Soğuk su tenime işlediğinde kafamı sudan çıkardım. Ben her sıkıldığımda yada kendimi kötü hissettiğimde buraya gelir suya atlardım. (Yaşası kötülük sjsjsj)
Kayalıklara yanaştım ve tırmanmaya başladım. Rüzgar zaten ıslak olan bedenimin titremesine sebep oluyordu. En tepeye tırmandığımda kayaya oturdum. Saçlarımı sıkıp suyun çıkmasını sağladım. Daha sonra çantamdaki kıyafetleri giyindim. Buraya hiç kimse gelmezdi. Bu yüzden rahattım. Çantamı omzuma alıp diğer evimin yolunu tuttum. Burayı benden başka kimse bilmiyordu kat bile. Yalancı ailem almıştı bu evi kafa dinliyim diye yani ben öyle sanıyordum. Beni bırakıp kaçacakları ev burası. Aman ne güzel (!) Kapıyı açıp içeri girdim. Burayı her haftasonu temizlerlerdi. Çantamı koltuğa fırlatıp mutfağa geçtim. Buraya en son doğum günümden bir hafta önce gelmiştim. Çantamdan çıkardığım kanı bardağa boşalttım ve içtim. Daha sonra tabletimi açup facebooka girdim.
'Olgunlaşmak, kimseye ve hiçbir şeye güvenmemeyi ögretmektir' yazıp paylaştım. Anında beğeniler geldi. Tableti kapatıp balkona çıktım. Geç olmuştu. Yıldızlara baktım. Karanlığın içinde parlayan hiç sönmeyecek o nesnelere. Olmuyordu işte herkez sönüyordu. Karanlığın içinde parlayan olmuyorlardı. O karanlıkta boğuluyordu herkes. Ben kendimi ashley wıllıams sanıyordum. Değilmişim ben ashley black mişim. Adım bile karanlık kaderim nasıl olmayabilirki? Madem istenmiyordum niye varım? Neden kimse bunların cevabını vermiyor? Balkondaki koltuğa uzandım ve gözlerimi kapattım.
🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆🔆 Sabah yine o lanet alarmla uyandım. "Lanet olsun!!" Her yerim ağrıyordu boynumu kıtlatıp koltuktan kalktım. Buradaki odama gidip giyindim. Daha sonra çantamda kalan son kanı içtim. Evden çıktım. "Ah lanet olsun motorumda yok!" Ormanda yürümeye başladım. Yaklaşık yarım saat sonra ormandan çıktım. Ve ara sokaklara girdim her şey iyiydi taki önüme iki erkek çıkana kadar. "Buralarda dolaşamazsın" dedi soldaki. Hadi ama çevre kavgasımı. İki elimi önümde birleştirip çantamı tuttum ve kendimden emin duruşumu sergiledim. (Multı) "dolaşırsam nolur?" Dedim tek kaşımı kaldırarak. "Dayak yersin!" Dedi sağdaki. Göz devirdim. Sıra kavgasımı bu ya. "Çekil önümden!!" Diye kükredim. İlk önce soldaki atağa geçti. Vampir yüzümü ortaya çıkardım. Tam bana yumruk atıcaktiki elini çevirip kırdım. Acı içinde inledi. Ve yere yığıldı. Bunun üzerine sağdaki diğerini yerde bırakıp kaçtı. "Korkaklar" diye mırıldandım. Ve ana caddeye çıktım. Okul tam karşımdaydı. Bugün kurt okuluna gidicektim. Derin nefes aldım. Ve her yer iğrenç kokan o okula girdim. Bütün gözler üzerimdeydi. Umursamadan müdürün odasına ilerledim. "Ashley!" Arkamı dönüp bana doğru gelen danye baktım. Doğru duydunuz jordan değil dany. "Ne var dany?" Dedim umursamazca. "Biz katıeyle çıkıyoruz" dedi. "Ee banane bundan" dedim. Şaşırdı. Ne yapıyım halay mı çekiyim. Çıkıyorlarsa çıksınlar banane yani. "Ashley!!" Allahım ismin bunların ağzında eskidi resmen. "Ne var jordan" sonunda geldi beyimiz. "Dany. Siz tanışıyormusunuz?" Bu dediğine sırıttım. "Yeni tanıştık" dedim. Danye laflarını yutturarak. Sorularla uğraşamam. Onları takmayarak müdürün odasına girdim. "Ashley wıllıams?" dedi doğrularcasına. "Evet" dedim. Koltuğa oturdum. Ve müdürü dinledim. "Sınıfın 11/C ve kavga çıkmazsa sevinirim" bu dediğine sırıttım "bakarız" deyip müdürün odasından çıktım. Ne? Tam bir cevap veremem. Şöyle birilerine tekme tokat dalıp aa pardon dalmışım diyesim var şuan. "Ee hangi sınıftasın?" Dedi dany. "11/C" dedim kısaca. "Orası benim sınıf hadi gel yolu gösteriyim" omuz silktim ve peşine düştüm. Sınıfa geldiğimizde hala tenefüstü. Danynin yanı boştu birtek. Bu yüzden beraber oturuyoruz. Harika(!) "ders ne?" Dedim. "Kurt tarihi" dedi. Birde tarihmi öğrenicez. Matematikte öğrenseydik. "Matematik yok merak etme" dedi dany gülerek. "Seslimi söyledim?" Diye sordum. "Zihin okuma diye bir şey var" dedi. "Yumruk diyede birşey var ve sen böyle devam edersen çok iyi tAnıyacaksın kendisini" dedim tek kaşımı kaldırarak. "Tamam" dedi. "Oo dany süt çocuğumu oldun hemen" dedi bir çocuk. "Kaşınma harry" dedi dany. Çocuk yanıma geldi. "Bundan mı korkuyon lan?!" Dedi beni göstererek. Ayağa kalktım. "Bir daha desene sıkıyosa!!" Diye bağırdım. "Korkuttuğunumu sanıyorsun?" Dedi alayla. Sonra eliyle beni gösterdi. "Beni korkutacakmış" dedi ve güldü. Beni gösterdiği eli tutup çevirdim ve arkasına geçtim. Dizine vurup yere çöktürdüm. Ve kulağına fısıldadım. "Eğer bir daha bana bulaşırsan o zaman o elini kırarım. Anladınmı beni it!!" Dedim son cümleyi bağırarak. "A-anladım" dedi ve devam etti "lütfen bırak" elini bıraktım. Oda koşarak sınıftan çıktı. Herkesten bir 'oo' sesi çıktı. "Kesin lan sesinizi!!" Diye bağırdım.
&&&&&&&&&&&&&&&&& Ders o kadar sıkıcıydıki bir an hiç bitmiyecek sandım. Tenefüs zaten başlı başına felaket. Şu dany hiç susmazmı? Şimdi ise diğer dersteyiz ve okulun bitmesine üç ders var. Biri beni öldürsün. Kapının tıklanmasıyla ilgiler oraya döndü. Gelen nöbetçi öğretmendi. "Hocam müdür ashleyi çağırıyor" dedi. Hoca onay verince sınıftan çıktım. "Aman ne iyi şu okula zorla getirdikleri yetmiyor sanki" diye mırıldandım. Kurallar saçma. Niye kimse uymadığı halde kural yaparsınki? Her hün birilerini azarlamak içinmi? Gereksiz. Müdürün kapısına geldim. Kapıyı çalmadan açtım. Ne?! Zaten bağıracak. "Ashley" dedi. "Evet" dedim ne diyebilirimki? "Sana kavga yok demiştim. Ve sende tamam demiştin ne değişti?" Dedi tek kaşını kaldırarak. Omuz silktim. "Bana kavga yok demiştiniz doğru ama ben bakarız demiştim baktım ve hayır dedim" dedim sakince. "Çık dışarı!!" Deyince "okey" dedim ve odadan çıktım. Koridorda ilerledim en sonunda sınıfı bulunca kapıyı açtım. Hoca bana şaşkınca bakıyordu. En sonunda kendine geldi. "Çık dışarı! Terbiyesiz!!" Hocanın bu dediğine göz devirdim. Çantamı aldım. "Çıkıyordum zaten. Dakik olun biraz geç kaldınız" dedim alayla. Bu dediğime bütün sınıf güldü. "Adios amigo" dedim ve sınıftan çıktım. Daha sonra evime gittim.(sadece kendi bildiği eve) çantamı yere fırlatıp koltuğa yayıldım. Gözlerimi kapadım. Ve yine karanlığa hapsoldum...VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin Karanlık Yüzü
VampiriO hayatın acı kurbanlarındandı. Ailesinin ölüsünü gören yalanlarla yaşayan bir kız. Masumdu o. Saftı. Taki günü gelene kadar. Ashley wıllıams. Bumuydu o? Hayatı ona karanlığa yavaş yavaş sürüklerken bir yabancıya aşık oldu. Mıchael costa. Hayat he...