32

1.9K 55 4
                                    

P.o.v Louis

We zaten in Liam's huis met dat meisje en jongetje, "Hoe heten jullie?" vroeg ik maar om de stilte te doven. "Heeft Sarah het niet over ons gehad?" vroeg het meisje met een verbaasde nog boze blik, "Ik ken Sarah niet zo heel goed..." "Ik ben Lilou en dit is Dante" "Dante ? Als in Sarah's broertje?" vroeg Niall verbaasd. Dante knikt ,"Jij was toch dood?" ik schrok van de vraag die Niall stelde, ik vond het ook een domme vraag. Ik bedoel kijk hij zit hier toch? "Mijn vader.." hij maakte zijn zin niet af, Niall knikte. Snapte hij alles na twee woordjes? Meestal is hij best ..ehmm.., zou ik het zo zeggen : Niall is niet de slimste. "Zullen we Twister doen?" "Jaa waarom niet!" zei ik heel overdreven blij waardoor Dante in de lach schoot. De deurbel ging, ik stond op en deed de deur open. Dat doe je meestal als de deurbel gaat, Eleanor stond er. "Heey, El" zei ik en ik liet haar binnen, "Halloo, wie zijn dit?" ze zei het heel kief en vrolijk, zo is haar stem gewoon. "Nou dat is Zayn en dat.." Lilou schoot in de lach , "Ik ben Lilou , dat Dante, ene tja haar ken ik niet.." en ze keek naar Nadia " Ik ben Nadia" "Mag ik meedoen metTwister?" Dante knikte heel oberdreven jaa, en toen gingen we spelen..

We waren met ons 5e spel bezig, we deden het niet met zijn allen gelijk. Dat zou een ramp worden, dus gingen we in groepjes van 3. Ik , Zayn en Niall waren aan de beurt. "Rechtervoet op blauw" "Linkerhand op rood" "Linkervoet op groen" "Linkethand op geel" enz. Opeens ging mijn mobiel af, ik schrok en viel op Zayn die weer op Niall viel. Ik nam op,

Louis: "Hallo Liam"

Liam : "Louis kom naar het ziekenhuis! O en neem Dante mee!

Louis : "Ja ma.."

Opgehangen... "Dante, kom we moeten ergens heen." "Okee...." Dante liep naar de hal, Zayn kwam op me af lopen "Louis, waar gaan jullie heen?" "Het ziekenhuis.." "Wat? Waarom?" "Eigenlijk.. Ik weet het niet. Liam belde me" "Ik ga mee!" zeiden Niall en Nadia in koor . Nadia bloosde , Niall niet. "Goed we gaan met zijn allen"

==

P.o.v Sarah

We zitten in de wachtkamer van het ziekenhuis, waarom? Mijn vader is aangereden....

^Flashback^

Ik kon gewoon niet geloven dat die jongen zo erg op Dante leek ! Je zou bijna geloven dat.. hij niet dood is... Ik rende weg, ik moets even al mijn gedachte op een rij zetten. Ik rende een steegje in en ik zag mijn vader, "Pap? wat doe jij nou?" mijn vader snoof iets en kreeg geld "Niets, kom Sarah dit is geweldig!" langszaam drong het tot me door dat hij drugs gebruikte en verkocht. "Pap, stop hier mee.." "NEE, JIJ KAN MIJ NIETS VERBIEDEN! EN JE KAN OOK NIET MIJ BEVELEN!" ik kreeg tranen in mijn ogen, waarom? waarom beleef ik dit allemaal? "SNUIF SARAH!" ik draaide me om en rende weg, "SARAH! " zonder te kijken rende ik de straat op, het maak niets uit of ik dood ben. Iedereen van wie ik hou is dood , die kunnen mij niet missen. Alleen Liam, Nadia ,Niall, Harry, Zayn , Louis en Lilou zouden me misschien missen. Ik hoorde zwaar gerem, ik draaide me om. Mijn vader lag daar zó stil... Ik knielde naast hem neer, dit wilde ik niet! Er kwam een ambulance aan , ik en Liam mochten mee. Ik voelde me schuldig, dit was mijn fout..

^Einde Flashback^

"Sarah" ik keek op, mijn behuilde gezicht mocht iedereen zien. Het maakte mij niet meer uit, "Ik ..vind..j.jou..leuk.." ik kreeg vanzelf een glimlach op mijn gezicht, Liam zei dat hij me leuk vond! "Waarom zei je dan.." "Omdat ik het eerst niet wilde toegeven, ik was bang dat mijn hart weer zou breken..." ik glimlachte weer en gaf hem een knuffel "Ik weet wel dat je me een kusje gaf op mijn hoofd.." fluisterde ik in zijn oor. Daarna kuste ik hem...

Hoihoi,

Nog even een snel hoofdstuk voordat ik vertrek.

Blij ermee?

Laat wat achter in de comments, wat je er van vond, wat je denk dat er nog gebeurt ect.

Vote plz en heb allemaal een heeeeeeleeeeee fijne vakantie.

Veel vakantie groetjes en kusjes van Amber

What if... (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu