48

1.3K 45 8
                                    

P.o.v Liam

Ik stobd voor de deur, zou ze echt binnen zitten? Iedereen wist al van het berichtje, "Kunnen we naar binnen?" vroeg Nadia een beetje verveeld. Ik knikte en deed de deur open, "Nope, zeis er niet" zei Niall en hij liep naar de keuken. "Ga je nu eten Niall?" vroeg Dante, Niall kwam terug lopen met een glas water in zijn handen "Nope ik haalde wat water". "Ik ga nieuwe snaren halen" Sarah liep naar boven en kwam later terug met haar gitaar, "Doei tot straks". "Doeii" "Later" "Byee" "Tot straks", de deur ging dicht. "Nu kunnen we de speurtocht maken" riep Lilou terwijl ze papier pakte, ik knikte. "Jongens voor de meisjes en meisjes voor de jongens" zei Harry en iedereen knikte. Als snel waren we klaar en gingen Mario Kart spelen op de Wii, de meiden zaten nog met de speurtocht.

==

P.o.v Sarah

"Badankt" zei iktegen de meneer die me geholpen had en ik liep de winkel uit, er kwam een lief klein meisje op me af lopen "Ben jij Liam's vriendin van One Direction?!" ik ging door mijn knieen en knikte. "Speel jij gitaar?" ik glimlachte "Ja". "Wil je voor mij spelen?" ik aarzelde even, ik heb nog nooit voor iemand gespeeld. Maar zag haar dan, ze wasz0 zo schattig en keek me hoopvol aan. "Welk liedje?" vroeg en ze sprong blij in de lucht, ik liep naar een bankje en pakte mijn gitaar uit. "Wake me up" ze bleef me hoopvol aankijken, "Die is wel moeilijk". "Plzzzz!" omg tegen haar kon je geen nee zeggen, "Oke maar ik kan fouten maken" ze knikte en ik haalde nog even diep adem voordat ik begon met spelen.

Feeling my way through the darkness

Guided by a beating heart

I can't tell where the journey will end

But I know where it starts

They tell me I'm too young to understand

They say I'm caught up in a dream

Well life will pass me by if I don't open up my eyes

Well that's fine by me

So wake me up when it's all over

When I'm wiser and I'm older

All this time I was finding myself

And I didn't know I was lost

So wake me up when it's all over

When I'm wiser and I'm older

All this time I was finding myself

And I didn't know I was lost

I tried carrying the weight of the world

But I only have two hands

I hope I get the chance to travel the world

And I don't have any plans

I wish that I could stay forever this young

Not afraid to close my eyes

Life's a game made for everyone

And love is a prize

So wake me up when it's all over

When I'm wiser and I'm older

All this time I was finding myself

And I didn't know I was lost

So wake me up when it's all over

When I'm wiser and I'm older

All this time I was finding myself

And I didn't know I was lost

I didn't know I was lost

I didn't know I was lost

I didn't know I was lost

I didn't know I was lost

Ik kreeg een luid applaus en keek omhoog, er stonden zo veel mensen! "Dankjee!" zei het kleine meisje blij, "Geen probleem". "Mag ik nog op de foto?" ik grinikte, "Of course". Ik ging met haar op de foto en pakte daarna mijn gitaar in, ik liep weer terug naar huis en zag onderweg een Starbucks. Daar heb ik wel trek in, zei ik tegen mezelf en ik liep naarbinnen.

"Ik zit in Starbucs, komen jullie ook? x Sarah"

Ik verzond het bericht naar Lilou en snel kreeg ik een bericht terug:

"Jupp, we zijn onderweg. x"

"Wat willen jullie, ik bestel dan alvast."

Ik kreeg een lijst terug gestuurt en bestelde het, zelf nam ik warme choco dat best wel gek is in de zomer maar ik had er gewoon trek in.

==

P.o.v Lilou

"Kom nou! Sarah wacht op ons!" riep ik naar de kamer maar Niall en Harry bleven maar vkor de tv zitten, "Hallo?! Aarde aan Niall en Harry" ze keken op. "Sarah is op tv" ik keek verbaasd , Sarah wilde nooit in de belangstelling. Ik liep naar Harry en Niall toeen keek ook naar het scherm:

Presentatrice : "Sarah, het vriendinnetje van Liam is vandaag gezien in het park. Met haar gitaar heeft ze voor een klein meisje Wake Me Up gezongen, ze heeft talent!"

Het filmpje volgde en we zagen Sarah spelen, "Welk zender is dit?" vroeg Nadia. "Uhm 12.. dat is de laatste sterren nieuws.." zei Niall en ik knikte. "Oke nu naar Starbucks!!" riep ik en ik liep weer naar de deur, Nadia en Niall zayen nog voor de tv met hun jassen aan. "Nu heb ik het vaak genoeg gezegt!" ik liep naar ze toe en pakte ze bij de oren. "Auww!" "Stop!" ik negeerde hetben liep de deur uit, "Doe de deur op slot aub, dan kunnen ze niet terug" Liam deed grinikend de deur dicht. Ik liet hun oren klos en kreeg boze gezichten op me gericht, "Jullie luisterde niet" en ik ging naast Harry lopen.

==

P.o.v Harry

We waren net bij Starbucks geweest en waren inmiddels al thuis, het was laat en we gingen allemaal naar bed. We hadden wel al de kamer versierd voor Sarah's verjaardag" Harry?" ik keek op en zag dat Lilou daar stond, "Ja honey" "Ik kan niet slapen" ik ging wat opzij en klopte naast me op bed. Lilou ging er liggen en ik sloeg de dekens over haar heen, "Waarom kon je niet slapen?" vroeg ik suf, ik kreeg geen antwoord... "Lilou?" ik hoorde licht gesnurk en grinikte. Ik ging er aandachtig naar luisteren en viel zelf ook snel ik slaap.

Allo,

Het spijt me! ik had gister beloofd 2x te update'n maar ik kwam in tijd nood.

We hadden gister namelijk pannekoeken lunch mey de hele familie en dat liep uit en daarna zouden we met een ander gezin (ook familie) uit eten gaan en naar die vuurwerkshow gaan. Dat eindigde om +/- 00:45 en toen ik thuis was was het +/- 01:30 dus dat was te laat om te schrijven enzow.. Dus im so so so so so so so sorry ik hoop dat je het me vergeeft!

Maar wat vinden jullie van dit hoofdstuk?

Ik wil heel graag jullie meningen, dus comment , vote en follow plzz.

Xx Ambi bambi

What if... (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu