❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌
Mektupta yazanlar;
Nasılsın ashley yoksa ashmi demeliyim. Hayatı yalan olan bu kıza ne diyim? Sana gerçekleri söyliyim. Hayatın yalan.
Ashley Black asıl ismin bu. Bende kardeşin oluyorum. Senden nefret ediyorum ashley. Senden nefret ediyorum
Black adını lekeliyen bir pisliksin sen. Bana inanmayabilirsin. O zaman eski eve git. Çalışma odasında masanın altındaki parkede bir günlük var. Annenin günlüğü. Bekliyeceğim ash seni öldüreceğim o günü bekleyeceğim.ERİCA BLACK
❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌
Buda neydi böyle. Doğru olabilirmiydi bu. Doğruysa benden nefret eden bir kardeşim var. Ne kadar güzel(!). O zaman kabuslarda doğru. Ama olamaz değilmi ailem bana yalan söylemez. Öğrenmenin bir tek yolu var. O eve gidip gerçekleri öğrenmek. Çantamı omzuma takıp evden çıktım. Gelen sesle telefonuma baktım arayan lauraydı.
-alo ash
-kısa kes laura
-ash bi sorunmu var
Hızlıca anlatsa. Neden hep sorun varmı diye soruyorlar. Belki de sorunu halledicem engel oluyorsun.
-ne var laura!!
-peki. Nereye gidiyorsun diyecektim
-gerçekleri öğrenmeyeDedim ve telefonu tamamen kapattım. Derin bir nefes alıp motoruma atladım. Ve gaza bastım. Yol uzun değildi. En fazla yarım saatte orda oldum. Motoru kapının önüne bırakıp kapıyı açtım. İçeri girdim ve merdivenlerden çıkmaya başladım yavaş adımlarla çıkıyordum merdiveni (multı). Daha sonra kapının önüne geçtim. Ah ne yapıyordum ben böyle.
Gerçekten bir mektuba inanacakmıydım. Hayır.
Aklım burda kalacakmıydı. Evet.
Saçma düşüncelerden arınıp kapıyı açtım. Masanın altına baktım. Parkeyi yavaşça kaldırmamla şok oldum. Burda gerçekten bir günlük vardı. Annemin günlüğü. Kilidi söküp günlüğü açtım. Okuyacaklarımdan korkuyordum. Hiç korkmadığım kadar hemde. Derin bir nefes alıp ilk sayfayı okumaya başladım.
1.SAYFA
Bugün evimize iki yabancı geldi. Kim olduklarını sorduğumuzda black ailssi olduklarını söylediler. Yanlarında ufacık bir kız çocuğu vardı. Birden erkek olan kocamın üzerine saldırdı. Boğuyordu onu. Çığlık atmaya yeltendiğimde kadın ağzımı kapattım. Gözleri kırmızıydı ikisininde sivri dişleri vardı. Vampir olduklarını söylediklerinde yere yığıldım. Uyandığımda o kız bana bakıyordu. Bir kan emici tam karşımdaydı. Kocama döndüğümde bana bizimle kalacağını yoksa bizi öldüreceklerini söyledi. Korkuyorum hemde çok. Katıe ye zarar gelirse diye düşünüp korkuyorum...
Yani doğru. O mektupta yazanlar doğru. Gözümden bir damla yaş döküldü. Hayatım yalandı. Son sayfayı açtım ve okumaya başladım.
SON SAYFA
Ashley artık büyüdü. Katıe ye zarar vermiyor. Hatta onu koruyor. Birgün bize bir mektup geldi. O mektupta ashleyin 18. Yaşında vampir olacağını öğrendim. Katıe de vampir olacakmış. Bu ne canilik böyle. Ashley yalnız kalmasın diye yapmışlar. Bugün ashley vampir olucak korkuyoruz hemde çok. Bir kaç gün önce kocam ashley ve katıe yi vampir okuluna yazdırdı. Ashley yüzünden kızımda artık bir canavar. O güne kadar ashley kızım gibiydi. Ama yeter bu kadarı olamaz. Şu canavarı evimden almıyorlarda. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. En iyisi ashleye bir ev almak ve buralardan kaçmak.Ağzımdan bir hıçkırık kaçtı. Benden nefret ediyormuş. Canavar olduğumu düşünüyormuş ve en kötüsü beni hiç istememiş. Ben sanmıştımki. Ah boşver salak gibi inanmıştım. Ben onlar üzülünce bin katı acı yaşamıştım. Ama öyle deşilmiş onlar beni hiçbir zaman istememiş. Neden ha neden. Ölüm korkusumuydu beni sizle bırakan ben gerçekten sizi severken korkumuydu beni yanınızda tutan. Değersizmiydim gözünüzde. Hiç miydim sizce. 'Şu canavarı evimden almıyorlarda' canavarmıydım ben. Gözümden yaşlar akıyordu neden ben. Yinemi bu soruyu sorucaktım kendime. Çığlık attım. Gözümden yaşlar dökülürken ben hala okuyordum. Canavar,katil,kan emici onlar için ben buydum. Gözümden yaşları sildim. Ve evden çıktım. Nefret ediyorum herkesten herşeyden. Motoru orda bırakıp koşmaya başladım. Uçurumun kenarına geldiğimde derin nefes aldım. Dibe baktım en dibe. Denizdi aşağısı. Uçurumun altında derin bir deniz güzel manzara. Gözlerimi kapattım. Ve kendimi boşluğa bıraktım...
VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin Karanlık Yüzü
VampiroO hayatın acı kurbanlarındandı. Ailesinin ölüsünü gören yalanlarla yaşayan bir kız. Masumdu o. Saftı. Taki günü gelene kadar. Ashley wıllıams. Bumuydu o? Hayatı ona karanlığa yavaş yavaş sürüklerken bir yabancıya aşık oldu. Mıchael costa. Hayat he...