İLK KIYAFET ASHIN İKİNCİSİ KATIN
Sabah kalktığımda başımda jordan ve kat bekliyordu. Ne meraklılar arkadaş. Bekleyemediler. Hiç birşey demeden odamdaki banyoya doğru (evet odamda banyo var :D) ilerledim. Jordan "ben aşağıdayım ve inince konuşacağız" dedi ve gitti. Bende banyoya girdim. Duşumu aldıktan sonra giyindim. Saçlarımı kuruttum. Ve katin yanına geldim. Benden bir açıklama bekliyordu. "Sadece bir kere anlatıcam ikinciye anlatmam ve soru yok okey?" Durdu ve sabır dilercesine tavana baktı. "Okey" dedi. Bende anlatmaya başladım. Ben herşeyi anlattıktan sonra ağzı '0' şeklini aldı. Anlattıkça ne kadarda olay yaşamışım dedim kendi kendime. "Ay ash ne çok olay yaşamışsın yani teknik olarak fazla şey yaşamadın ama sonuçta bunlar ağır olaylar ama fazla birşey yaşadın diyemeyiz. Aslında buna az ama ağır şeyler yaşa-" of ne konuştu be. "YETER sus artık anladık!!" başını eğdi. Sonra bana sarılıp yanağıma bir öpücük kondurdu. Ve aşağı indik. "Ben telefonumla kulaklığı unuttum hemen geliyorum" dedim ve yukarıya çıktım. Odamdan eşyalarımı alıp yanlarına gittim. Konuyu değiştirmeliyim. Yoksa jordan beyle uğraşacaktım. "Akşam jordanın partisi var. Ben kurt ve vampirler karışık yapalım diyorum ama bilemiyorum kavga çıkarmı o yüzden sen seç jordan nası yapalım?" Jordan ilk başta 'bu konu burda kapanmadı' bakışı attı. Daha sonra "karışık yapalım hem kavga iyidir kavga=eğlence" göz devirdim "eğlence anlayışın bumu senin?" Düşünür gibi yaptı ve "evet buda eğlence anlayışlarımdan biri" buda diye birşey olduğunu bilmiyordum diye espri yapıcaktım. Ama vazgeçtim. "Peki başka ne tür eğlence anlayışın var beyfendi" şimdi de o göz devirdi. Ona beyfendi dememe sinir oluyordu. Annemde bana hep kızardı deme diye. Off bugün mutlu olmalıyım ben sadece bugün. Sık dişini ash. "1- bana beyfendi deme 2-mesela kuzenimle sinema eğlence anlayışlarımdandır" "1- beyfendi demekten asla vazgeçmeyeceğim beyfendi" kıkırdadım. "2- onuda birgün yaparız" kat yalandan öksürdü. "Yalnız okul var gençler hem kimi davet ediceksiniz evdeyken" doğru söylüyordu. "Tamam okula gidelim o zaman mekanıda söylerim hazırlarlar" dedi jordan. Bende "o zaman okula kadar yarış" dedim. Anında yerlerini kaptılar. Jordan kurt hızını bizde vampir hızlarımızı kullanıcaktık. Ben saymaya başladım "1-2-3 BAŞLA" ve hepimiz koşmaya başladık. Ben en önde jordan ve kat arkamda yan yana bitirdik yarışı. Okula geldiğimizde nefes nefeseydik. Jordan kurt okuluna gitti. Ve bağırmaya başladı "millet parti var!!" Buradan bile duyuluyordu. Katse vampir okuluna yaydı. Parti yapılacağını.Bende hiç birşey demeden çıktım sınıfa çantamı sıraya fırlattım. Ve oturdum. Kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım. Telefonuma mesaj geldi.
BEYFENDİ:
-ash ne oldu okula yaydınızmı haberi?
BEN:
-kat yayıyordu en son
BEYFENDİ:
-senin yaymıycağını bilmeliydim
BEN:
-canım sıkkın mevzulara girmiyim rutin sıkıntı mother ve father seninde canını sıkmıyom hadi bays
BEYFENDİ:
-neden sıkkın olduğunu biliyorum ama onlar öldü diye hayatın boyunca evde oturamazsın bunu onlarda istemez
BEN:
-biliyorum neyse ders başladı hocaya hiç laf yetiştiremem good bay
BEYFENDİ:
-good bay ;DVe telefonu kapattım. Hoca dinlemediğim bir sürü şey söyledi. Ve sonra zil çaldı.
(...)
Sıkıcı bir okul zamanından sonra eve geldik. Tabi araba olmadığı için koşarak. Şuan hepimiz yorgun ve açız. Ben iki torba kat bir torba jordan sa bir tabak yemek yedi ve eski enerjimize kavuştuk. Partiyi jordanın boş olan evinde yapıcaktık. Zaten eşyaları adamlar yerleştiriyordu. Bize bir tek partide eğlenmek düşer. Banada eğlenmeye çalışmak odama gidip giyinmeye başladım. Hepimiz hazır olduktan sonra arabalarımıza bindik. Parti yerine geldiğimizde daha kimsenin gelmemiş olduğunu gördük. Tabiki bu beş dakikalık bir süreydi. Sonra herkes geldi. Çılgınca bir müzik. Dans eden bir sürü genç. Ve ben. Kendimi soyutluyorum çünkü sanırım eğlenmeyen tek kişi olmuş bulunmaktayım. Ve kat sahneye çıktı. Dur nee sahneyemi çıktı. Umarım düşündüğüm şeyi yapmıyordur. Ve kat konuşmaya başladı. "Eğleniyormuyuz!!" Herkes "evettt" hayıır of kat of. Ve kat devam etti "şimdi sahneye ashi davet ediyorum mükemmel bir sesi var" evet sesim muazzam kabul ama ne gerek var şimdi sahneye gittim ve şarkıyı söylemeye başladım. (Şarkı Taylor Swıft- Bad Blood). Şarkı bittiğinde herkes alkışladı ıslık çalan bile oldu. Bende göz devirip ne yapım böyle sahneden indim. Jordan yanıma gelip "ünlü mü kaçtı senin içine büyücü çağırın ulan" göz devirmekle yetindim. "Tamam ya biliyorum espri iğrençti " söze girdim "espri bile yoktu ortada durum o kadar vahim" kat ve jordan gülmeye başladılar bende kıkırdadım. Ve jordan bana sarıldı bende ona sarıldım. Arkamızda o çocuk oturuyordu. Nasıl farketmedim ya. Neyse ne önemi var. Tabiki önemi var lafı koydun ve çekildi. Hahaha. Jordandan ayrıldım. Ve böyle geçen bir iki saatin ardından. Tamam bir kız dövmüş olabilirim ama bana çakma bad gırl dedi. O kaşındı yani. Aslında jordanın eğlence anlayışını sergiledik. Neyse eve geri dönüyoruz şuan. Eve geldiğimizde direk odama çıktım ve pijamalarımı giydim.(bir ara multıye pijamaları koyacağım :D) ardından bağırdım "yarın hafta sonu uyandıran kendini ölü bilsin!!!" Ve yatağa girdim. Uyku beni kendine birazdaha çekerken bugünü düşündüm. Herşeye rağmen eğlenmiştim. Ve gözlerim kapandı...VOTE VE YORUMLARI BEKLİYORUM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin Karanlık Yüzü
VampiroO hayatın acı kurbanlarındandı. Ailesinin ölüsünü gören yalanlarla yaşayan bir kız. Masumdu o. Saftı. Taki günü gelene kadar. Ashley wıllıams. Bumuydu o? Hayatı ona karanlığa yavaş yavaş sürüklerken bir yabancıya aşık oldu. Mıchael costa. Hayat he...