Tři dny. Už tři dny se Scott neukázal ve škole. I Allison se mě na něj ptala. Samozřejmě ani jí nedal vědět, co s ním je. Zkoušel jsem mu volat, ale má vybitý mobil, nejspíš. A když jsem se stavil u něj, zjistil jsem, že ani jeho mamka o něm nic neví, kde by mohl být nebo co by mohl dělat.. A čtyři dny už jsem neviděl Dereka.
Dnes je úterý a já, jako každé ráno provádím obvyklou hygienu, oblékám se, beru si batoh a vycházím z domu. Venku mě přivítají brzké ranní paprsky slunce a úžasně vonící vzduch, jaký bývá po dešti či bouřce. Někteří lidé se bojí bouřek a nadávají, když prší. Mě vždy bouřka zvedne náladu. Vím totiž, že po každé bouřce přijde lepší den, tak jako ten dnešní. Bouřka pro mě symbolizuje, že věci nemůžou být pořád jen špatně a to mi dává naději.
Nasedám do auta, startuji a mířím ke škole. Vše se dnes zdá hezčí a i já mám daleko lepší náladu.
Když parkuju, všimnu si Scottovy postavy, jak si vykračuje k mému jeepu. Vystoupím.
,,Ahoj." pozdraví trochu provinile.
Jen na něj koukám. ,,Kde jsi byl?"
,,S Derekem." vyslovil to a ve mě se zvedla malá vlna závisti. Ale zvědavost byla silnější.
,,Cože? Kde? Co jste dělali? Proč ses neozval? Jak je na tom Derek?" vychrlil jsem na něj tak, že měl nejdřív problém mi rozumět. Ale poslední otázku mi rozuměl a podíval se na mě zamračeným pohledem.
,,No..Derek..Je v pohodě." řekl a mě se ulevilo, ale styděl jsem se před Scottem. Znělo to, jako bych s Derekm chodil..Zasmál jsem se vlastní myšlence a pak pokračoval ve zpovídání Scotta.
Vylíčil mi, jak ho za úplňku alfa zavolal vytím a on za ním musel jít, jak se tam objevil i Derek, jak mu řekl, že chce alfu chytit, což já už věděl, jak Derek pomohl Scottovi, aby se dokázal ovládat, a jak poslední dny strávili hledáním alfy.
,,A našli jste něco?"
,,Vůbec nic." zavrtěl hlavou Scott. ,,Jen už teď vím, jak alfa vypadá, když se promění. Dost děsivě." poznamenal.
,,A co hodláte dělat teď?" zeptal jsem se ho.
,,Derek řekl, že prozatím mojí pomoc nepotřebuje. Takže mě poslal domů a až mě bude potřebovat, zavolá."
,,Aha.."
Byl jsem trochu uražený. Scott si je s Derekem někde v akci, plánují spolu chycení alfy a já jsem tu zůstal a nikdo se mi ani neobtěžoval říct, co se děje.
,,A co zápas?" zajímal se Scott. Asi mu došlo, že mluví moc o sobě.
,,Projeli jsme to." procedil jsem mezi zuby. ,,A víš kvůli komu? Kvůli mě." poznamenal jsem trpce.
,,To říkal kdo? Jackson? Kašli na něj, brácho." uklidňoval mě Scott a zabíralo to. ,,Pojď, za chvíli začíná hodina." řekl a vedl mě k učebně jazyka.
«««---»»»
Zrovna jsem chtěl nastartovat auto, když jsem v periferním viděním zaregistroval povědomou postavu. Otočil jsem hlavu a spatřil Dereka v keho typické kožené bundě. Opíral se o kapotu něčího auta a zjevně děsil všechny okolo, protože se na něj koukali dost ustrašeně a zároveň s ním nechtěli nic mít. Z rukávu mu odkapávala krev a jeho obličej připomínal někoho, kdo je už dlouhou dobu na drogách.
Co si zase udělal?!
ČTEŠ
HOPE | Sterek | cz
FanfictionČlověk si nevybírá koho bude milovat a koho ne a naděje je někdy to jediné, co nám zbývá.