aan het einde van de intervieuw gaven we de intervieuwster een hand en gingen ons eigen kleding aantrekken, nadat we dat hadden gedaan gingen we terug naar huis.

==

P.o.v Liam

*Pling* ik keek op mijn mobiel terwijl ik zonder broek ik de kleedkamer stond, het was een berichtje.

"Hoi liefie, sorry dat ik niets meer liet horen. Ik was op vakantie, ik ben bij jou nu. Kom je mis je zoo... xx Dan"

Mijn gezicht ging verbaasd staan, is ze nu in mijn huis? Hoe kon dat? Ik heb sloten! "Vas-" voordat Harry zijn zin kon afmaken gaf ik mijn mobiel al en deed een broek aan. "Huh? heeft ze een sleutel van jouw huis?" ik schudde mijn hoofd en Harry overhandigde mijn mobiel aan Niall. "Hoe kan ze dan in jouw huis zitten?" vroeg Niall en hij gaf mijn mobiel terug, "I really dont know" antwoorde ik terug....

Allo,

Vandaag komt er misschien nog een hoofdstuk maar ik weet niet zeker,

Uhm tjaa.. ik heb niets te vertellen dusse daag!

Comment, vote en follow

Xx Amber

What if... (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu