Bir kırık kalp daha

1K 88 1
                                    

Çaresizlik nedir bilirmisiniz? Şuan benim olduğum durumdur çaresizlik. Bazı şeyleri düşünmek gerekiyor işte. Sorgulamak gerekiyor. Bir yanım ona kızgınken diğer yanım seviyor. Kim bilebilirdiki? Benden hep nefret ettiğini düşündüğün kişi seni düşündü ve vefat etti. Kim bilebilirdiki? Aslında seni seviyor. Kardeşimi öldürdüm ben. Hemde hiç düşünmeden. Kim bilebilirdiki? O öldükten sonra bir mektupla gerçeklerin geleceğini. Ona veda ederken tek diyeceğimin "pişmanım erıca" olacağını. Kim bilebilirdiki? Aslında benimde onu sevdiğimi. En önemli olan kişi ben bilmiyordum bunları.

Ambulansı arayıp erıcayı almalarını söyledim. Daha sonra oradan ayrıldım ve sahile gittim. Bir iki kayayı geçip durdum. Bundan sonrası derindi. Cebimden bir iğnedeki mine çiçeğini çıkardım. Gökyüzüne baktım ve fısıldadım. "Kendimi yalnız hissettiğimde gökyüzüne bakardım ben" bu sefer denize döndüm "Ama pişmanken denize baktım her zaman. Çünkü ilk önce boğar onları geri kalanlar ise kirletir denizi. Boğdukları insanlar kirlettikleride sırlarıdır." Bu sefer elimdeki iğneye baktım. "Ama ben bu kadar kiri kaldıramam belkide benimde boğulma vaktim gelmiştir" elimdeki iğneyi bedenime sapladım. Anında gelen acıyla kendimi derin denize attım. Vücudum uyuşurken ağzıma su doluyordu. Karşımda beyaz ışık görmemle oraya yüzdüm. Işığın içine girecekken ışık kayboldu. Her yer karaldı...

Ölmek istedinizmi hiç bir zaman? Acı çektinizmi? Hayatınızdaki sırlardan bıktınızmı hiç? Evet. Hepsine evet. Ama şu lanet olasıca kişiler ölmeme izin vermedi. Aman ne iyi (!)

"Ashley uyan!!" Öksürdüm ve ağzımdaki suları çıkardım. Yattığım yerden doğrulup karşımdaki kişiye vaktım. Ah hadi ama. Bilin bakalım kim? EDİZ

/sen delirdinmi?!
Göz devirdim.
-bundan sanane
/sen bir insansın kimin başına gelse endişelenirdim.
Tabi ya ne demessin?
-ama ben insan değilim. Ve sende değilsin
Kokusundan bir vampir olduğunu anlamıştım.
-hatta eminim fısıldadıklarımı duymuşsundur ha?
Dedim tek kaşımı kaldırıp.
/evet neyse seni evine bırakıyım gel
-hop genç orada durcan. Sanane lan? Hem senin yüzünden hepsi. Bıraksaydın sonsuz uykuma dalsaydım sanane lan?!
/çattık ya
-he canım ondan. Hadi ben kaçar.
/kızım senin devrelermi yandı?
-belki başka biryermi bulacağım gerizekalı
/ah hadi ama. Ciddimisin sen? Abim beni bırakıp yokoldu benim. Ben bu galdeyim sana ne olmuş olabilirki?!
Dur o abimmi dedi?! Olamaz değilmi? Bu erıcın lardeşi ediz olamaz. Ya neden ben??
-abin kim?
/erıc worro

İşte hayatıma giren bir sorun daha. İşte yine kırdığım bir kalp. İşte yine düşünmeden yaptığım bir hata. Sorun sorgulamamak.

-özür dilerim

Dedim ve koşarak yanından ayrıldım. Sırılsıklam bir vaziyette kapıyı çaldım. Kat kapıyı açtı. "Ash?" Dedi şaşkınca. "Hayatımda artık yeni bir kırık kalp var" dedim ve kate sarıldım. Ondan ayrılınca tam soracaktımki "mıchael uyuyor" başımı tamam anlamında sallayıp odama çıktım. Bir duş alıp yatağa yattım. Aklımda binlerce düşünce geçerken ben kendimi uykuya bıraktım...

Ediz; (multı ediz)

Sabah olanlardan sonra sahile gittim. Huzur veriyordu sahil. Mavi rengi severdim. Her tonu güzeldi mavinin. Denizde mavinin her tonunu taşırdı. Kuşlar uçar balıklar yüzer insan huzuru bulurdu. Kısaca deniz herşeydi.

'Kendimi yalnız hissettiğimde gökyüzüne bakardım ben'
Duyduğum sesle oraya döndüm. Ashleydi bu. Kızıl saçları upuzun kirpikleri ve ciddi bir duruşu vardı.
'Ama pişmanken denize baktım her zaman. Çünkü ilk önce boğar onları geri kalanlar ise kirletir denizi. Boğdukları insanlar kirlettikleride sırlarıdır'
Doğru söylüyordu. Biz deniz gibiydik.
'Ama ben bu kadar kiri kaldıramam belkide benimde boğulma vaktim gelmiştir'
Ben duyduğum şeyi idrak etmeye çalışırken o eline ne zaman aldığını bilmediğim iğneyi bedenine batırıp kendini suya attı. Arkasından koşup suya atladım. Hızlıca derine inip onu tuttum. Ve sudan çıkardım. Çok güzeldi. Bulunduğumuz durumu hatırlatınca karnına baskı uyguladım ve bağırdım. "Ashley uyan!!" Bir kaç kez öksürdü daha sonra doğruldu ve bana baktı.
/sen delirdinmi?!
Diye bağırdım. Göz devirdi.
-bundan sanane
/sen bir insansın kimin başına gelse endişelenirdim.
Tabiki onun vampir olduğunu biliyorum. Salak değilim.
-ama ben insan değilim. Ve sende değilsin
Neden bir kereliğine tamam demiyor?!
-hatta eminim fısıldadıklarımı duymuşsundur ha?
Duydum ama bunu bilmene gerek yok.
/evet neyse seni evine bırakıyım gel
-hop genç orada durcan. Sanane lan? Hem senin yüzünden hepsi. Bıraksaydın sonsuz uykuma dalsaydım sanane lan?!
/çattık ya
-he canım ondan. Hadi ben kaçar.
/kızım senin devrelermi yandı?
-belki başka biryermi bulacağım gerizekalı
/ah hadi ama. Ciddimisin sen? Abim beni bırakıp yokoldu benim. Ben bu galdeyim sana ne olmuş olabilirki?!
Abim deyince kızın beti benzi attı lan. Abimi tanıyormuki bu? Sorular sorular...
-abin kim?
/erıc worro
Kız durdu durdu. Noluyoz lan?! Bir bana açıklasın. Bana altyazı lazım.
-özür dilerim
Dedi ve koşarak gitti. Ben hala ne olduğunu anlamamışken bildiğim tek birşey vardı. Bu kız abimin yerini biliyordu. Ve ben yerini öğrenicektim...

VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...

Vampirin Karanlık YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin