Multımedıa: ashleynin facesine attığı fotoğraf
Mıchael'den:
Deliye döneceğim. Ses kaydını duyduğumdan beri içimde ayrı bir endişe var. Dostum, andy benim yüzümden acı çekiyor. Bu çok can acıtıcı be. Kim olduğunu bile bilmediğim bir manyak onun canını yakıyor. Gelen mesaj sesi ile direk telefonuma baktım.
- bir saat içinde dark ormanındaki depoda ol yoksa arkadaşın zehirden geberip gidecekLan!! Birde zehir mi vermiş andye. Pislik. Görünce geberticem lan seni. Hemen dark ormanına gittim. Burası depolar şehri gibidir. İşim çok zor. 15 dakikadır arıyorum ama yok. Yeni bir mesaj sesi ile telefonuma baktım.
- şişedeki kan benim panzehiri danye verirsin costa. Bak 45 dk kaldı tik tak çabuk ol zehir hızlı yayılır
Resmen benimle dalga geçiyor. Ama haklı endişeden ben gebericem şimdi. Karşımdaki depoya koştum. Ve kapıyı açtım. Bende daha ne kadar kötü olabilir diyordum. Karşımdaki adamlar bana öfkeyle bakıyor ve dany burda değil. Koşmaya başladım. Arkamdan geliyorlardı. Aslında korkmuyorum ama dany i bulmalıyım değilmi? İzimi kaybettirdim. Ve karşımda bir depo var. Allahım sen yardım et biraz daha koşuya gücüm kalmadı. Kapıyı açtığımda andyi gördüm. Teni bembeyaz olmuş. Dizi kanlı. Bu nasıl bir manyak ya!! Koşarak yanına gittim. "Dany iyimisin dostum dany panzehir nerde?!" Bana baktı. Göz altları morarıktı. "M-masa" dedi. Ve başını eğdi. Konuşacak gücü bile bulamıyordu. Masaya hızla döndüm. Bir şişe kanı aldım hemen. Ve andye içirdim. Biraz daha kendine geldi. "İyimisin dostum?!" "İiyim" andyi alıp dışarı çıkardım. Ağaca yaslandı. Biraz hava almak için. Şerefsizler ne hale getirmişler çocuğu. "Şerefsizler bunu ödeteceğim onlara!!!" Dany bana baktı ve güldü. Neye gülüyor lan bu!! Mesaj sesi ile irkildim.
- dostunu bulmana sevindim costa. Sana sıra bende demiştim. Ve dediğim gibi sadece beni izleyebildin. Yerini söylemesem dostun ölüydü. Umarım artık korkuyordundur costa.Adi. Şerefsiz. Pislik. Bende hemen cevap yazdım.
- artık bana bulaşmayacağına sevindim. Ama ben sana bulaşıcam. Sıra bana geçti.
Anında cevap geldi. Telefon elinde mi geziyo lan bu.
- aa çok ayıp beni iyi dinle. Sıranın sana geldiğini söylemedim sıra hala bende. ;)
Sıra hala bende ne demek lan!! Seni bulduğumda ölmek isteyeceksin aptal!!
- sıra bana geldi. İstesende istemesende bunu sana ödeticem
Yazdım ve gönderdim.
- :D o kadar komiksinki. Sen daha kim olduğumu bilmezken senin herşeyini biliyorum ben
Sinirden kudurduğumu söylemişmiydim. Yada söylemeye gerek varmı. Tam cevap yazacaktımki "oğlum kızla mesajlaşmayı bırak artık iyiym bak" dedi. Ve ayağa kalktı. Kan iyi geldi sanırım. Bir kurt olan ona zorlada içirsem. Aslında kanı içerken canım çekmedi değil yani. Vampiriz sonuçta. Vampir ve kurt dost ama kimin umurunda. "Ne kızı oğlum? Seni bu hale getiren itle mesajlaşıyorum!" Gülümsedi. "Neye gülüyon lan deli gibi!!" "Oğlum beni bu hale getiren bir kız! Nası bi kızsa abi piskopat yani. Ne yaptıysan kıza artık?!" Kızmı? Kahkaha attım. "O kadar korktuğum kişi kızmıydı lan?! Boşversene olum takmaya değmez. Bu arada kız seni öldürüyodu lan ne güçsüz çıktın" kaşlarını çattı. "Lan kız geldi depoda dedi mıchaeli kurtar dedi depoya gittim arkadan dizime kazık yedim ağaçtan fırlatmış kız!" Yuh. Yok artık. Ben ne yaptım lan bu kıza. Bir tek ashleyin canını yaktım. Ama o bunu yapmaz. Yani yapmamıştır.
"Kalk lan! Gidelim hadi işimiz var daha. Bulalım şu kızı bakalım." Anında kalktı. "Bulalım". Ormandan çıktık. Andyi evine bıraktım. Bende okula gittim. Yeni okuluma ne güzel değilmi(!) bunca iim varken. Okula girdiğimde tüm gözler bana döndü. Tanınırım belamla sonuçta. Ve tahmin edin hangi okul evet ashleynin okulu aman ne güzel. Güzel yanıda var ama neyse. Koridorda dolaşırken onu gördüm. Siyahlarla dolaşırken. Bu kız biraz daha renkli değilmiydi? Bakalım daha nelere şaşıracağım...Ashleyden:
Okula geldiğimde tüm gözler üzerimdeydi. Haklılar. Siyahlara bürünmüş asi bir kız gibi görünüyordum. Ve artık öyleydim onlar bilmesede. Ayrıca derslerin neredeyse yarısı bitti. Danymi? Dany kurtulacaktır. Buna eminim. Hesaplama yaptım olum o kadar. Neyse kantine indim ve sıcak çikolata aldım. Sıcak çikolatamı içerken kat ve 2L yanıma geldi.
(2L lura ve lisa umarım unutmamışsınızdır)
Kat; nerdesin sen ash?!
Lisa; evet çok merak ettik
Laura; tamamen haklılar
Ben; jackin intikamını aldım ve daha yeni başlıyorum o pislik jacki öldürmenin hesabını verecek!!
Kat; ne yaptın?
Ben; boşverin ama acımak yok artık bunu bilin yeter
2L and kat; peki bu kıyafetler?!
Ben; artık yeni tarzım bu yeni ben buyum acımasız ve tamamen siyah
Birşey demeden koridorda yürümeye başladım. Sınıfa çıkıp uyuyacaktım. Taki onu görene kadar. O burdaydı. Bahse girerim bunları yapanın ben olduğumu düşünmemiştir. Oda bana döndü. Ona öldürücü bakışlar atıyordum. Gerçekte olsa şuan kül olmuştu. Daha sonra tek kaşımı kaldırdım ve sırıttım. Bana anlamaya çalışır gibi bakıyordu. Gözlerimi ondan ayırıp bahçeye çıktım. Bir banka oturdum ve lucası aradım. Artık bu ilişki bitmeliydi. Günlerdir beni aramadı ve aradığımda yüzüme kapattı. Ve o yokken farkettimki aslında onu sevmiyormuşum yokluğu kayıp gelmedi bana.
-alo
-alo lucas
-şey ash ben
-konuyu uzatma lucas ben
Aynı anda; ayrılmak istiyorum
-ne ash sen benden
-evet sende istediğine göre
-ash üzgünüm
-Sen beni üzen tek kişi değilsin vicdanın rahat etsin
-ash lütfen yapma böyle
-ah lucas bende senden ayrılmak istedim üzüleceğimi sanmıyorsun heralde
-...
Dıt dıt dıtTelefonu yüzüne kapattım. Oh rahatladım be. Hemen faceye girdim. Eski fotoğraflarımdan birini attıktan sonra altına açıklama yaptım. (Fotoğraf multıde)
'Yanımda olması gerekenler zaten yanımda def olup gidenler kimin umrunda...'
Ve gönderdim. Anında 100like. Artık lucasıda hallettiğime göre rahat bir nefes alabilirim artık. Tabi mıchael rahat verirse. Unutma mıchael kaşınanı kaşırım. Benden korkki çok canın yanmasın. Hala sıra benim sıram. Ve ben bu sırayı iyi kullanıcam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin Karanlık Yüzü
VampireO hayatın acı kurbanlarındandı. Ailesinin ölüsünü gören yalanlarla yaşayan bir kız. Masumdu o. Saftı. Taki günü gelene kadar. Ashley wıllıams. Bumuydu o? Hayatı ona karanlığa yavaş yavaş sürüklerken bir yabancıya aşık oldu. Mıchael costa. Hayat he...