P.o.v Liam (NL)
Het begon te regenen. "Wat gebeurde daar nou!?" riep ik verward naar het meisje, ze gaf geen antwoord terug. Ik keek in haar ogen , ze had zulke mooie zeegroene ogen. Ik schudde mijn gedachte weg. We waren bij mijn huis aangekomen,ik deed de sleutel in het slot en liep naarbinnen de keuken in. Daar lag alle spullen voor verwondingen ect. Ik deed het licht aan en schrok van haar gezicht dat onder het bloed en de blauwe plekken zat, "Ik weet het, ik ben lelijk.." zei ze terwijl in haar ogen tranen sprongen.Wat moest ik nu terug zeggen :'Nee ik schrok van het bloed enzo..' nee dat kwam bijna op hetzelfde neer. "Hebben die jongens dat gedaan?" zei ik verbaasd, ze schudde nee en begon te huilen. "Heb je het zelf gedaan!?" zei ik vol ongeloof, weer schudde ze nee en begon harder te huilen."Stil maar.."zei ik rustig , ik omhelsde haar. Toen ze was gestopt met huilen vroeg ik: "Waar moet je naartoe?" Ik zag het in haar ogen dat ze nergens naartoe kon, "Je mag bij mij logeren.." ze keek me hoopvol aan en zei "Ja graag" .
==
P.o.v Sarah
Ik lig nu in een bed in een vreemd huis, die jongen had aangeboden om bij hem te logeren. Ik moest het wel aannemen, waar kon ik anders naartoe. Ik keek op mijn mobiel ,18 gemiste oproepen van Lilou. Ik zou haar morgen wel terug bellen. De kamer waarin ik verbleef was groot ,had twee tweepersoons bedden , een grote tv , een eigen badkamer en twee grote kledingkasten. Oww ik haat het als ik natte kleding aanheb, en dan zijn het ook nog skinny jeans. Mijn shirt was niet nat door mijn jas, logisch. Zou mijn vader nu op zoek zijn naar mij? , Als ik terug ben is hij dan boos of opgelucht? Al dat soort vragen dwarrelde door mijn hoofd. Onrustig viel ik in slaap..
Ik werd wakker , iemand zat op mijn bed naast me. "Gaat het weer?" het drong me laat door wat hij zei, ik was ook wel net wakker. "Ja" zei ik suf . Hij lachtte , het was zo'n lief lachje dat ik vanzelf ook ging lachen, "Ik heb ontbijt gemaakt" "Lekker, ik kom er zo aan" ik sprong uit bed en liep naar mijn eigen badkamertje. Mijn wang was niet meer blauw , het enige wat ik nog had was die snee in mijn arm en die snee die ik gister kreeg. Ik deed de kraan open , maakte een kommetje van mijn handen en gooide het water in mijn gezicht, ik schrok van het koude water. Ik deed dit elke ochtend zodat ik zeker wakker was en al het vuil van mijn gezicht was, met vuil bedoelde ik uitgelopen mascara. Ik liep terug naar mijn logeer kamer en wilde van kleding wisselen. Ik opende de kast en kwam erachter dat ik geen kleding bij had, ik wilde de jongen roepen maar hoe? Ik wist zijn naam niet.. Ik liep naar beneden "Ik heb geen schone kleding bij.." zei ik schaamtevol. De jongen keek lachend naar me "Eh ja .. ik ben vanochtend naar de winkel geweest, ik wist niet welke maat je had dus misschien is het te groot.." Ik bedankte hem en liep naar boven , het was een kort spijkerbroekje met een aquakleur hemdje. Het broekje paste perfect maar het hemdje was net iets te groot, ik deed mijn haar in een knot met mijn elastiekje die ik altijd om mijn arm had. Ik liep naar beneden , "past het?" vroeg de jongen "Kijk zelf maar." zei ik blij en ik gaf hem een knuffel "bedankt dat je het voor mij heb gekocht." We gingen aan de eettafel zitten "Hoe heet jij eigenlijk?" vroeg ik aan hem. Hij keek me verbaast aan alsof ik de vreemdste vraag van de wereld heb gesteld "Liam, jij?" "Sarah" "Mooie naam" ik begon te blozen "Je bent schattig als je bloost" zei hij grinnikend . Ik lachtte terug, hij had het dus gezien. "Deze pannekoekjes zijn heerlijk" zei ik om de stilte te doven, hij glimlachte "Dankje.."
JE LEEST
What if... (complete)
Fanfiction*Deze is gemaakt voor alle One Direction fans* Sarah is 17 jaar en is net verhuist naar Londen , ze gaat naar een muziekschool waar ze het heel goed doet. Na een tijdje wordt haar moeder heel erg ziek en sterft, zijzelf maar ook haar broertje Dante...