46

1.4K 39 3
                                    

P.o.v Lilou

We hadden allemaal wel een tasje met cadeau's dat overal ergens anders is gekocht, we liepen letterlijk elke winkel in en uit. Ik had kleding gekoxht, Liam een fotolijst waar hij foto's van ons allen in zou doen, Dante had een ring en Niall en Harry tjaa die hadden nog niets.. "Ik wil naar die winkel waar je telefoonhoesjes kan kopen!" riep Niall opeens, ik knikte. Hij ging dus een telefoonhoesje kopen, we liepen naar de winkel. Onderweg kwamen we een ijssalon tegen, "Mag ik plzz een ijsje?" zei ik en ik trok een smeekgezicht. Liam lachte, "Mijn meisie mag altijd een ijsje" zei Harry terwijl hij mijn hand vast pakte. "Yayy" riep ik en ik rende richting de ijssalon, ik sleurde Harry gewoon met me mee. "Ik ga alvast naar die winkel, neem wel ijs voor mij!" zei Niall en hij liep een winkel een eindje verderop binnen. Liam bestelde en we liepen met ons ijs weer naat buiten, braaf at ik mijn ijs op en ging voor de winkel staan waar Niall naarbinnen liep. "Heb je wat voor mij?" zei Niall zodra hij ons zag, ik overhandigde zijn ijs. "Welk hoesje?" vroeg ik terwijl ik maar bleef likken aan mijn ijs,"Ik kan niet kiezen tussen die twee" en hij wees er twee aan in de etalage, een pinquin en een beertje. "Dan neem jij de een en Harry de andere, hij heeft ook nog geen cadeau.." zei Liam en hij keek heel geïntreseerd naar zijn ijs. "Oke en Liam.. ijs is om op te eten.." merkte Harry op en we begonnen te lachen.

==

P.o.v Sarah

Mijn mobiel ging af *Sarah je wordt gebeld!* hoorde je, die hadden ik en Nadia opgenomen toen we klein waren, sindsdien had ik hem altijd als beltoon. Ik nam op (S =Sarah ,L=Liam,Z= Zayn, E=Eleanor,P= Perrie.)

S: "Allo Louis"

L , Z, E en P: "Happy birthday!! voor morgen..."

S: "Haha bedankt!"

L : "What do you want?"

S: "Nou.. ik moet nieuwe snaren vior mijn gitaar, misschien wel een duur cadeau. Laat maar.."

Z : "Nee is goed, ik en Louis geven het dan samen. Het gaat op onze kosten dus vervang die snaren maar.

S : "Dankjee! "

E : "Sarah ik en Perrie nemen een cadeau mee van Hawai, is dat goed?"

S: "Of course!"

P :" Yaay maar het buffet gaat open en ik heb honger dus.. doeii veel plezier in Engeland!"

S : "Eetsmakelijk en thanx jullie ook in Hawai!"

Er werd opgehangen, "Wie waren dat?" vroeg Nadia. "De Hawaianen "(srr idk hoe ik het schrijf ) Nadia maakte een ohw gebaar met haar mond en liep de kamer uit, "WAAR GA JE NAARTOE?!" riep ik haar achterna "Ik was nog niet zo ver weg dus DANKJE BEN NU DOOF! en verassing" ik knikte ookal zag Nadia dat niet. "Ogen dicht..." ik deed mijn ogen dicht, "Oke doe maar open" zoals Nadia zei deed ik mijn ogen en ik zag daar een...

Mwahahaha jullie weten niet wag ze ziet! o ben zo gemeen nu.. Ah ik wil jullie dit niet aandoen.. Ik krijg het niet over mijn hart dus lees veder (stelt niets veel voor) :

Ik zag dat Nadia een cadeautje vast had, "Waarom moest ik mijn ogen dicht doen als het toch verpakt was?" vroeg ik "I dont know ectually" ik grinikte. "Wil jij het cadeautje?" vroeg Nadia alsof ze het tegen een baby had, "Jaa Give Me!" zei ik terwijl ik mijn armen spreidde. "Jammer joh, je bent morgen pas jarig"en ze liep weg met het cadeau.. "Nadia!!" Nadia verscheen weer. "Zoek!" "Ik ben geen hondje.." "Wel als je dat cadeautje wilt" ik zuchte en droogde me af.

==

P.o.v Liam

We kwamen thuis en bedankte Paul dat hij vandaag mee ging, "Sarah..wat doe je?" vroeg ik toen ik een Sarah zoekend door het huis zag lopen, "Nadia vertel" Nadi vertekde het verhaa,en ik begon te lachen. "Jullie hadden toch een intervieuw?" vroeg Lilou opeens.. Mijn ogen sperde wijd, o nee vergeten. "Sarah ,Nadia Omkleden. Iedereen de auto in, ik bel onze manager voor deafspraak." iedereen voerde zijn of haar opdracht uit en al snel waren we onderweg

Oke nu stop ik dit hoofdstuk wel ,did you like it? I hope so..

Volgend hoofdstuk komt de intervieuw , enne sorry its late i know.

Comment vote en follow

Xx Amber

What if... (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu