Sabah kalktığımda mıchaelin beni izlediğini farkettim.
-günaydın
Dedim kocaman bir gülümsemeyle. Mıchael yatağımın yanına oturdu ve saçımla oynamaya başladı.
/neden sırılsıklamdın?
Duyduğum soruyla gülümsemem solmuştu. Yatakta doğrulup mıchaele baktım.-bunun bir önemi varmı?
/neler olduğunu bilmek istiyorum buna hakkım var
-kendimi denize attım oldumu?!
/ne yaptın?!
-kendimi kaybettim bir an ve yaptım. Beni biri kurtardı ve o...
Devamını getirmek istemiyordum. Çünkü her seferinde kendimden tiksiniyordum.
/o?
-o erıcın kardeşi
Hışımla yataktan kalktı.
/erıc kim?!
Derin bir nefes aldım. Ce heşeyi ona anlattım. Şaşkınlıkla beni dinliyordu. Söylediği şeyle bir an duraksadım.
/seni seviyorum
-ha
Tamam biliyorum iğrenç bir cevap ama şaşkınlıktan adama katliam yarattım diyorum seni seviyorum diyor. What?!
/seni seviyorum çünkü bütün bunları benim için yaptın. Başımdan ayrılmadın. Tamam belki ayrıldın. Ama beni hiç bırakmadın. Bu yüzden seni seviyorum...-bende kendimi seviyorum...
/ha?!
Kahkaha attım. Ve mıchaele sarıldım.
-sanırım bir kahvaltıya hayır demem
Güldü ve elini uzattı. Elini tuttuğumda elimi öptü. Gözlerime baktı
/hazırlan ve aşağı in prenses seni bekliyor olacağım
Dedi. Eğilip selam verdi kahkaha attım.
/izninizle?
-izin senin
Oda güldü ve dışarı çıktı. Bende güldüm ve yatağa uzandım. Gülümsemem yeniden tüm yüzüme yayıldı. Yataktan kalktım ve dolabıma yöneldim. Dolabımı açıp kombinimi yaptım. Kıyafetleri yatağa atıp duşa girdim. Uzun bir duşun ardından bornozumu giyip odama girdim. Hızlıca giyinip saçımı kuruttum. Ardından saçımı ve makyajımı yaptım. Hazırdım.Odamdan çıktım. Merdivenlerden aşağı indiğimde kat ıslık çaldı lisa alkışladı laura like işareti yaptı.
-hadi kızlar ben kaçar
2L: olan var olmayan var kıskanırlar
Kahkaha attım. Elimle onlara öpücük gönderip dışarı çıktım. Mıchael arabasına yaslanmış bana bakıyordu. Doğruldu ve ıslık çaldı.
/yalnız şey..
-ne oldu?
Kendime baktım. Gayet iyiydim. Ne olmuştuki şimdi.
/fazla güzelsin
-what?
/ya şimdi kavga çıkar orda
Kahkaha attım.
-sen hahah şimdi haha benimi haha kıskandın hahah oy oy kıyamam
Dedim gözümden akan bir yaşı silerken. Göz devirdi.
/kuskandım tabi. Yanımdan ayrılırsan seni keserim bak
-sakin sakin tamam
Elini uzattığında elini tuttum. Elimi o kadar sıkmıştıki kan gittiğinden emin değildim.
-bu kadar sıkarsan ölürüm
/zaten ölüsünGöz devirdim. Ayı öküz odun. Zaten ölüsünmüş. Sen değilsin sanki. Ne olurdu elimi daha az sıksan. Düşüncesiz ayı.
/ düşüncesiz ayımı?
-evet beğenemedinmi?
/çok önüne baksan sende beğenirsin
-neyi?
Beni kolumdan tutup döndürdü. Karşımdaki manzaraya tek tepkim
-oha
Oldu. Şuan karşımda bir sürü gül vardı. Güller ilerideki yata uzanıyordu. Yarın içinde bir masa üzerinde mumlar ve yemek vardı. Etrafıma bakındığımda mıchael gitmişti. Güllerin üzerinden gidiyor arada gül yapraklarını tutup bırakıyordum. Yata çıktım. Karşımda mıchael belirdi.
/güzel bir başlangıç yapamadık biz. Hep ağladık isyan ettik. Ve ben sana teklif bile edemedim. Ashley black benimle yeni bir başlangıç yaparmısın? Benimle çıkarmısın?Gülümsüyordum. Bu kadar şeyi sadece bu teklif için yapmıştı. Hemde ben istemezken.
-tabiki evet
/o zaman buyrun masaya
Dedi ve sandalyemi çekti. Sandalyeye oturdum. Oda karşıma geçip çayları doldurdu. Güldüm.
/ne oldu?
-bormalde akşam yemeği yaparlar kahvaltı değil
/farkımız tarzımız
Dedi ve göz kırptı.
-ah hadi ama bunları ya dany yada jordanın fikriyle yapmışsındır. Yada kızlar?
/tamam laura fikri verdi. Neden sadece tamam demiyorsun?
-çünkü ben olmak bunu gerektirir
Göz devirdi. Güldüm güldü. Kahvaltımızı yapıp masadan kalktık. Yatın diğer tarafına geçtiğimizde mıchael motoru çalıştırdı. Yanda duran kepi aldım ve kafama taktım.-gidelim kaptan
/hay hay sultanKahkaha attım. Biraz daha açıldıktan sonra durduk.
-neden durduk?
/yüzmek istersin diye düşündüm.
-sen şuan şaka yapıyorsun benim mayom yok
/laura yardımcı oldu
Dedi ve göz kırptı. Sevinçle ellerimi çırpıp yerdeki torbayı aldım. Yatın altındaki minik odaya girip giyindim. Bu mayo çok güzel. Odadan çıkıp yukarı çıktım ve suya atladım. Arkamdan mıchaelde atladı. Kahkahalarla gülüyordum.
Mıchaelle su savaşı yapıyorduk. Çok zevkliydi. Ya ben bu adamı seviyorum galiba./galiba?
-aklımın içinden çık seni pis vampir
/üzgünüm ama bunu yaptıramazsın
Dedi tek kaşını kaldırıp.
-ama seni boğabilirim
/yo hayır!
Kahkaha atıp mıchaeli omzundan tutup batırdım. Birkaç saniye sonra çıkardım./buraya gel ufaklık
-ufaklık mı?
/gel lan burayaDedi ve beni yakaladı. Beni tuttu. Havaya kaldırdı ve suya geri attı. Hava kararıyordu.
/hadi dönelim
-tamam
Dedim ve yata doğru yüzdük. Havlumu sarınıp odaya gittim ve duşumu aldım. Daha sonra giyinip yukarı çıktım. Mıchael çoktan yatı çalıştırmış sürüyordu. Karnının guruldadığını duyunca kıkırdadım.-malzeme varsa sana sandviç hazırlıyımmı?
/mini mutfak şurda
-hemen geliyorDedim ve ekmeklikten ekmeği aldım. Daha sonra dolaptan malzemeleri çıkardım. Ve sandviçleri hazırladım. Mıchaelin yanına gidip sandviçini verdim.
-al bakalım
/leziz
-sadece sandviç
/öyleKıkırdadım. Yattan inip eve gittik. Hemen odama girip yatağa atladım. Kıyafetlerimi hiç çıkarmayıp kendimi uykuya bıraktım.
Karanlık bir yerdeydim. Kimse yoktu. "Kimse varmı!!" Diye bağırsamda ses yoktu. Bir iki adım attım. Karşımda aydınlık ve karanlık iki yol vardı. Aydınlıkta bembeyaz bir boşluk görüyordum. Karanlıktaysa hiçbirşey. Merakıma yenik düşüp karanlık yolda ilerledim. Bir süre sonra ayağıma birşey çarptı. Birden her yer aydınlandı. Ve ayağıma çarpanları gördüm. Ceset. Tanıdığım ve tanımadığım herkes vardı burada. Yukarıya baktığımda kendimi gördüm. Karanlıkta ağlıyordum. Yeniden cesetlere baktım ve bir çığlık attım.
_ashley!!
Ter içinde kalktım yataktan rüyanın içinde rüya görmüştüm.Buda neydi böyle??
VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin Karanlık Yüzü
VampireO hayatın acı kurbanlarındandı. Ailesinin ölüsünü gören yalanlarla yaşayan bir kız. Masumdu o. Saftı. Taki günü gelene kadar. Ashley wıllıams. Bumuydu o? Hayatı ona karanlığa yavaş yavaş sürüklerken bir yabancıya aşık oldu. Mıchael costa. Hayat he...