30

1.9K 49 5
                                    

P.o.v Sarah

Ik had weer een nieuwe mobiel gekocht, dit keer was het aqua-blauw. Gelukkig kon ik hetzelfde telefoonnummer houden als eerst, ik had twee berichteen van Nadia.

"Hoii, ik sta bij gate 21." verzonden om 12:06

"Kom je me nog ophalen?" verzonden om 12:29

Ze heeft gewoon zitten wachten tot ik kwam, het is nu.. OMG 13:52! Ik belde Nadia.

Ik : "Hoi"

Nadia : "Waarom was je er niet? Ik heb super lang moeten wachten!"

Ik : "Ja ik weet het, het spijt me. Waar ben je?"

Nadia : "Ehm.. ik ben bij Nando's"

Ik : "Oke , ik kom eraan. Ik vertel je later de reden wel! Doeii"

Nadia : "Oke , Doegg!

Gelukkig was ze niet heel boos, "Kom we gaan naar Nando's!". Niall's ogen werden groot en keken heel blij, Liam en de rest keken eerst wat raar. "Mijn vriendin wacht daar" hun gezichten veranderde van vragend naar ohw nu snap ik het.

Bij Nando's aangekomen zag ik Nadia zwaaien , ik grinikte en zwaaide terug. Blij rende ik naar haar toe, zo te zien was ze verbaasd dat ik met One Ditection binnen kwam lopen. "Ja, ik ken hun" zei ik voordat ze iets ging vragen, ze knikte en maakte plaats voor de jongens. Ze had zo veel geshopt, dat is zeker iets voor Nadia."Zo, vertel iets over jezelf" vroeg Harry maar, "Uhm naja , ik ben Nadia. Ik ben geboren ik Nederland en later verhuisd naar Ierland, ik zing en speel viool. Ik hou ook erg veel van shoppen." de laatste zin zei ze lachend terwijl ze naar haar tassen keek. "Ik ga even naar het toilet" "Ik ga ook even" zei Nadia en samen liepen we naar het toilet. "Man wat zijn ze knap" zei Nadia gelijk nadat de deur dicht was , "Wie vind je het leukst?" zei ik grinikend "Uhm.. Ik denk Liam of Niall." mijn adem schokte, vond ze Liam leuk? Nee niet alleen Liam, ook Niall! Dus het kan zijn dat..dat.."Gaat het Sarah?" Nadia haalde me uit mijn gedachte "Uhm ja hoor, ik ben gewoon blij dat je blijft logeren voor een week. Ik moet je alleen wel jets vertellen.." Dus ik legde het verhaal uit over mijn vader, Dante, Lilou's problemen ,de ontvoering echt gewoon alles tot de kleinste detail. Na het verhaal keek Nadia geschokt , ze liep op me af en gaf een waardevolle knuffel "Ik ben blij dat je nog leeft!" ik lachte "Ik ook, enne nog één ding... Ik ben verliefd op Liam.."

Hoihoi,

Ja wat gaat Nadia ervan vinden over Liam?

Laat het achter in de comments en laat ook achter wat je van dit hoofdstuk vind.

Vote plz en ik bedank julliee heel heel heel heel heel erg voor de 6928 reads die ik heb.

Ik sta gewoon op nummer 1 in fanfictie en tienerfictie!!

Omg thank you so much! Ik kan gewoon niet beschrijven hoe gaaf het is en hoe blij ik nu ben!

Nogmaals thnx en vote en comment

Xx Amber

What if... (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu