P.o.v Dante
Ik was al een tijdje wakker en kreeg honger, ik liep suf naar beneden. "Hoi Dante" ik keek op, Niall stond al in de keuken te eten. Wanneer niet eigenlijk? "Uhm Hoi" "Zou ik een sandwich voor je maken?" ik knikte dankbaar en ging aan de keukentafel zitten. "Kijk eens" en hij zette voor me een reuze sandwich neer, "Ik weet niet of ik dat op kan" zei ik grinikend. "Dan eet ik de rest toch op..." zei Niall met een ondeugende glimlach. Ik knikte en begon eraan, "En hoe zit het met jou en de damens?" ik keek op en zag Niall met een big smile eten, "Aardig goed eigenlijk" ik besloot het terug te pakken "En met jou en Nadia?" hij werd even rood en keek me aan met zo'n blik van : haha grappig hoor maar niet heus. "Ohw.. je werd rood" zei ik met een grijns op mijn gezicht, "Nietus" "Wellus" "Nietus" "Wellus" "Nietus" "Wellus" "Nietus!" ik gaf maar op "Wat jij wilt". "Hey, waarom zoveel herrie?" zei Nadia terwijl ze de keuken inliep in haar pyjama, ze had een lichtpaars shortje aan met een geel topje. Zo te zien vond Niall het heel goed staan, "Ohw.. we zijn opgewonden omdat we naar een pretpark gaan weet je nog?" Nadia maakte een ohw gebaar met haar mond en knikte, ze zette de waterkoker aan. "Ik ga de rest wel lief wakker maken" zei ik terwijl ik met een grijns naar Niall keek, ik zou ze lekker alleen laten.
"Sarah!" "Huh..." ze ging rechtop zitten , "Niall vind Nadia leuk!" ze keek me aan alsof ze een spook zag "Sirieus?!" ik knikte "Maar... Hoe weet jij dat?" "Nou Niall vroeg hoehet met mij en de meisjes ging voor de grap dus vroeg ik hoe het met hem en Nadia ging en toen moest hij blozen en hij gaf geen antwoord, o en toen Nadia binnenliep kwijlde hij bekant.. nouja misschien is dat iets te ver gezocht.." Sarah knikte, "Maar nu ga ik de rest wakker maken" "Wel lief hè!" riep Sarah er nog achterna, "Wat jij wil!". Ik wist niet wie waar lag maar dat zag ik vanzelf wel en ik deed een duer open, deze was leeg. Dus van Nadia of Niall, aangezien het netjes en opgeruimt was denk ik van Nadia. Ik deed de deur weer dicht en liep naar de volgende deur, daar lag Harry. "Harry?" fluisterde ik, "Wakker worden, we gaan naar een pretpark..." geen reactie. "Harry" zei ik iets harder "Wat?!" ik schrok, het klonk erg boos. "We gaan naar een pretpark weet je nog?" "Ohw ja" en hij ging recht zitten. "Waarom ben je boos?" "IK BEN NIET BOOS!" ik deinsde wat naar achteren "O sorry Dante.. ik ben wat chago vandaag" "Oke maar reageer het plz niet meer op mij af.." Harry knikte en ik liep naar de volgende. Na Liam wakker gemaakt te hebben liep ik naar de enelaatste kamer, die was leeg en een bende. "Van Niall" mompelde ik in mezelf, ik liep naar de laatste kamer , die was van Lilou. Dat wist ik want ik had haar nog niet wakker gemaakt of gezien, "Dante.." ik draaide me om . Sarah stond er, "Ik doe Lilou wel" ik knikte en liep naar onze kamer en kleedde me aan. Ik had jeans aan met een groene t-shirt , daarop stond : "Keep calm and have fun" , ik liep naar beneden en keek naar Niall. Die had zich ook aangekleed, hij droeg ook jeans maar dan met een hemdje erop. "En? weet je je antwoord al?" vroeg ik met een grijns naar hem.
==
P.o.v Sarah
Ik bekeek mezelf in de spiegel, ik had een zwarte panty aan onder mijn spijkershort. In die panty zatten patroontjes, dat maakte het ook zo'n leuke panty. Ik had hemdje aan met een peace teken en zwarte Vans, ik liep de deur uit en zag Dante nog in zijn pyjama staan voor Lilou's deur. "Dante.. Ik doe Lilou wel" hij knikte en liep onze kamer in. Ik klopte op de deur en liep naarbinnen, Lilou zat aan de zijkant van het bed in haar pyjama. "Hey.. we gaan naar het pretpark vandaag" zei ik blij, Lilou keek me aan. Nu pas zag ik dat ze rode ogen had met wallen eronder, "Wat... hoe.. Heb je wel geslapen?" "Een beetje.. ik moest steeds denken aan.." en ze begon weer te huilen "Ik heb *snik* mijn kans *snikerdesnik* verpest bij *snik* Harry.." ik hing naast haar zitten en draaide rondjes met mijn hand over haar rug, "Waarom weigerde je dan?" "Ik was bang *snik* voor haat en *snik* de paparazzi en dat alles zich weer zou herhalen.." "Bedoel je met Robin?" ze knikte "Kom kleed je aan, Harry voel vast nog wel iets voor je en je wordt vast wel vrolijk van loopings" "Denk je *snik* echt?" ik knikte met een glimlach. "Ik kies iets voor je uit oke?" Lilou knikte en ik liep naar haar kledingkast, ik pakte een short, een rood topje en rode Vans. "Hierzo" ze knikte en kleede zich om en deed wat mascara op. Toen ze klaar was liepen we naar beneden, ik maakte toast voor mij en Lilou en gaf het aan haar.
Na een tijdje riep Niall : "IEDEREEN KLAAR OM TE GAAN?!" ik knikte en liep achter Liam aan naar de auto, Niall , Dante en Harry zongen de hele tijd: "We zijn er bijna , we zijn er bijna, maar nig niet helemaal.." je werd er gestord van!
==
P.o.v Lilou
Na een lange rit kwamen we eindelijk aan bij het pretpark, Liam betaalde de kaartjes en we liepen naar binnen. Ik ging naast Harry lopen, "Kunnen we even praten?" Harry keek me boos aan maar stemde toch in. "Nou het zit zo, voordat ik jullie ontmoette had ik een relatie met een Robin en die ging dus vreemd.." Harry keek geschokt "Ik was ook bang van wat de paparazzi van ons zou vinden en haat van andere meisjes enzo, je hoefd echt niets te zeggen. Ik wil alleen dat het echt niet aan jou ligt" Harry keek me nog steeds aan met zijn mooie groene ogen maar zei nog steeds niets "Nou .. je mag wel iets zeggen.. Misschien een woord?" Harry deed zijn woord oprn maar er kwamen allemaal gilende meisjes op ons af. "Harry! Wie is zij?" "Is dat je vriendinnetje Harry?, ze is knap!" "Niall, wie is dat?" "Harry is van mij, onthou dat!" "Liam en Sarah zijn geweldig samen!" "Liam past beter bij mij!" "He blondie, Niall is van mij! Onthoud dat bitch!" Er kwamen wat beveiligers naar ons toe die de fans op afstand houde, "Ik ben bang Harry.." "Blijf gewoon bij mij " zei hij met een lieve glimlach, ik knikte en pakte zijn arm vast.
==
P.o.v Nadia
OMG wat een drukte, "Niall, mag ik even op je schouders?" Niall keek me verbaasd aan maar bukte toch. "Sorry als je door je rug ga.." zei ik terwijl ik aan mijn gewicht dacht "Meen je dat Nadia?! Je bent super licht!" ik grinikte en zette mijn handen aan mijn mond "IEDEREEN LUISTEREN! WIJ ZIJN HIER VOOR EEN DAGJE PLEZIER, DAT GAAT MOEILIJK ALS JULLIE .. uhmm hoe noem je dat.. ONZE WEG VERSPERREN. GA DUS GEWOON NET ALS ONS PLEZIER MAKEN EN VAL ONS AUB NIET LASTIG, ONE DIRECTION HOUD VAN JULLIE MAAR WILLEN NU GEWOON PLEZIER MAKEN!!" "Mag ik naar beneden?" vroeg ik aan Niall en hij zette me op de grond. "Nadia dat was geweldig!" zei Dante, ik keek om me heen en inderdaad. Het werkte gewoon! Yaay. "Zo, waar gaan we als eerste in?" vroeg Sarah. "Die daar met die loopings!" schreeuwde Dante, "Ik ga mee!" riep ik en ik rende naar de atractie. "Je mag me loslaten hoor Lilou" hoorde ik Harry nog lachend zeggen, ik wilde dit gesprek afluisteren dus ging weer naast Niall lopen. "Ohw ja.. sorry.." ik keek om en zag dat Lilou helemaal rood was op haar gezicht. "Omg Lilou, je bent bekogeld met tomaten! Sommige fans ook.." zei ik hoofdschuddend terwijl Niall en Harry in de kach schoten , Lilou keek me met zo'n gezicht aan van : Haha grappig hoor maar niet heus! en ik schoot ook in de lach.
==
P.o.v Lilou
Ohw.. echt een Nadia opmerking weer... Ik kon er wel om lachen. Nadia en Dante rende de ingang van de atractie in, Niall, Liam en Sarah liep en op hun gemak heen. Bij de ingang bleef Harry staan, "Ga je niet mee?" "Nou ik hou niet van loopings.." ik grinikte "Plzz" en ik trok een smeekgezicht. "Maar..-" "Ik weet dat je bang bent, dat was ik denet toch ook. Jij heb mij geholpen , ik ga jou helpen" zei ik terwijl ik hem erin sleurde
Toen we aan de beurt waren ging Dante in het voorste karretje , Sarah en Liam daarachter en wij achteraan. Nadia en Niall zaten voor ons, "Als je bang bent knijp je in mijn hand" en ik pakte zijn hand vast. Ik kreeg een warm gevoel, kwam dat door Harry? De karretjes werden omhoog getalkelt en na een paar secondes gingen we met een vaart naar beneden, gelijk werd mijn hand fijn geknepen "Auw!" riep ik .Harry keek me aan met pretoogjes "Sorryyyyy" riep hij terug en ik glimlachte naar hem.
Ik sprong uit de achtbaan, de adrealine gierde door mijn lijf. "Nog een keer?" iedereen lachte en we sloten weer achteraan in de rij. "Het was niet zo eng" zei Harry tegen me, "Nee toch, ik heb wel afdrukken van nagels in mijn hand maar ik heb je hiren gillen" zei ik lachend "Dat was Niall hoor" zei Harry. "Nietus" "Wellus" "Nietus" "Wellus" "Nietus" "Wellus" "Oke jullie hebben beide gegild" zei Nadia. Gelukkig stemde ze in, "Harry" begon ik, "Ja" "Mag ik nog gebruik maken van je aanbod?" Harry glimlachte en knikte "Ik wil heel graag jouw meisje zijn" zei ik en gaf hem een klein kusje op zijn wang. "Oehwww" hoorde ik Nadia en Sarah zeggen en ik glimlachte.
Hoihoi,
Wat vinden jullie ervan?
Yay Lilou en Harry zijn bij elkaar!
Laat achter in de comments wat je ervan vond, ik wil graag jullie meningen horen ehmm .. zien.
Xx Amber
JE LEEST
What if... (complete)
Fanfiction*Deze is gemaakt voor alle One Direction fans* Sarah is 17 jaar en is net verhuist naar Londen , ze gaat naar een muziekschool waar ze het heel goed doet. Na een tijdje wordt haar moeder heel erg ziek en sterft, zijzelf maar ook haar broertje Dante...