35

1.7K 39 1
                                    

P.o.v Louis

Ik rende het ziekenhuis uit en keek snel om me heen, ik moest achter Sarah aan. Waarom? Die Liam was met zijn berichtje bezig. Hij zou toch niet terug gaan bij Daniele? Enzo ja, wat gebeurt er met Sarah? Nog steeds keek ik om me heen, ik zag wat rode krullen de hoek om gaan. Dat moet Sarah wel zijn, snel rende ik achter haar aan. "Sarah!" riep ik terwijl ik haar hardhandig omdraaide. "OMG jij bent Louis van One Direction!" ohw verkeerde persoon.. "Kijk allemaal! Louis van One Direction staat hier!" gelijk stormde er gillende meisjes op me af. Ik werd gewoon besprongen! "Louis mag ik op de foto?" "Wat is er met Sarah?" "Kus me!" ik bevrijde me en rende weg, snel zocht ik mijn mobiel in mijn broekzak . "Kom op!" stamelde ik in mezelf maar ik vond hem niet, ik had hem waarschijnlijk ergens laten liggen.

==

P.o.v Liam

Ik keek een beetje om me heen, het viel me nu pas op dat Sarah er niet was. Louis was er ook niet maar die zag ik nog weg rennen, dus dat telt niet. Ik kreeg een bericht:

"Doe niet zo bot tegen je vriendinnetje xx D"

Wat? ben ik nu haar vriendje? maar..maar Sarah dan? Ik keek om me heen, waarom weet ik ook niet. Harry kwam op me aflopen"Waarom ging je niet achter Sarah aan?" "Ik was bezig ja!" zei ik half bot. "Wie is er belangrijker dan je vriendin?" ik zuchte en sleepte Harry mee in een aparte kamer, "Kijk, hier was ik mee bezig" en ik liet de berichtjes van Daniele aan Harry zien. "Zijn juklie weer samen?! Waarom bedrieg je Sarah?!" schreeuwde Harry. "Ik ben niet met haar!" zei ik een beetje boos omdat hij het meteen geloofde.

==

P.o.v Louis

Ik was eindelijk aan die gillende meiden ontsnapt, nu was ik wel ver van het ziekenhuis af.. Onustig liep ik wat rond ik het park, je zag vele verschillende type mensen. Enge maar ook lief uitziende mensen, ik opserveer soms mensen. Dat is gewoon een eigenschap , ik ging op een bankje zitten en keek nog eens om me heen. Opzoek naar een glimp van Sarah.

==

Hoihoi,

Ik loop een beetje vast..

Ideeen zijn heel erg welkom en ik ontvang ze graag in een prive bericht.

Ik wil dus echt niet stoppen in het midden van een boek...

Dus plz ideeen

comment en vote plz

xx Amber

What if... (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu