-damon salvatoreEtrafta dönmeyi bırakıp koltuğa oturdu. (Multı) Bende diğer koltuğa oturdum. Stefan birşeyleri anlamaya çalışır gibi bakıyordu.
/sen az önce black'mi dedin?
Diye sordu stefan. Neden bu kadar kurcalıyor ki?-evet. Neden?
Dedim tek kaşımı kaldırıp. Damon'ın sesiyle ona döndüm.\erıcayı öldüren ablası ashley black kardeşim. Yanılıyormuyum kuzen?
Dedi tek kaşını kaldırıp.-doğru. Kuzen.
Dedim kuzene vurgu yapıp.
\erıcayı severdim. Hemde çok. Ama sen onu öldürdün!! Nasıl ablasın lan sen?!Dişlerimi sıktım.
-ne biliyorsunda konuşuyorsun lan?! İsteyerekmi yaptım sanıyorsun?!
Diye bağırdım bende. Erıca hayatımdaki en büyük pişmanlıklardandı.\mesela klausu biliyorum. Hani ona çalışıp erıcayı öldürdüğünü!!
Ve gözümün döndüğü an. Bittin sen klaus. Ölüm fermanını imzaladın.
Ayağa kalktım. Tam kapıyı açtımki karşımda klaus var. Ne hoş süpriz(!)
Klausu tuttuğum gibi odaya fırlattım. Klaus bana korkuyla bakıyordu.
-niklaus. Bu ne hoş süpriz. Bende seni öldürmeye geliyordum.
Dedim ve birkaç adım daha attım ona doğru. O sırada damonun sesini duydum.iklaus?
Kahkaha attım. Sinir kusan bir kahkahaydı bu.
-gerçek ismini söylemedinmi onlara? Yada dur ya konu bu değil. Lan it ben sana çalışayım diye işkence bile ettin lan bana ben hala çalışmayınca dışardakilere yalanlar mı uydurdun!! Köpek!!Klaus karşımda korkudan ne yapacağını bilemiyordu. Süs köpeği olmuş iyice.
Yakasınj tuttum ve havaya kaldırdım. Ayakları yere değmiyordu.
-şimdi senin kafanı kopartıp dışarı fırlatayımmı süs köpeği!!
Klaus çırpınıyordu. Onu karşıdaki duvara fırlattım.
/ne olur ashley. Bırak gideyim. Bütün söylentileri keseceğim. Lütfen.
Bu sefer damon onu tuttu ve kaldırdı.
\demek bize yalan söylersin ha
Dedi ve dişlerini çıkarıp klausun boynuna delik açtı. Kanlar yavaşça akıyordu.Bir kaç adım atıp klaus ve damonun önünde durdum. Klaus korkuyla bakıyordu bana. Damon onu bana uzattı.
\kanını kurutana kadar iç
O.
Bana.
Emir.
Verdi.Klausu tuttum ve kapıyı açtım. Daha sonra klausu kapıdan dışarı fırlatıp kapıyı kapattım.
-ben klaus gibi dediklerini yapmam. Ben üzerine yürür. Acıyı umursamam. Ben sonuna kadar direnir ölümü umursamam. Ben herşeyi yaparım ama başımı yere eğmem.
Dedim ve stefana döndüm.
-tanıştığıma memnun oldum kuzen. Dosyaları imzalar gönderirim.
Dedim ve yine damona döndüm.
-Bir dahakine bana göre adamlar gönder. Küçücük bir düdükle bir it gönderip adam olunmuyo.
Dedim ve kapıyı çarpıp çıktım. Şimdi sıra klausta.Bütün mekanlara baktım ama yoktu. Sonunda çıkacak. Eve gittim. Kapıyı açtım herkes salondaydı.
-laura!!
Laura hemen yanıma geldi.
-klaus yine yerinde durmamış boyundan büyük işler almış. O it kuzenine söyle arkamdan konuşup önümde yalvarmakla olmuyo. O şerefsizi ya ben gebertirim yada bu şehirden defolup gider. Üç gün süresi var. Gitmezse ben bulur öbür dünyaya gönderirim onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin Karanlık Yüzü
VampireO hayatın acı kurbanlarındandı. Ailesinin ölüsünü gören yalanlarla yaşayan bir kız. Masumdu o. Saftı. Taki günü gelene kadar. Ashley wıllıams. Bumuydu o? Hayatı ona karanlığa yavaş yavaş sürüklerken bir yabancıya aşık oldu. Mıchael costa. Hayat he...