40

1.6K 39 4
                                    

P.o.v Harry

Ik werd wakker en rekte me uit, gelijk kreeg ik een vrolijk gevoel. Lilou zei dat ze me leuk vond! Hoe vaak dacht ik daar wel niet aan? Tja... ik liep de trap af naar beneden, "Hoi Harry". Ik keek op, het was Lilou. Ze was al aangekleed en wow! Wat zag ze er goed uit, ze had spijkershorts aan met een lichtpaars hemdje. Daarop had ze een gebreide vest, "Hoi, ook vroeg wakker?" . Ze keek zo lief naar me! "Vroeg? Het is al negen uur..." "Ohw" ik besefde me nu pas dat bloosde in mijn pyjama -broek, een pyjama-shirt had ik nooit aan. Dat vond ik vervelend zitten, "Lekker geslapen?" ik knikte "Jij?" "Eigenlijk nog nooit zo goed" ik grinikte. "Zullen we samen ontbijt maken?" ze glimlachte "Tuurlijk!" ze stond op van de bank en liep naar de keuken, ik volgde haar. "Pannekoeken met een typisch Engels ontbijt?" vroeg ze "Ja is goed, ik maak het typisch ontbijt" en ze knikte. Ik pakte een pan en legde er worstjes in, ik pakte nog een pan en deed er bruinebonen in. "Harry?" ik keek op en kreeg wat bloem in mijn gezicht gegooid "Hahaha" haar lach was zo.. magisch.. Maar ookal is haar lach magisch ik laat haar niet zomaar gaan als ze bloem in mijn gezicht gooit, dus pakte ik een handje. Lilou rende hard weg maar ik ging erachteraan, we rende de woonkamer in en zo weer de keuken in. "Nee ik heb vanochtend gedoucht! Ik wil niet weer-" "Te laat" en ik gooide het bloem in haar gezicht, gelijk begon ze te kuchen. Ik schrok ervan dat ze zo lang hoeste, ik gooide het ook wel in haar mond toen ze sprak... "Gaat het?" gelijk kreeg ik weer wat bloem in mijn gezicht "Nu wel ja!" en ze begon lachend weg te rennen. Ik rende haar achterna en greep haar vast bij haar zij en tilde haar op, het leek eigenlijk wel een knuffel. "Ahh.. zet me neer" en ze begon te gieren van het lachen, opeens stopte ze "Ruik jij ook een anngebrande geur?" ik zette haar neer en rook. "O nee, mijn worstjes en bonen!" en ik rende weer naar de keuken. Ik zette de pannen af van het vuur en zuchtte diep, "Allen pannekoeken dan?" ik grinikte en knikte. Eerst gooide ik het verbrande voedsel weg voordat we begonnen aan de pannnekoeken en na een tijdje hadden we een stapel. "Ik ga even douchen, opnieuw" ze keek me met een ondeugende grijns aan, "Ja ik ook" en ik grinikte. Zo'n grijns had ik ook vaak, "Ik leg de pannekoeken in de magnetron, dan worden ze niet koud" ik knikte en liep naar boven.

==

P.o.v Niall

Een geur van pannekoeken drong mijn neusgaten in, ik kreeg een ondeugend glimlachje en drukte mijn oor tegen de deur. Ik hoor het geluid dat je hoort als iemand doucht dus deed mijn deur open, mijn hoofd stak ik om het hoekje. "Niemand te zien" fluisterde ik in mezelf, en ik sloop de trap af de keuken in. Ik zag ze nergens dus deed alle kastjes open. "Bingo!" zei ik blij tegen mezelf en ik begon te eten.

==

P.o.v Lilou

Ik keek in de spiegel, nu had ik simpelweg een jurkje aan met verschillende kleurtjes. Ik liep naar Harry's deur en klopte, hij deed open en had jeans aan met een blauw t-shirt. Dham, dat stond hem goed. "Klaar om de rest wakker te maken?" en ik kreeg een grijs op mijn gezicht. Harry knikte "Blijf even hier" zei hij en hij liep naar beneden, later kwam hij terug met vijf emmertjes. We vulde ze allemaal met water en slopen eerst Liam's kamer binnen, Ik hefde de emmer op en draaide me om "Wat krijgen we nu?!" hoorde je Liam roepen en ik schoot in de lach, Harry sleurde me de kamer uit naar de volgende . Nadia sliep zo lief, jammer dat ik het ging verpesten. Ik draaide het emmertje om "Wauww koudd!" ik lachte en liep samen met Harry naar Dante's en Sarah's kamer. Dante sliep bij Sarah dus deden we die tegelijk, ik Sarah, Harry Dante. "3.....2.....1 " fluisterde Harry en we goten het over ze heen "OMG" was Sarah's reactie en Dante keek allen geschokt. Snel rende ik de kamer uit, "Niall is aan de beurt" . We deden de deur open maar Niall lag er niet, "Huh.." kreeg ik uitgebracht "Ik ga even bij de pannekoeken kijken.." zei Harry en hij liep snel naar de keuken. "Niall!" ja hij was aan de pannekoekjes, "Snel de rest wekken , het is al elf uur, over een uur vertrek Louis' en Zayn's vliegtuig. Trouwens wat is er met Niall?" "Uhm.. de rest is al wakker" zei ik met een rood hoofd, ik ging veder " en Niall heeft de pannekoeken op die ik en Harry hebben gemaakt denk ik" "Jij gooide dus water op me" ik grinikte en knikte "Je bent nu wel wakker" stamelde ik uit en Liam knikte. Ik liep naar beneden en al snel kwamen Dante , Sarah en Liam naar beneden. "Is er nog wat over?" Niall knikte.

Zodra we klaar waren met eten stapte we de auto in en reden naar het vliegtuig.

==

P.o.v Louis

"Waar blijven ze nou..." "Louis, niet stressen aub. Ze komen wel" zei Eleanor en ze had gelijk daar kwamen Liam , Sarah, Nadia ,Lilou, Niall, Harry en Dante aanlopen. "Hallo!" riep Harry in Zayn's oor "Harry jeetje , ik wil niet doof worden" ik grinikte. "Fijne vakantie, wanneer komen jullie terug?" vroeg Sarah terwijl ze iedereen een knuffel gaf, "Over drie weken" antwoorde ik. "Oke veel plezier en goede vlucht" zei Dante. Hij was zo beleefd, ik wenkte Dante naar me en boog door mijn knieen. "Wil jij op Liam, Harry en Niall leten? Ik geloof dat jij daar wel voor geschikt ben" Dante knikte met een trotse glimlach en lieo weer naar Sarah. Ik ging weer recht staan en keek naar Eleanor, "Je kan goed met kinderen overweg" zei ze met een big smile. "Wil de passagier van vlucht 3A naar hun gate gaan? Danku" "We moeten gaan" zei ik en ik gaf iedereen nig een knuffel. "Doeii" en ik zwaaide nog even achter me, allemaal zwaaide ze terug.

Hoihoi,

Ik en Nadia van haar bekendste boek : Liever dan je dacht, gaan samen een boek schrijven.

Het heet : Adopted by One Direction en je kan het vinden bij ons account genaamd : BestOfUs__

Als jullie die zouden willen lezen , alvast THNXX :)

Alleen word Adopted by One Direction niet elke dag ge'update , dat is het minpunt maar dat maakt niet zoveel uit toch?

Uhm ik heb niets meer te zeggen na Vote , Comment en follow

Xx Amber

What if... (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu