Ashleyden devam
/...ve biz senin kuzenleriniz
What?? Ama bu kadarıda fazla. Hayat sanki bana nerden vuracağını düşünüyor gibi. Harika(!) şimdide kuzenim oldu.-Evren yine vurdu ve gol oldu
Diye mırıldandım. Bunu sadece jennifer denen kız duymuş olmalıki konuşmaya başladı.
/buraya zaten zorla geldim fazla konuşma. Böyle giderse hayat değil ben çakacağım golü sana.
Ve benim şalterler attı. Kimsin olum sen?!
-ana kuzusu gibi denileni yapıpta gelmeseydin o zaman. Sen bana golü çakana kadar şutlarım seni hayatımdan.
Devam edecektimki desmond beni itti. Biliyormusunuz? Jenniferin üzerine yürüdüğümü yeni farkediyorum.
Tabi desmondun beni itmesiyle johnu gördüm. John eski okuldan bir düşmanımdı. Hemde büyük bir kavgalı. Okulun belalısı olan ona karışıp kavgada yenen olmamla büyük düşmanlık başlamıştı.
Onu görmemle kaşlarım çatıldı. O da bana sinirle bakıyordu. Desmond birkaç kere seslensede onu umursamazlıktan geldim.
Şuan johnla bakışıp nefretimizi kusuyorduk. Diğerlerinin bakışlarıda bizi bulmuştu. John sırıttı.
/naber yetim?
Herkesin kaşları çatılmıştı bir tek john sırıtıyordu. Bende sırıttım. İki üç adım atıp johnun önünde durdum.-merhaba john. Hoşçakal john
Dedim ve tek hamlede johnun boynunu kırdım. Yere yığılan bedenini ayağımla itip kuzen saçmalıklarına döndüm.-şimdi kuzen saçmalıkları zorla geldiniz madem şimdide defolup gidebilirsiniz soran olursa geldiğinizi söylerim
Dedim ve arkamı dönüp yürümeye başladım. Bir iki adım attımki bileğimden biri tuttu.
-cidden fazla klişe değilmi bu ya?!
Dedim ve desmonda döndüm./bak buraya zorla gelen birtek oydu. Ben ve jessıca seni aramızda görmek istiyoruz.
Tam cevap vericektimki ne zaman geldiğini bilmediğim mıchael desmonda yumruk attı. Normalde olduğu gibi çığlık atmak yerine mıchaeli tutup boşluğa attım.
-ne yapıyorsun mıchael?!
/bak olum seni evire çevire döverim. Bir daha bu kıza dokunmayacaksın lan!!
\sana noluyo?!
/sevgilisiyim lan varmı?! Sen kimsin asıl?!-mıchael dur!!
Diye bağırmamla bakışlar bana döndü. Mıchael konuşmaya başladı bu sefer./ne duru lan?! Başka adamla görüyorum seni! Yedek sevgilinle kavganızımı böldüm yoksa?!
Demesiyle benden yumruğu yedi.-böyle düşünüyorsan sen bilirsin. Ama seni bir sebeple sevdiysem daha iyi bir sebeple silerim sorun yok. O sebebide bana verdin. Aferim. şimdi defolup gidebilirsin.
Mıchael sinirle gitti. Bende yanımdaki ağaca sert bir yumruk attım. Telefonumu açıp laurayı aradım.
/alo
-laura
/ne oldu ash?
-eğer mıchael eve gelirse kapıyı açma açan olursa söyle sinirliyim onu oraya gömerimDedim ve telefonu kapattım.
Desmond ve jessıca bana bakıyordu. Desmon yanıma gelicektiki onu durdurdum.-yaklaşma
/ashley ben.özür dilerim
-şuan karşıma geleni gömebilecek potansiyele sahibim. O yüzden uzak dur.Ellerim titremeye başlamıştı. Allah kahretsin! Sinir krizi geçiriyordum. Bir zamanlar bana yapılanı yaptığımı düşündü.
Çığlık attım. Ellerim daha çok titremeye başlamıştı. Ağaçtan destek alıp yere oturdum. Derin nefesler alıyordum. Arada çığlık atıp sinirimi azaltmaya çalışıyordum. Nefesim daralmaya başlamıştı.
Desmond ve jessıca bağırıyordu. Gözlerim kapanıyordu yavaş yavaş. Ve artık direnmeye gücüm kalmadığında sonsuz karanlıkta buldum kendimi...
Desmond:
Yere yığıldığında onu kucağıma aldım. O kadar güce rağmen pamuk kadar hafifti.
Yaşadığını öğrendiğimde peşine düşmüştüm tabi buluncada teyzemlerden hesap sormaya gittim. Onlarsa çoktan ashleyi almış ona oda bile yapmışlardı.
Hızlıca hastaneye götürdük onu. Sedyeye yatırıp bir odaya götürdüler. Bizde bir sandalyeye oturup beklemeye başladık. Jennıfer elimi tuttu.
/birşeyi yoktur merak etme abi
\umarım jess
Doktor çıkıp hemşireyle konuşmaya başladı. Tabi biz onları duyabiliyorduk.(D:doktor H:hemşire)
D: ashley hanımın ikinci gelişi rapor edin.
H:peki doktor bey
D:önemli birşeyi yok. Sakinleştirici verin ziyaret edebilirler
H:peki efendimBiz bunu duymamızla odaya girdik direk. Ashley sayıklıyordu. Daha iyi dinlediğimde 'özür dilerim' ve 'erıca' diye sayıkladığını anladım. Aynı anda jessıcayla birbirimize baktık daha sonra ashleye kim bilir neler yaşamıştı biz yokken.
Yavaş yavaş gözlerini açıyordu. Gözünü tamamen açtığında bize baktı. Daha sonra etrafa.
-yine mi hastanedeyim?
/evet de kaç kez geldinki hastaneye?
-sayamıyacağım kadar çok
/jessıca doktoru çağır sadece iki kez demişti
-dur! Sinir krizi için iki kez geldim. Bıçakla yaralanma vs. bir çok şey için geldim ben buraya.
/peki hadi seni burdan çıkaralım
-kuzenim olduğuna inanmaya başladımÜçümüz birden gülmeye başladık.
-yalnız ben bunlarla gidemem bana kıyafet lazım. Ve jessıca güldüğüne göre kıyafet getirdiniz.
Gülümseyip torbayı uzattım. Ama aklım hala bıçaklanma demesindeydi. Kim neden onu bıçaklamıştı? Bunu vakti gelince sorardım.
Ashley gidip giyindi. Çok güzel olmuştu. (Multı)
Beraber hastaneden çıktık. Kapının önünde ashley durdu. Haliyle bizde durduk.-bu kadar saçma ve gereksizlerle dolu ailemde sizin gibi kuzenleri isterim sanırım
Jessıca ashleye sarıldı. Ashley bir an şaşırsada sonradan sarıldı. Bende yanlarına gidip ikisine birden sarıldım. Ayrıldığımızda kızlar kahkaha attı. Bu sefer jessıca konuştu.
-aileye hoşgeldin KUZEN
VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin Karanlık Yüzü
VampirO hayatın acı kurbanlarındandı. Ailesinin ölüsünü gören yalanlarla yaşayan bir kız. Masumdu o. Saftı. Taki günü gelene kadar. Ashley wıllıams. Bumuydu o? Hayatı ona karanlığa yavaş yavaş sürüklerken bir yabancıya aşık oldu. Mıchael costa. Hayat he...