P.o.v Niall
Ik was vroeg opgestaan om ontbijt te maken, eigenlijk was het gewoon brood. Ik ben niet een keukenprins zoals vele anderen. Ik baalde er echt van dat ik gister werd gebeld, bijna, bijna had ik een kus van Nadia! Ik zuchtte diep 'Oké Niall, je kan nu lopen piekeren maar dat werkt niet' dacht ik bij mezelf. "Morgen" hoorde ik zachtjes achter me, ik draaide me om en zag dat het Lilou was. "Goedemorgen, pak maar een bord en wat broodjes. Dit is choco , dit jam, dit kaas , dit worstwaren" zei ik zuchtend terug, Lilou keek me met een frons aan. "Waarom zo somber?" vroeg ze terwijl broodjes op haar bord legde, "Ik ben niet somber.." zei ik wat licht geïrriteerd terug. "Oké, waarom ben je chago dan?" ik keek Lilou met een vernietigende blik aan waar zij zich blijkbaar niets van aantrok en me gewoon bleef aankijken terwijl ze at, "Ik ben ook niet chago" probeerde ik vrolijk te zeggen. Probeerde.. maar het lukte niet, "Just tell me" zei Lilou met haar mond vol. "Weet je dat het heel vervelend is als je doordram? Stop je dan nooit?" vroeg ik weer geïrriteerd ,"Op het eerste : Ja en het tweede : Nope" zei Lilou blij. "Ik wilde Nadia een kus geven maar mijn mobiel ging af en het was Ellie en nu heb ik een date.." mompelde ik snel, Lilou verslikte zich. "Je .. huh?. wat?!.. verstond ik dat goed?!" "Wat verstond je dan?" vroeg ik terwijl ik zelf broodjes pakte en wat sinaasappelsap ,"Dat je Nadia bijna kuste en nu een date heb met Ellie omdat ze je op dat moment belde.. o en mag ik ook wat sinaasappelsap?" ik grinnikte even en schok voor haar in. "Jupp, goed verstaan..", Lilou opende haar mond om iets te zeggen maar Nadia kwam binnen lopen. "Goedemorgen, lekker geslapen?" vroeg ze, zo te zien zij niet wat ze zag er wat.. tja.. kapot uit. "Nee" zei ik "Ja, jij?" vroeg Lilou blij terug, Nadia schudde haar hoofd en pakte wat broodjes. Ik zag dat Lilou gebaarde dat ik wat tegen haar moest zeggen, ik keek gewoon weg alsof ik het niet had gezien. Lilou keek me aan met een gezicht die ik niet kon plaatsen, "Wat deden jullie gisteravond?" Ik keek haar boos aan, ik had dit toch al verteld?! Waarom doet ze dit?! Nadia kleurde licht rood "Film" zei ze en ze begon te eten. "Nog misschien iets meer?" vroeg Lilou veder, Nadia keek op. Ze bleef even Lilou aanstaren en daarna mij, "Zij bleef doordrammen" zei ik terwijl ik wees naar Lilou. Nadia fronste haar gezicht even en legde haar boterham met een hap weg op haar bord en liep naar boven, "Moest dat nou, Lilou?" vroeg ik. Lilou keek naar beneden en kinikte toen uiteindelijk ja...
==
P.o.v Sarah
Ik werd wakker en dacht gelijk aan gisteren, mijn verjaardag en dan gebeurt en zo veel? Hoe ga ik het aan Dante vertellen? Zou hij boos zijn? Misschien verdrietig?. Ik stapte uit bed en pakte wat kleding uit de kast, ik weet niet wat ik pakte maar dat maakte voor mij nu even niets uit. Ik kleden me uit en ging onder de douch staan, ik voelde hoe het warme water over mijn lichaam gleed.
==
P.o.v Dante
Ik werd wakker van de douch en rekte mezelf uit, ik liep naar de kast en haalde er jeans en een t-shirt uit. Ik liep naar de keuken, "Morgen" zei ik maar ik kreeg niets terug van Lilou en Niall. "Lekker geslapen?" weer geen antwoord, ik pakte wat ijsklontjes ."Wat ga je daarmee doen?" vroeg Niall. ", "Iemand irriteren " zei ik en ik liep weg naar Harry's kamer. Ik deed de ijsklontjes in zijn pyjama shirt, het duurde even voordat hij wat merkte. "O my freaking god!" schreeuwde hij uit, ik lachte en liep razendsnel naar de keuken. "Safe me als Harry komt" zei ik tewijl ik achter Lilou schuilde, "Nope, je eigen schuld." zei Lilou en ze hefde haar glas op, "DANTE!!" zei Harry lachend en hij kwam achter me aan. We rende de hele tijd rondjes om de keukentafel hen, toen Harry me uiteindelijk had kreeg ik de kieteldood. "Wat is hier aan de hand?" Liam kwam wat versuft de kamer binnenlopen, "Dante deed vervelend" zei Lilou alsof het niets bijzonders was. Liam maakte een ohw gebaar met zijn mond en ging aan tafel zitten, "Goedemorgen" Sarah kwam de kamer binnen en pakte gelijk wat eten. "Wat gaan we vandaag doen?" vroeg Harry terwijl hij at, "Harry niet eten als je praat.." zei Lilou wat geïrriteerd. Er ging een mobiel af, Liam haalde een mobiel tevoorschijn. "Hallo met Liam"
Aloha lovely readers,
Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie al zin in school?
Wie belt Liam? Ik denk dat ik het einde uitstel want ik heb nog een paar ideetjes...
Comment vote en follow.
xx Amber
JE LEEST
What if... (complete)
Fanfiction*Deze is gemaakt voor alle One Direction fans* Sarah is 17 jaar en is net verhuist naar Londen , ze gaat naar een muziekschool waar ze het heel goed doet. Na een tijdje wordt haar moeder heel erg ziek en sterft, zijzelf maar ook haar broertje Dante...