Gidebileceğim tek yer kendi evimdi. Kalp kırıklığı. Bu nasıl bir duyguyduki vücudun %70i suyken bile bu kadar yakabiliyor.
Kapıyı açtım ve içeri girdim. Düşüncelerden kurtulmak için kafamı iki yana salladım.
İç çektim. Duvarın ucuna çöküp başımı dizlerime koydum.
Gelen seslerle kafamı kaldırdım. Ah(!). Bir rahat bırakmadınız ya.
-ne istiyorsunuz? İntikam mı? Kan mı? Belkide işkence falan? Kısa kesin canım sıkkın şuan. Sonra acı çekerim sorun yok.
Evet şuan karşımdaki on beş kişi ağzı açık şaşırarak bana bakıyor.
-gerizekalımısınız? Altyazı arıyosanız yok.
Evet şaşkınlık sinire dönüştü. Ya bi gidin abi.
Hepsi üzerime gelmeye başladılar bense hala onlara bakıyordum. Umurumda değildi çünkü.Ayağa kalktım. Ve silkelendim. Evet bana saldıracak onbeş kişi varken silkelendim.
-ne yapıcaksınız? Merak ettim yani. Onbeş kişi falan. İyi rakam. Sandalyeye falan bağlayacaksanız söyleyin oturayım. Cidden takatim kalmadı.
Onlar cevap vermeyince sandalyenin birine oturdum. İki adam gelip bağladılar beni. Hele şükür yani.
Karşıma en iri olanı geçti.
-vaov iriymişsin. Ya bi tahmin yürüteyim mi?
Sen bir vampirsin. Doğru mu?
Dedim tek kaşımı kaldırıp./doğru
Dedi ve bir yumruk attı yüzüme.-oovv elin ağırmış. Koca oğlan. Dua etki canım sıkkın ve seninle uğraşamıyacağım. Yoksa şuan ölüydün. You dead. Game over. Do you understand me?
Öfkeyle bana baktı.
/okey. Ama durmuyacağım. Belkide geberip giderim kimene.Kahkaha attım.
-düşünce tarzını sevdim. İşkenceni merak ettim doğrusu. Hadi beni gebert koca oğlan.Dedim ve sırıttım. Arkadan bir bıçak -kasap bıçağımı lan o- uzattı. Memnun olmuşça baktım.
-iyi seçim.
/saol
Dedi ve kollarıma derin çizikler attı.Neden mi bu kadar rahatım. Çünkü korkacak birşeyim yok. Bu yaptıkları yaşadıklarımın zerresi olamaz. Ve şuan yalnızım. Kimseninde umurunda olmaz.
Bu sefer kaynar demirleri karnıma sapladılar. Çığlık attım. Bu çok acıtıyordu. Demiri çıkardıklarında derin nefes aldım. Yanağımdaki gözyaşımı? Hayır yani evet. Biraz karışık. Kaşımdan kan akıyor ve ağlamışım. Kanlı gözyaşı.
Karnıma bir demir soktuktan sonra arkadaki biri gözlerimi kapadı.
Derin nefesler alıyordum. Demir nefesimi kesiyordu. İstediğim olmuştu. Acıyı iliklerime kadar hissediyordum. Ruhen değil bedenen.
Çarpışma ve yığılma sesleri geldi. Öksürdüm ve kan kustum. Ciddimisin ya(!)
Gözlerim açıldığında bana saldıran -on beş kişi- yere yığılmıştı. Karşımda iri üç adam vardı. Yere eğik olan başımı kaldırdım.
-sıraylamı geliyorsunuz
Dedim zar zor çıkan sesimle.
Demir hala karnımdaydı. Nefes almaya çalışıyordum./biz farklı nedenlerden burdayız
Dedi ve demiri karnımdan aldı. Boğuk bir inleme çıktı ağzımdan./biliyormusun düşündüğümden güçlüsün.
-biliyormusun ağız kokun buraya kadar geliyor.Dedim bende. Nefes alabiliyordum artık. Başımdan terler akıyordu.
/bu adamlar işkence yapmayı bilmiyordu
Dedi yerdekileri gösterip. Sonra bana döndü yeniden./ama benim amacım işkence değil. Yani istediğimi yapmadan önce.
Dedi ve sırıttı. Ne istiyordu bu? Çabuk söyle daha çok intikam alırlar benden.-ne istiyorsun?
/ne istiyorum biliyormusun?
-biliyormusun ben medyumum
Dedim alayla.-bilsem sorarmıydım gerizekalı
Diye tısladım. Çenesi kasıldı.
/duygularını kapat
Dedi ruhsuzca. What?!
-pardon? Haha. Ben pes etmem delikanlı. Pes ettiririm ben. Şimdi uza. Yada intikamını al defol git. Ama bana sakın emir verme. O zaman dilini söker yanağına dikerim.Şaşkınca bana bakıyordu. Düşündümde. Iyk. İğrenç bir tehdit. Miğdem kaldırmaz bunu.
/sen istedin. Melez. Başlayın
Yumruklar. Tekmeler. Demirler. Kazıklar. Mineler. Kurtboğanlar. Bıçaklar. İğneler. Kamçılar. Kurşunlar. Can acıtıcı işkence yöntemleri.
Hepsini uyguladılar. Dayandım. Direndim. Pes etmedim. Taki melez düdüğüne kadar.
-aahhh!!
Çok güçlü bir çığlık attım. Vücudum kansızlıktan yorgun düşmüştü. Bedenim acıya dayanamıyordu.-pes etmiycem. Ahh!!!
Pes etme. Pes etme. Umudu yok etme. Çığlık atıyordum. Ağlıyordum. Acıyordu. Çok yakıyordu. Ses durduğunda zar zor sorabildim.-neden. Bunu. İstiyorsun?
Dedim öksürüklerin arasından. Başım öne düşüyordu. Kafamı arkaya attım./çünkü istiyorum. Nam-ı değer Seri katil.
-sen katliam istiyorsun. Ve bunu duygularımla yapamayacağımı biliyorsun. Ruh hastası.
Hala kesik kesik nefesler alıyordum./akıllısın. Cidden. Güçlüsünde. Ama ruhumuzu emmiyorsun neden?
Dedi tek kaşını kaldırıp.Sırıttım.
-o zaman ölememki
Güldüm. Daha sonra gülmem öksürüğe dönüştü.Adamın çenesi kasıldı.
/sesi açın. Pes edene kadar.
-ahh!!!Dayanamıyorum. Zavallıyım ben. Canım yanıyor. Ahh!! Umudumu yitiriyorum. Ama olmaz. Gücüm kalmadıki ruh emmeye. Öldürememki onları.
Ama yapamam. Yapmamalıyım. Pes etmemeliyim.
-pes etme. Pes etme. Pes etme.
Diye tekrarlıyordum. Sadece benim duyabileceğim bir sesle.Kahkaha attı karşımdaki adi.
/pes et. Pes et. Pes et.
Hayır. Hayır. Hayır. Yapmamalıyım. Dayan ash. Dayan. Sen bir blacksin. Dayan./sen bir blacksin. Öldür. Hahah. Artık o kadar direndinki düşüncelerini okuyabiliyorum.
Sevindim. Seni adi. Ahh!!
/hahah. Adi sensin. Ufaklık.
Diye tısladı.Olamaz. Dayanamıyorum. Dayanamıyorum. HAYIR!! Pes etmemeliyim. Kurtar beni mıchael. Hadi gel artık.
/oo küçük aşık. Hahah. Hadi artık pes et. Sıkıldık. Sesi yükseltin.
-ahhhhhh!!!!!!
Özür dilerim. Şimdiden herkesten. Yaptıklarım ve yapacaklarım yüzünden.-pes ediyorum.
Acılarım dindiğinde artık duygusuz. Acımasız. Bir seri katildim. Ben ashley black acımasız bir ruh emici./game over Ashley BLACK...
VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin Karanlık Yüzü
VampirO hayatın acı kurbanlarındandı. Ailesinin ölüsünü gören yalanlarla yaşayan bir kız. Masumdu o. Saftı. Taki günü gelene kadar. Ashley wıllıams. Bumuydu o? Hayatı ona karanlığa yavaş yavaş sürüklerken bir yabancıya aşık oldu. Mıchael costa. Hayat he...