ESKİ SEVGİLİ

1.6K 93 7
                                    

Multımedya:jack lachowski
Bölümü okuyunca anlarsınız

Ashleyden;

Sabah uyandığımda lauraya sinirim geçmişti. Sanırım onu fazla şaşırttım. Sinirime engel olmak için o kadar uğraştımki. Dün fazla yorulmuştum. Benden istediği kolay gibi görünen ama çok zor birşeydi. Hala biraz yorgundum. Dün baya koştum. Bugün motora binmeyi planlıyorum. Onlarla karşılaşmak istemem yorgun olmasam döverdim aslında ama uğraşamam. Gerizekalı alexander yüzünden yakalanıyordum zaten az kalsın. Belkide onu dömüşlerdir. Gebersin. Ne diye beni tutuyorsun yani. Bide sırıtıyordu mal. Kesin tanıyo bunları bence. Aman banane. Kendimle konuşmayı kesip yataktan kalktım. Yorgun adımlarla banyoya ilerledim. Duşumu alıp giyindim (multımedya)
Daha sonra aşağı indim. Salonum darmadağın. Laura koltukta uyumuş. Dün fazlamı serttim acaba sinirimi kontrol edebildiğimce konuşmuştum aslında. Sanırım özür dilemeliyim. Lauranın yanına gittim. Uyanmayınca buzdolabından bir sürahi soğuk su aldım. İçine iki tanede buz koyduktan sonra lauranın yanına gittim. Merdivenlerde kat ve lisa beni izleyip kıkırdıyordu. Onlara göz kırptım. Ve lauranın yüzüne suyu döktüm. "hangi gerizekalı suyu döktü!!!" Diye gürledi. Bu kız tam ben ya. Beni görünce sustu "bu seferlik tek cezan bu" dedim. Gülümsedi sonra gülümsemesi genişleyince aklına birşey geldiğini anladım. "Kızlar ben acıktım" bunumu diyecekti yani. "dolapta kan torbası var" omuz silkti "ben taze istiyorum" göz devirdim "zaten dün aldım" bu sefer o göz devirdi kızlar ise bizi dinliyordu. "Hadi insan avına çıkalım" dediğinde onu onayladık. İnsanlardan kan içmek daha lezzetli. Kızlarda giyindiğinde hazırdık. "Hadi çıkalım. Daha okula yetişeceğiz." Dediğimde hızla evden çıktık. Biraz yürüdükten sonra kamp kurmuş bir grup genç gördüm. Kızlarla aynı anda birbirimize dönüp sadistçe sırıttık. "İlk kim gidiyor?" Diye sordum. Laura "ben gidiyorum" dedi ve gitti bizde onları izliyorduk. Laura çocuklardan birinin yanına gitti. Ve kaybolmuş gibi yaptı. "Merhaba acaba bana yardım edermisiniz ormanın çıkışı ne tarafta?" Ne akıllı kız ya. "Şu taraftan sağa dönün" dedi çocuk. "Acaba siz beni götürürmüsünüz lütfen?" Dedi. Ve yavru köpek bakışı attı. Çocuk onayladı ve bu yöne doğru gelmeye başladılar. Laura bize dönüp göz kırptı. Ve takılmış numarası yaptı. "Ah!" Çocuk hemen ona döndü ve eğildi "iyimisin?" Laura sırıttı "ben iyiyimde sen olurmusun onu bilmem" çocuk afalladı. Laura hızla ayağa kalkıp vampir yüzünü gösterdi. Çocuk koşmaya başladı. Laura hemen önüne geçip boynunu dişledi. Çocuk acıyla bağırdı. Laura bayıltacak kadar kan içtiğinde boynunu bıraktı "kanı çok güzeldi ama hemen bayıldı neyse ben doydum gelin başka bir geup arıyalım" "gerek yok" diyip gülümsedim. Sonra bağırdım "imdat!!" Kızlar şaşkınca bana baktı. İçimden kızım gidin deyip planı anlattım. Düşüncelerimi okumayı bırakıp saklandılar. Bir çocuk buraya koştu. "İyimisin?!" Zavallı korkmuş ya bu banane. "İyiyim ama yürüyemiyorum" dedim. Çocuk kolunu uzattı. Koluna tutunup kalktım. Ve boynuna döndüm. Ve birden dişledim. Çocuk çırpındı ama kaçamadı bayılınca bende bıraktım. "Tamam şimdi lisa ve kate kurban bulalım" dedim. Biraz daha yürüdükten sonra iki çocuk gördük. Ne şans abi ya. Beraber çocukların yanına ilerlediler. (Çocuk dediysem yaşıtlar) "selamm" dediler ikisi aynı anda. Çocuklar gülümsedi. Bunlarda ne salaklar ya. "Selam" dediler   Lisa ve kat memnun olmuş bir ifadeyle gülümsediler. "Sonra bir birlerine bakıp 1-2-3" dediler. Çocuklar şaşkınca bakarken kızlar boyunlarına dişlerini geçirdi bile. Çocuklar kurtulmaya çalışsada kızlar bırakmıyordu. En sonunda bayılınca onlarda buraya geldi. Aynı anda hepimiz bağırdık "karnımız doydu!!" Ve gülmeye başladık. Leziz bir kahvaltıydı. Bizde eve doğru yürümeye başladık sıkıcı ama ya. "Kızlar yarışa varmısınız" üçü bir anda "1-2-3 Başla!!" Diye bağırdı. Vampir hızımızla eve koştuk. Yarış berabere bitti. "İşte bu zevkliydi" kat ordan "kahvaltıda eğlenceliydi kabul et" "kabul" dedim ve sırıttım. Motoruma bindim. Onlarda motorlarına bindiğinde araçlara makas atarak ilerledik. Bu zevkliydi. Bu gün eğleneceğim gibi. Okula geldiğimizde hız kesmedik ve drıft atarak motorları park ettik. Hani şu okuldakilerde alışsa buna uzaylı görmüş gibi bakıyorlar yani. Kaskımı çıkardım. Ve kızlarla sınıfa ilerledik. Derse bu sefer nazik hoca girdi. Bu hoca hiç bişiye kızmıyo yav. Hoca vampir ve kurtlardan bahsederken nöbetçi içeri girdi. "Müdür ashleyi çağırıyor" hoca 'gidebilirsin' bakışı attığında dışarı çıktık. Müdürn odasına gitmediğimizi anlamam uzun sürmedi ama yinede gittim daha fazla sabredemedim ve "sen beni salakmı sanıyorsun nereye gidiyoruz?!" Çocuk bana döndü ve sırıttı. Ve gitti bu ne ya. "Bu nasıl birşeydir ya saçmalığa bak!!!" Dedim tam gidecekken o önümde durdu. "Jack?" Jack benim eski sevgilimdi onu başka bir kıza çıkma teklifi ederken yakalamıştım. Hemde benimle çıkarken. "Sevgilim" bu ne rahatlık ya "hala sevgilim deme hakkını nasıl buluyorsun?! Ben seni unuttum ve mutluyum şimdi nerden geldiysen oraya defol git!!" Dedim. "Hadi ama bu küslük uzamadımı?" Diyip güldü. Bu ne abi bu ne. "Oğlum senin kafanda birkaç tahta eksik heralde dayak yemek istemiyorsan defolup git şerefsiz!!!" Diye bağırdım ce sınıfa girdim. Kızlar bana soran gözlerle bakıyordu. Lucas ve luke yoktu. Onlar iş için yurt dışına gitmişlerdi. Laura ise bu derste hocanın zoruyla başka sırada oturuyordu. Ben tek kaldım iyimi. Omuz silktim bu benim onlara 'boşverin' deme şeklimdi. Hoca vampir ve kurtları anlatmaya devam ederken kapı çaldı ve içeri jack geldi. (Eski sevgilisi jack) bana bakıp gülümsedi. Kate baktım. Şaşkınca bana bakıyordu. Bense yumruklarımı sıkıyordum. Aptal birde sınıfa geliyor. Dayak istiyorsa verceğim ona bolca. Hocanın sesiyle irkildim "boş bir yere otur" iki boş yer vardı. Birisi benim yanım diğeri ise boş sıra. Bana doğru gelince dilimi ısırdım. Dilim kanıyordu. Bende kanımı içiyordum. Bunu yapmasam öldüreceğim kesin onu şerefsiz pislik. "Boşmu?" Dedi ve sırıttı. "Dolu!" Dedim uyarıcı bir ses tonuyla. "Ben orada bir kişilik yer daha görüyorum ama" dedi. "Yanımda bir kişilik yer var ama o kişilik sende yok!!" Dedim bozuldu ve diğer sıraya oturdu adi. Hoca anlatmaya devam ederken kızlar dedikoduya başlamıştı bile. Güzel gün demiştim değilmi geri alıyorum. Berbat. Kafamı sıraya gömdüm ve uyumaya başladım. Birinin hayvan gibi kolumu dürtmesiyle uyandım. "Beş dakika uyutsanız ölmezdiniz!" Dedim. Sınra ise okulun bittiğini anladım. "Şadap!!"(kes sesini) dedim. Kat "biz dışarı çıkıyoruz alışverişe sonra görüşürüz" dedi ve üçüde gitti. Bende çantamı alıp çıktım. Tam motora biniyordumki biri kolumu tuttu.(biliyorum klışe) ona döndüğümde bunun jack olduğunu gördüm. "Bırak kolumu adi!" Dedim. "Konuşmalıyız" "konuşmayacağız sen defolup gideceksin!!!" Arkadan bir ses "aynen öle yol al jack!!" Dedi. Oraya döndüğümde bunun jordan olduğunu gördüm. Jordan gelip yumruğu jackin suratına çaktı. Ve kaçınılmaz kavga başladı. Ardarda yumruklar ve tekneler savruluyordu. İkisininde vampir yüzü ortaya çıkmıştı. Arkadan gelen ses ile kavga durdu "dağılın lan!!" Bu yumrukladığım çocuk. Elindeki kazığı fırlattı. Direk yere çöktüm. "Jordan?!"

Biliyorum heyecanlı bir yerde bıraktım yaşasın kötülük hahaha

VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...

Vampirin Karanlık YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin