41

1.6K 42 8
                                    

P.o.v Harry

(Het is nog de dag dat Louis en Zayn zijn vertrokken)

"Hoelaat is het?" vroeg ik toen we Liam's huis binnen liepen, "Uhmm half een, hoezo?" antwoorde Dante. "Nou ik dacht misschien kunnen we nu naar een pretpark gaan en dan later in de avond naar een disco" zei ik terwijl ik op de bank plofte. "Lijk me leuk maar ik ga eerst naar mijn vader en dan boodschappen doen."zei Sarah, dat was waar ook . Sarah's vader lag in het ziekenhuis, "Zullen we dan maar morgen gaan? Dan hebben we ook langer de tijd" Iedereen knikte. "Ik ga even douchen, dat water wat jullie over mij heen gooide is best plakkerig. Wat was het?" zei Nadia terwijl ze aan haar haar frunikte "Nou gewoon water uit Sprite flessen" die vulde we altijd met water. "Alle flessen?" vroeg Liam met een gezicht van : zeg aub dat je niet alle flessen heb gebruikt. "Uhmm ja hoezo?" "Eentje was gewone Sprite" Nadia keek me sarcastisch boos aan, teminste ik hoop dat het sarcasme was. Ik hou er nooit van als iemand boos op me is , "Dus ik ga douchen" en Nadia liep naar boven. Even later hoorde je water stromen, "Ik ga naar het ziekenhuis en daarna boodschappen doen, ga je mee Dante?" Dante knikte en ze vertrokken "Doei schat" en Sarah gaf Liam een kusje. "Sarah niet zo klef!" hoorde je Niall en Dante roepen, even later hoorde je de deur dichtvallen.

==

P.o.v Lilou

Zou ik het Harrybvertellen als we alleen zijn? Ik heb het over dat ik verliefd op hem ben. "Lilou?!" Niall schreeuwd in mijn oor "Huh ...sorry wat? En je hoeft niet te schreeuwen!" "Blijkbaar wel " zei Niall weer. "Ik vroeg of jij een geschikt verjaardags cadeau wist voor Sarah" zei Liam. Ohw ja Sarah is over vijf dagen jarig.. Wist ik wel, nou.. eigenlijk was ik het vergeten... Dat heb ik met alle verjaardagen, aleen die van mezelf vergeet ik niet. Oh ja Liam's vraag "Uhm.. iets zelfgemaakt werkt altijd en anders denk ik dat ze een ketting met iets liefs erop wilt." "Ketting dus, ik ben niet zo handig." "Ik ga een tekening maken!" zeg Niall superblij met (logisch!) een big smile. "Ik ga Nadia vragen of ze meedoet met mijn idee, willlen jullie ook meedoen?" vraag Niall. "Nee dankje" zeggen ik en Harry in koor. "Okee dat was raar..." raar? ik vond het alsof het lot dat wilde, nu kom ik spigisch over (Srr idk hoe ik spigisch schrijf). "Ik ga naar Nadia" "Ik ga kijken voor een ketting" ik knikte. "Zullen wij samen een cadeautje geven? Ik dacht aan een armbandje.." vroeg Harry een beetje onzeker, het klonk zo schattig! "Ja leuk" en ik trok mijn schoenen en jas aan, Harry deed de deur voor me open en ik grinikte.

==

P.o.v Harry

We liepen de juwelier in , "Wat zou Sarah leuk vinden, denk je? Er kwam een man aanlopen "Hallo meneer, kan ik u en uw vriendinnetje helpen?" Lilou bloosde . Hij dacht gewoon dat Lilou mijn vriendin was! Was dat maar zo, ze heeft wel gezegt dat ze me leuk vond... "Uhm ja we zoeken een armband voor een vriendins verjaardag" "Ik heb hier een hele colletie , zeg u maar als u een keuze heb gemaakt." ik knikte en Lilou liep naar de vitrine, ik liep haar achterna. "En?" vroeg ik, "Uhm ik denk een van deze twee, ze zijn allebij zo mooi!" ik kreeg een idee: degene die we niet kozen voor Sarah, kreeg Lilou terwijl ik haar vraag voor verkering. "Welke is iets meer voor Sarah?" "Uhm" "Ik vind deze meer voor jouw..." Lilou keek op, "Ik vind deze echt heel leuk voor mezelf" en ze wees een armbandje aan die als bandje een zwart ingevlochten lint met bedeltjes eraan op een stond "I'm er always for you" Die zou ik dan voor Lilou kopen. "Zullen we deze nemen?" en ze wees naar een zilver armbandje met drie bedeltjes eraan, een ster, hartje en klavertje vier. Ik knikte, "Heb jij ook honger? We hebben nog geen lunch op.. Zoek jij maar een terrasje, ik betaal wel." "Uhm okee" ik wilde haar weg hebben zodat ze niet zag dat ik twee armbandjes kocht. "Meneer.."

Even later kwam ik naar buiten lopen, "Waarom wilde je me weg hebben?" "Wat? Ik wilde je niet weg hebben..." ze keek me zo verdrietig aan..."Als je het niet wilt vertellen oke maar ga dan niet liegen.." zei ze met kleine traantjes in haar ogen "Maar .... Ik.....Uhm...." ik krapte in mijn haar, ik wist niets te zeggen. "Harry ik ga naar huis.." en ze draaide zich om, "Kom nou Lilou.. plz" "Alleen als jij vertelt waarom je me weg wilde hebben, ben ik te kinderachtig? te min voor Harry Styles?" "Lilou, ik-" "Laat maar Harry" en ze liep huilend weg, ik wilde haar achterna rennen maar fans blokkeerde de weg. "Ik..LILOU!" Er kwam een cameraploeg, "Harry , wie was dat meisje? Wat heb je bij haar gedaan waardoor ze weg liep?" "Geen commentaar" en ik wringde me door de menigte. Toen ik er eindelijk uit was zag ik Lilou nergens en besloot naar Liam's huis te gaan.

What if... (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu