I. Again

2.7K 184 9
                                    

Doběhnu na veterinu, kde máme sraz se Scottem, Liamem, Lydií, Allison a Isaacem. Naše smečka se za ten rok rozrostla.Když vejdu, je tu zatím jen Scott. Jsem za to rád. On jediný ví o tom, co se stalo mezi Derekem a mnou. Ostatní ne. Jak by mohli? Kromě Allison a Lydie jsme se s nikým z nich v té době neznali, a ani s nimi jsme se nebavili o vlkodlačích věcech a Derekovi. Vlastně, s Lydií jsme se začali bavit až potom, co Jacksona a.k.a. vlkodlaka a.k.a. kanimu Jacksona viděla na vlastní oči s náma a my to začali řešit.

V té době naše smečka čítala čtyři: já, Allison, Scott, a nově Lydie. Později se k nám přidal Isaac, kterého kousla stejná alfa jako Scotta, a nejnovější přírůstek byl pro nás Liam. Ten se vlkodlakem stal ale až poté, co se u Scotta prokázaly schopnosti a síla charakteru pravé alfy.

A jak to bylo s alfou, kterého jsme se snažili chytit s Derekem? Nakonec ho dostala Allison a její otec, přičemž její teta Kate přišla o život. Za ten rok jsem se potvrdil o tom, že Beacon Hills ani naše životy už nebudou jako dřív. Předtím, než jsme se namočili do celé té nadpřirozené věci.

,,Ahoj." pozdravím Scotta a přátelsky se obejmeme.

,,Jak jste na to přišli?" vyzvídám hned.

,,No, Lydie a její Banshee schopnosti, znáš to." odpoví Scott a já vyslovím to, na co bych chtěl sám znát odpověď.

,,Myslíš, že to znamená, že Derek je.. mrtvý?"

,,To nevím... Každopádně může být v nebezpečí. Máš ho... však víš.. Pořád rád?"

Pokrčím rameny. ,,Nevím. Změnil jsem se a .. už je to rok. Ale jestli je v nebezpečí, chci mu pomoct." usmál jsem se na znamení, že jsem v pohodě. Ve skutečnosti se mi vůbec nezamlouvalo, že může být mrtvý. Nechtěl jsem, aby to byla pravda.

,,Dobře. Najdeme ho." poplácal mě po rameni, aby mě povzbudil.

Pak jsme čekali, až dorazí zbytek smečky a mezitím si povídali, co uděláme teď. Najdeme Dereka a vypořádáme se s listinou smrti? Co když ho najdeme mrtvého? Snažil jsem se na tohle nemyslet a soustředit se na to, co říkal Scott.

Po chvíli dorazila Allison, která se přivítala se Scottem polibkem (jejich vztah za chvíli slaví už rok!), Isaac s jeho šálou, u které jsem nikdy nepochopil, proč ji má, Lydie, a jako poslední udýchaný Liam, který běžel rovnou z tréninku a jeho blond vlasy mu trčely do všech stran.
,,Zdravím." pozdravil Liam a ještě rozdýchával předchozí běh.

Po tom, co se všichni pozdravili, začala debata.

,,Takže lidi," ujal se slova Scott. ,,proč tu jsme." podíval se na všechny, aby zjistil, že má jejich plnou pozornost. Nikdo nic neříkal, a tak Scott pokračoval. ,,Jde o to, že posledním klíčem byl Derek."

Všichni se tvářili nechápavě. Nikdo ho asi neznal...Můj úsudek se potvrdil, když se vyjádřil Liam.

,,A... kdo byl Derek?" zeptal se. Proč to řekl v minulém čase?!

,,Derek... byl to vlkodlak, s kterým jsme na začátku lovili alfu. Když to všechno začalo, já byl kousnutý a on jediný o tom věděl, mimo Stilese. Byl to dobrý vlkodlak, někdy celkem drsný a bez smyslu pro humor," -podíval jsem se na Scotta a vybavily se mi naše společné vzpomínky s Derekem. Uměl se i smát. ,,ale hlavní je, že se nám snažil pomoct, a tak pokud je v nebezpečí, musíme zjistit, o co jde a pomoct mu taky." dokončil Scott. Při mluvení se občas podíval na mě a jako by mi pohledem chtěl dát odvahu. Viselo mezi námi to, co se stalo mezi mnou a Derekem, a o čem nikdo jiný nevěděl. Oni v tom, jak se na mě Scott díval, neviděli nic neobyčejného. Nemohli vidět skrytý význam těch pohledů.

Všichni nejprve tuhle informaci zpracovávali.

,,A kde ho chcete hledat?" zeptala se Allison pohotově.

Pokrčili jsme rameny. O tom, jak Dereka najít, jsme neměli ani páru, ale něco ve mě mi říkalo, že je blízko. Blízko Beacon Hills. Blízko nás. Blízko mě...

,,Začneme asi u Deatona, pak v jejich domě, v jeho bytě, třeba tam budou nějaký stopy o tom, kde je nebo kam odjel." začal jsem plánovat. Nevím, kde se to ve mě tak rychle vzalo.

,,A když bude vážně v nebezpečí?" zjišťovala Lydie.

,,Pomůžeme mu. Musíme." prohlásil jsem pevně.

,,Takže si to zrekapitulujeme." promluvil Isaac, který doteď tiše seděl opřený o zeď se založenýma rukama, ,,Hodláte riskovat svůj život a vykašlat se na seznam smrti pro člověka, který vám jednou trochu pomohl, i když ani nevíte, kde ho hledat, a vlastně ani nevíte, jestli už není mrtvý?" pronesl se svou obvyklou upřímností.

Ve vzteku jsem ho vzal pod krkem a natlačil Isaaca na zeď. ,,Tohle. Už. Neříkej!" zavrčel jsem. Derek není mrtvý a Isaac neví ani polovinu z toho, co se stalo, tak ať o něm takhle nemluví!

Isaac se na mě, stejně jako ostatní, vyděšeně dívá, v očích nevyřčené otázky.

,,Jasně...Promiň." omluvím se mu, aby si ostatní nemysleli, že mi něco je. ,,Máš pravdu. Nemůžeme se jen tak vykašlat na seznam... Kolem umírají lidé. Ale já Dereka najít musím." řekl jsem a už jsem byl rozhodnutý. Vydám se ho hledat sám. Jsem jediný, co se na tuhle cestu hodí. Scotta tu je potřeba a já stejně potřebuji být chvíli sám. ,,Pojedu já. Najdu ho a zjistím, jestli je v pohodě. Kdybych potřeboval pomoc, řeknu vám." usměju se.

Chvíli ještě mluvíme o tom, co podniknout dál, ale lepší plán nemáme. A tak o 10 minut později už se loučím s členy smečky, i s Isaacem a vzájemně si přejeme hodně štěstí na našich cestách. Scott mě jde doprovodit až k autu, a tam se následně loučíme se slovy ,,Najdi ho a kdybys nás potřeboval, dej vědět."

Pak se obejmeme a nechá mě jít. Za tohle jsem Scottovi vděčný.

A můj život dostal nový cíl : Najít Dereka a opět se vrátit sem.

HOPE | Sterek | czKde žijí příběhy. Začni objevovat