MEKTUP

1.2K 93 2
                                    

Sabah lanet alarmın sesiyle uyandım. "Allah şu lanet alarmı yapanın belasını versin!!" Dedim. Neden erken uyanırızki? Geç kalksak olmazmı sanki? Ama olmaz şu lanet okul yüzünden erken kalkmalıyız. Adaletsizsin dünya. Yataktan kalktım ve duşa girdim. Giyindikten sonra makyajımı yaptım. Çantamıda alıp salona indim. "Alarmı yapana bela okuman bittimi?" Dedi laura. Ben o kadar yüksek seslemi bela okudum ya. "Bitti canım bitti" dedim. "Oo ashley geri dönmüş" dedi kat. "İleri dönseydim" dememle hepsi beraber bana saldırdı. Bana.Saldırdı. "Durun lan!" Diye bağırdım. Hepsi üzerimden kalktı. "Kendini aştın ash" arkamdan gelen sesle o tarafa döndüm. Jordan bana bakıp sırıtıyordu. "Şadap!!" Dedim. Güldü, güldüm. "Hadi okula" dedi laura. Göz devirdim. "Okulu yapanı tutup boynunu koparasım var" diye fısıldadım. Jordan dışında kimse duymadığından kahkaha attığında herkez ona 'oğlum delirdinmi' der gibi baktı. Boğazımı temizlediğimde ilgiler bana döndü. "Okul vardı ya hani bence gidelim çünkü vaz geçmek üzereyim"   Dedim. Herkes kapıya yol aldı. Biraz daha dursak olmazdı sanki ne güzel vazgeçerdim. Aslında şimdide vazgeçebilirim. "Aklından bile geçirme" kate döndüm "pisliksin kat" sırıttı "sende canım sende" dedi ve evden çıktı. Göz devirdim. Ve evden çıktım. Motoruma atladım. "Motor?" Diye sordu lisa. "Tanıştırmamı istermisin?" Dedim ve sırıttım. Göz devirdi. Gazı kökledim ve okula sürdüm. Okula geldiğimde drıft atarak park ettim ve motordan indim. Direk kantine gittim. Sıcak çikolatamı alıp masalardan birine oturdum. Kulaklığımı takıp nükleer başlıklı kız/hayat dinlemeye başladım.
"Sen nesin ki hayat, yakıp yıkıp silersin
Astarın altında kalan, o sahte yüzlerdensin
Sen nesin ki hayat, yok olup bitersin
Kimine göre çıkmaz yollara düşersin
Durmaz durmaz devam eder
Durmaz hayat devam eder
Durmaz durmaz devam eder
Herkes farklı yollar dener
Sen nesin ki hayat, tarifsiz ve derinsin
Önce var edip sonra, sormadan yok edersin
Sen nesin ki hayat, bizi terk edip gidersin
Sanki hiç yokmuşuz gibi, bizi aldatan gözlerdensin
Durmaz durmaz devam eder
Durmaz hayat devam eder"
Diye şarkıyı mırıldandım. "Bravo ash" duyduğum sesle kulaklığı çıkarttım ve o tarafa döndüm. "Saol laura" dedim ve göz devirdim. Kıkırdadı. "Utandınmı sen?" Dedi. "Itındınmı sın" diye taklit ettim. "Cevap vermedin?" Dedi ve tek kaşını kaldırdı. "Utanmama gerek yok canım allah vergisi çoğu kişide bulunmaz" dedim ve sırıttım. "Tam bir pisliksin" "teşekkür ederim" göz devirdi. "Kızlar nerde?" Diye sordum. "Sınıftalar" başımı salladım. "Okulu asıyorum" dedim. "Neden?" Diye sordu. "Daraldım lan fazla okul havasından gebericem şimdi" kıkırdadı. "Kib bay!" Dedim ve bahçeye çıktım. Kapının önündeki güvenliğin yanına gittim. "Abi okula iki yabancı girdi nerdesin ya?!" dememle adam hemen okula girdi. Salak lan bu. Bende kapıya turmandım aşağı inecekken birinin seslenmesiyle oraya döndüm. "Nereye?!" Diye sordu güvenlik. Sırıttım "adios amigo" dedim ve kapıdan atladım. Hızlıca sahile gittim. Denizin o kokusunu içime çektim. Huzur tamda bu. Telefonuma gelen mesajla irkildim.
Gönderen:mıchael
-danye bunu yapan senmişsin. Bu kadar kızdığını anlamamıştım

Gönderilen:mıchael
-anlayamıyacak kadar salaksın ve mesaj atma okumaya üşeniyorum

Ne?! Her insan üşenebilir. Sahilin o güzel kokusunu içime çektim. Mesaj sesiyle göz devirdim. Mesaj atma dedik iyiki.
Gönderen:dany
-naber melez ;)

Gönderilen:dany
-ne istiyorsun kurtçuk :)

Gönderen:dany
-şey katıe nın telefon numarasını istesem
Kıkırdadım. Revirden çıktığımda danynin kate bakışlarını görmüştüm.
Gönderilen:dany
-05********* benim verdiğimi kate söyleme yada söyle banane

Gönderen:dany
-saol :)

Telefonu bıraktım. Sobra saatime baktım. 14.45 yemek saati. Çantamdan kanı çıkarttım. Dışarda bakanlara vişne suyu. Kanı içime çektim. Daha sonra ağzımı silip banktan kalktım. Koşarak eve gittim. Kapıyı açtım ve koltuğa atladım. Rahat bir pozisyon alıp televizyonu açtım. "Televizyon gibi bir aleti boşuna kullandıklarını yine ispat ettiler" diye isyan ettim. Ve televizyonu kapattım. Odama çıktım. Duşumu alıp giyindim. Ojelerimi çıkartmak için aseton ararken masanın üzerinde bir mektup gördüm. (Multı)Bu mektup nerden geldi? Elime mektupu aldım ve inceledim. Daha sonra içindekileri okudum. Belkide bütün hayatımı değiştirecek olan mektubu.

Sizce mektupta ne yazıyor?

VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...

Vampirin Karanlık YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin