62

888 30 2
                                    

P.o.v Lilou

Sjokkend zet ik mijn ene voet naar voren, ik voel hoe mijn voeten pijn doen. Ik was natuurlijk ook zo slim om een lege mobiel mee te nemen, *Brrrrrrhggg*. Ik leg mijn hand op mijn maag die knorde, ik weet niet hoe laat het is maar zo te voelen en te horen etenstijd. Ik loop en loop en loop en loop, volgens mij vallen mijn voeten er bijna af! Opeens voel ik een hand op mijn schouder, hoopvol dat het een van de jongens is en geschokt kijk ik om. Maar het is niemand van de jongens...

==

P.o.v Sarah

Ongerust staar ik naar mijn mobiel, ughhh we hebben allemaal al een stuk of vijf keer gebeld maar ze nam niet op... Zou alles goed gaan? Liam leg een hand op mijn schouder, "Ja alles zou goed gaan" zegt hij met een kleine glimlach. Ik grinnik licht , hij weet gewoon wat ik denk. "Heeft iemand al iets anders dan voicemail gehad?!" vraagt Harry in paniek, ik en Liam schudde nee. Ik kijk door de groep, iedereen schud nee.. "Ze is gewoon in orde has.." zegt Eleanor terwijl zij over zijn rug wrijft, "in orde?! Hoe weet je dat verdomme!!" Eleanor deinst een beetje achteruit. "Harry ze wilt je alleen kalmeren.." beschermd Louis, Harry knikt. "Sorry.. Het is gewoon zo zenuwslopend!" "Dat begrijpen we allemaal , zelfs Nadia draait door terwijl ze Lilou amper ken.." zegt Niall terwijl hij even diep zucht. Nadia tikt even op mijn schouder en wenkt dan dat ik moet meekomen, ik knik en sta op. We lopen stil door wat bosjes, echt stil. Niemand zegt iets, af en toe hoor je wat geritstel van blaadjes of een uil ofzow maar dat is echt alles. Opeens hoor ik een geruis, "Wat is dat?" Nadia antwoord niet en loopt gewoon door. Een beetje ongerust loop ik toch veder achter haar aan, Nadia verdwijnt achter een scherm van bladeren. Aarzelend haar ik de bladeren voor mijn zicht weg, ik zie een grote mooie waterval. Het licht van de zonsondergang schijnt er precies op zodat het extra mooi is, "Wow" is het enige wat ik uit mijn mond krijg. Nadia grinnikt even en ga dan op het groene gras zitten, ik ga naast haar zitten. "Dit is echt een mooie plek" zeg ik nog steeds terwijl ik mijn ogen uitkijk, overal staan vrolijk kleurige bloemen. Het stikt hier ook nog van de vlinders en de libellen , het is gewoon een droom zou je kunnen zeggen. Nadia gaat liggen, ik volg haar voorbeeld. Aan de roze-kleurige hemel hangen wolken, ik kijk er boeiend naar. "Die lijkt op een lolly" zegt Nadia lachend terwijl ze naar boven wijst, ik volg haar vinger en zie inderdaad een lolly-wolk. Zo gaan we nog een tijdje door, een vlinder gaat op mijn buik zitten. Ik lach even waardoor mijn buik op en neer gaat, verschrikt vliegt de vlinder op. Ik ga weer dood stil liggen in de hoop dat hij terug komt, maar hij heeft al een plekje op een bloem gevonden.

Allo,

I KNOW, te kort hoofdstuk..

Ik heb gewoon zo veel huiswerk, ik was ook nog ziek en dan denk je : 'Als je ziek ben kan je toch gewoon schrijven?' ja dat kan maar ik heb deze week heel veel SO's dus ik ging gewoon naar school. Dus dan weten jullie dat verhaal ook weer...

Maar ik heb niets meer te zeggen, miss komt er morgen nog een te korte hoofdstuk maar dat weet ik niet zeker.. Er komt morgen wel sowieso een update van Adopted by 1D, ja ik weet dat het Nadia's beurt is maar dat leg ik in die update wel ff uit.

Comment , vote en follow plzz

Xx Amber

What if... (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu