Noční krajina za oknem nablýskaného černého chevroletu ubíhala a vzdálenost od cíle cesty se zkracovala.
Muž za volantem pozoroval dálnici a blížící se město svýma tmavě hnědýma očima bez známky únavy, i když byl na cestě celou noc.
Blížila se světla města, ale tohle nebylo to město, kam měl muž namířeno. Jeho čekala ještě asi dvou hodinová cesta. Pak, až dorazí, by si měl najít nějaký hotel, aby měl kde přespat. Nějaké peníze měl z New Yorku, kde si je vydělal a jen doufal, že to pro začátek postačí.
Přemýšlel. Ve svém rodném městě nebyl dobrých sedm let a teď se tam rozhodl vrátit. Doufal, že se toho moc nezměnilo. Když si ale vzpomněl na svou rodinu, bylo mu z toho na nic a dusil v sobě obrovský vztek a když nad tím tak přemýšlel, změnu by celkem uvítal.
Proč vlastně Beacon Hills opustil? Bylo toho víc. Stalo se tam spousta špatných věcí a navíc tam neměl kde bydlet a nic ho tam nedrželo - ani jeden z jeho příbuzných živý nezůstal. Jak se to stalo?
Abychom na tuhle otázku mohli odpovědět, musíme se vrátit do dob, kdy byl tenhle dnes dospělý muž ještě kluk.
Jeho rodina vlastnila v Beacon Hills velký rodinný dům. Byl to domov Dereka Halea, mladého, pohledného sedmnáctiletého kluka s tmavými vlasy a pronikavýma hnědýma očima, který, stejně jako jeho sestra Cora, sestra Laura a přibližně stejně starý strýc Peter, navštěvoval Beaconhillskou střední. Všichni z jeho rodiny vedli normální životy, až na tu malou drobnost, které by spousta lidí nevěřilo - Derek a celá jeho rodina byli vlkodlaci. A i když to může znít nejdřív divně, Derek si na to tak nějak zvykl a nevadilo mu to -koneckonců, díky jeho schopnostem se stal ve škole oblíbený a byl skvělý sportovec. Hrál za Beacon Hills basket ve školním mužstvu a nemusel se za své výsledky stydět. Vždyť byl nejlepším hráčem, co víc si přát?! Pak to přišlo. Našel si úžasnou kamarádku. Jmenovala se Paige a byla jediná, kdo znala jeho největší tajemství. Měl jí moc rád a nechtěl, aby se jí něco stalo, ale nechodili spolu, i když ostatní si to mysleli. Jenže vztah mezi nimi byl jen jejich záležitostí.
**Flashback**
Seděli na posteli a smáli se. Derek měl oslnivý úsměv a Paige se líbil. Jeho tmavé vlasy, roztomilý pohled, upřímné oči, mírný úsměv...
Když nastalo ticho, Paige se k němu opatrně naklonila a ocitla se mu blíž. Každá část jejího těla hořela. Přivřela oči a přiblížila se k jeho rtům. Rukou se jemně dotkla jeho těla. Položil jí ruku na tvář.
,,Paige.."oslovil ji s mírným strachem.
Pomalu otevřela oči. ,,Ano?" šeptala.
,,Nefungovalo by to."sklopil oči se smutkem v očích.
Bál se, že jí zklame. Nebo že ho bude nenávidět. Ale říct jí to musel.
,,Musím ti něco říct..."
**Konec flasbacku**S Paige to nakonec pokazil Peter. Chtěl, aby se uměla bránit, což chtěl i Derek, a navrhl, aby jí kousl a udělal vlkodlakem. Tak se i stalo, jenže Paige kousnutí nepřežila. Umírala pomalou a bolestnou smrtí, až byl Derek nucen vysvobodit ji od jejího trápení. Jedním rychlým pohybem ukončil její život. A od té doby byl Derek jako vyměněný. Míň ukazoval své city a bránil se jim.
Tomu nepomohl ani jeho vztah s Kate Argentovou, která ho jen využila k tomu, aby se dostala k jeho rodině a protože byla lovcem vlkodlaků, brzy na to jejich dům shořel a s ním i většina členů Derekovi rodiny a nejhorší bylo, že v domě nebyli jen vlkodlaci, ale i obyčejní lidé.
Po tomhle nezůstal Derek v Beacon Hills dlouho. Chvíli čekal, jestli se jeho strýc Peter, jediný, který požár přežil, probudí z komatu, ale nevykazoval známky zlepšení a na Dereka toho bylo moc. Musel odjet a být sám.
Od té doby se jen tak potuloval po Americe a snažil se s tím vyrovnat.
Nakonec se mu to povedlo, ale to co si prožil, ho stálo jeho dřívější povahu - už není tím naivním, citlivým a hodným puberťákem, ale mužem, který nedává své city najevo a brání se jim.
Teď se ale vrací zpět do Beacon Hills a hlavním důvodem, proč to dělá je, aby našel alfu a poznal toho, kdo zabil jeho sestru Lauru a tím jí ukradl její moc.
Taak tady další díl - tentokrát něco z Derekovy minulosti :3 neberte to až tak doslova, všechno tam není tak úplně jako v seriálu, ale mě se to takhle líbí a taky se mi to do příběhu víc hodí, tak jsem to nechala tak, jak mi to přišlo nejlepší:)
Hope you like it
Byee
ČTEŠ
HOPE | Sterek | cz
FanfictionČlověk si nevybírá koho bude milovat a koho ne a naděje je někdy to jediné, co nám zbývá.