OKULUN İK GÜNÜ

2.4K 161 3
                                    

Aşağı indim. Kat'de beni bekliyordu. Arabaya bindik.(araba multıde var)
Hiç konuşmuyorduk. Ben ailemi düşünüyordum. Keşke yanımızda olsalardı. Kat'ınde onları düşündüğünden emindim. Aslında istesem düşüncelerini okuyabilirdim her vampir gibi ama duyacaklarımdan korkuyordum. Gözümden istemsizce bir yaş aktı. Kat'e baktım. O iki üç damla göz yaşı akıtmıştı bile. Konuşmamaya devam ediyorduk. Konuşursak canımız yanardı. Konuşursak hıçkırarak ağlamaya başlardık. Sonunda okula vardık. Bu okul fazla büyük değilmiydi. Biraz ürktüm doğrusu. Kat'e baktığımda o da ürkmüştü. İki okul vardı aralarında kocaman bir duvar bir tarafında kurtlar bir tarafında vampirler. "Ürkütücü" dedi kat. Haklıydı baya ürkütücüydü. Bir haftadır vampirleri araştırıp dövüşmeyi öğreniyorduk. Neyse bizde fena değildik. Aslında çok iyiydik ben bile buna şaşırmıştım açıkçası. Okula yeniden baktım. Herkes renk renk giyinmişti. Ben hariç. Ben koyuydum onlara göre. Kombinim kazak dışında siyahtı ki diğerlerine bakarsak koyu az bile kalırdı. Kat yine renkliydi bana göre altına siyah etek üzerine pudra kolsuz ayakkabıları bileklikleri siyah şapkası ve güneş gözlükleriyle çok tatlı duruyordu aslında bense soğuk kız olduğumu yine belli etmiştim. Neyse kıyafet işini çok uzattım. Herkes bize bakıyordu arabadan indik. (Biz daha arabadan yeni iniyoruz) içeriye girdik. Herkes bize bakıyordu. Müdürün odasına geldik. Adı bay mark'mış. "Merhaba kızlar ben bay mark nasıl yardımcı olabilirim" ah allah aşkına sanki şuan düşüncelerimizi okumuyo insan pardon vampir en azından belli etmez. "Merhaba bay mark ben ashley wıllıams buda kardeşim kat-"
Sözümü kesti ama. "Hoş geldiniz wıllıamslar anladığım kadarıyla okulunuzu beğenmediniz ama alışınca o kadarda köyü gelmeyeceğine eminim." Düşüncelerimizi okuyo demişmiydim. "Ve bu arada neden tek başınıza geldiniz?" "Çünkü" yutkundum "annemiz ve babamız öldü" müdürün şaşırdığı belliydi kimin umrunda. Biz zaten üzgünüz bununla uğraşamayız. "Bunu bilmiyordum neyse sizi sınıfınıza götüreyim bu arada okul forması tükendi size iki gün sonra vereceğiz zaten bu günlerde giymezler ama aldığınızda giymek zorundasınız. Hatırladığım kadarıyla ashley ailenin kavgacı çocuğu senmişsin ben burada kavgayı sevmem haberin olsun" ne uzun konuştu ya neyse sonunda geldik sınıfa 11-B iyiymiş. Ama bugün bunun için mutlu olamıyacağım. "Bende" dedi kat içimden geçirdiklerimi duyduğunu unutmuştum...

VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...

BU ARADA MULTIDEKİ ARABA ASHLEY NİN KATIENIN ARABASI YOK O BİR YAŞ KÜÇÜK ÇÜNKÜ...

Vampirin Karanlık YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin