NORMAL BİR GÜN

8.5K 302 25
                                    

MULTIMEDYA:ASHLEY VE KATIE
Yine okuldan geliyordum.-off ders çok sıkıcıydı. Ah geçektenmi aydınlatman iyi oldu. İç sesimle arada kavga ediyordum ve bunu farketmeden bazen sesli söylüyordum.Ve bana bazen deli diyorlardı. Ah bu canımı çok sıkıyordu bir insan olarak bu kadar iyi duyan biri olmak zordu..(vampir olduğunu bilmiyor hdkdkdk). Bazen sinir oluyordum. Artık eve gitmeliydim. Yoksa babam kızabiliyordu. Ve her zamanki gibi mazeretim (nasıl yazıldığını bilmiyorum umarım doğrudur.sorry)
Vardı..  Ve eve gelmiştim.-Derin nefes al ve kapıyı çal ashley.Off ve 1-2-3 din dong ve işte kapı açıldı.güzel bir giriş yapmalıydım."selam anne,selam baba ben çok yorgunum odama çıkıyorum bay bay"vay canına ne kadar da hızlı konuşmuştum. "Ashley!!" Vay canına babam bana nasılda bağırmıştı yok yok resmen kükremişti. "Efendim babacım" sesimi böyle ürkek çıkarmaya bayılıyordum. Ve bunun babamı sakinleştirmesi iyiye iyiye işaretti.Ve yavaş yavaş kaçıyordum.Merdivenlerde iki adım ki 
"Ashley kaçmaya çalışma neredeydin sen"vaov bu çok iyi bir soruydu.Neyseki haklı sebeplerim vardı."babacım"sesim çok şirin ve bebeksi duruyordu."efendim kızım"vov bu tepkiyi beklemiyordum sonra sinsi bir sırıtış yaptığında dalga  geçtiğini anladım ama ben konuya girmessem üzerime atlayacktı."ben şimdi iç sesimle konuşuyordum yine"
"Nedense bu içseste hiç susmuyo" hey sesimi kesmişlerdi. "Sonra kavga ettim iç sesimle derken akşam olmuş" dudağımı büzdüm Tanrım umarım işe yarar."bir daha o iç ses kavga açarsa sonucuna sen katlanırsın"voho işe yaramıştı.hemen babama sarılmıştım."Seni sevdiğimi söylemişmiydim babacım" "nerdeyse her suçlu olduğunda" "ya baba" Ama babam gıdıklamaya başlamıştı bile hem gülüyor hemde "imdatt" diye bağırıyordum."heyy"annem baya kükremişti annem de böylle bir ses olduğunu bilmiyordum. "Beni de bekle" yo hayır ikisi birden beni gıdıklıyordu...

VOTE VE YORUMLARINIZI    BEKLİYORUM...

Vampirin Karanlık YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin