"Ash uykucu uyan hadi" insanca uyandırsalar olmaz sanki şuan üzerimde bir kat ve jordan var. "Kalkın üzerimden ya uyuyacağım ben"ve gözlerimi yeniden kapattım. "Ne uykucu kızsın sen be"dedi jordan. Sinirleniyorum ama bir bırakmadılar uyuyayım. "Uykuyu seviyorum tamammı bi gidin ya!"ikiside kıkırdadı ve beni yataktan ittiler. Acı dolu bir inleme kaçtı ağzımdan. Bunu duyan kat ve jordan bana baktılar ve "iyimisin" dediler. Sinirden kuduruyordum. Eğer kaçmazlarsa iyi olmayacaklardı. Kat bakışlarımdan anlamış olmalıki. "Jordan kaç ash bizi öldürecek" dedi ve kaçmaya başladılar. Sinirle ayağa kalktım. Ve onları kovalamaya başladım. Akılsızlar havuzun yanına gitmişler hiç düşünmeden havuza ittim onları ikiside gülmeye başladılar. Bende güldüm. Halleri o kadar komiktiki. Sonra bana baktılar ve sırıttılar. İkiside bir kolumdan tutup beni havuz çektiler. Çığlık atarak suya düştüm. Biraz su savaşı yaptıktan sonra havuzdan çıktık. Gidip okul formalarımı giydim. Ve sabahki rutin işlerimi hallettim. Aşağı indiğimde ikiside bana bakıyordu. "Kahvaltıyı siz hazırlayacaksınız hiç bana bakmayın" dedim. Oflaya oflaya kahvaltıyı hazırlamaya başladılar. Bende koltuğa yayıldım. "Hadi ash kahvaltı hazır" tamam dedim. Ve kalktım. Kahvaltımızı ettik. Kıyafetlerimizi giydikten sonra dışarı çıktık. Jordan ve kat arabalarıyla bende motorumla yola çıktık. Yolda onlara ve diğer araçlara makas atarak gidiyordum. Çok eğlenceli. Okulun önüne geldiğimde hız kesmeden drıft çekerek park ettim. Diğerleride arabalarını park ettikten sonra sınıflara geçtik. Jordan kurt adam olduğundan kurtlar bölümüne geçti. Ben kat ile vampirler bölümüne geçtim. Aklımda hala yarınki parti vardı. Acaba nasıl geçecek. Bu soru beynimde dönüp duruyor. Sınıfa girdiğimizde kat lisanın yanına geçti. Bende yine lauranın yanına geçmek zorunda kaldım. Aslında laura kötü bir kız değil. Sanırım ben değer verdiklerime zarar vermekten korkuyorum. Kate neden soğuk davranmıyorsun derseniz artık kat benim bir parçam ve ondan uzak duramam. Ama başkalarına karşı her zaman bir duvarım olacak. Sırama oturdum. Ve kulaklıklarımı taktım. (Multıde) Şarkılar yavaş yavaş geçerken hoca sınıfa girdi. Herkes ayağa kalktı. Ama ben kalkmadım. Sinirlerim bozuktu bugün akşam rüyamda ailemi görmüştüm. "Bizi sen öldürdün sen katilsin ailenin katili"diyorlardı haklıydılar rüyam bile doğruları söylüyordu. Hoca kalkmadığımı gördü ve bağırmaya başladı. "Hemen ayağa kalk saygısız hemen birde kulaklık takmışsın onuda çıkarıyorsun!!" Kulak zarım parladı sandım bir an. "Hoca canım sıkkın sonra" tamam biraz sert kabul ediyorum. Ama sinirim bozuk. "Saygısız" dedi. Bana söz dinletemeyeceğini anlayınca ve dersi anlatmaya başladı. Bütün gözler üzerimdeydi. Hocada bunu farketmiş olacakki bize döndü. Sınıftakilerse hemen önüne döndü ve derse devam ettiler. Bense müziğime devam ettim. Otuz dakika sonra sonunda zil çaldı. Bende kat ve L2yle (lisa ve laura arada böyle görürseniz şaşırmayın) kantine indim. Kantinde arkamdan bir kız bağırdı. "Hey sen ashley midir nedir gizemli kızlara bürünmeye çalışmışsın ama olmamış üzgünüm canım bu havalara bürünememişsin biliyomusun tam bir ZAVALLISIN" dedi ve gülmeye başladı. Kızın ağzını ve burnunu yer değiştirmemek için zor tutuyorum kendimi. Kız arkadan yine bağırdı "korktunmu canım kalamıyorsunda gidemiyorsunda" kendisi kaşındı ama. Herkes bizi izliyordu. Kat ve 2L de aralarındaydı izleyenlerin. Arkamı döndüm "canım ben sana benzemem oyunculuktan anladığın belli ama laf sokma çabalarına hiç girme bence bunun için ilk önce beyin lazım o da satılmadığına göre hadi güle güle" dedim. Herkesten bir 'ooo' sesi çıktı. Kız buna çok bozulmuş olmalıki. Üzerime yürüdü bana tam yumruk atıcaktıki kolunu ters çevirip ona bir yumruk attım yere yığıldı. Arkadan bir ses duydum. "Sevgilime kim vurmaya cürret etti" ve belirdi işte. Ama bu kavgadaki çocuk. Herkes ondan korkuyordu. Demekki bı çocuk fazla güçlü fazla kötü veya fazla sadistti. Ama umurumda değil. Bu kızın söyledikleri ve yapmaya çalıştıkları zaten bozuk olan sinirlerimi darma dağın etti. Çocuk bir adım daha attı. Ve birden durdu oda afalladı beni görünce. Sonra kükremeye başladı. "Sevgilime ne yaptığını sanıyorsun sen!!!" ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin Karanlık Yüzü
VampirO hayatın acı kurbanlarındandı. Ailesinin ölüsünü gören yalanlarla yaşayan bir kız. Masumdu o. Saftı. Taki günü gelene kadar. Ashley wıllıams. Bumuydu o? Hayatı ona karanlığa yavaş yavaş sürüklerken bir yabancıya aşık oldu. Mıchael costa. Hayat he...