43.časť - Confused

514 40 5
                                    


S podvedomia môjho spánku ma prerušil jemný dotyk na mojej pokožke. Niekto mi zľahka prechádzal po vlasoch a tvári. Ticho som si povzdychla a pomaly otvorila rozlepené viečka.

Naskytol sa mi pohľad na Louisa, ktorý ležal pri mne s podopretou hlavou a širokým úsmevom na tvári.

„Dobré ráno slniečko." Zaželal mi a venoval mi ľahký bozk na pery.

„Koľko je hodín?"

„Bude 10 ráno. Spala si ako zarezaná. Priniesli nám raňajky, nechcel som ťa budiť, keď si spala tak sladko." Usmial sa a vstal z postele. O pár minút na to, sme obaja sedeli na posteli a raňajkovali výdatné raňajky so strieborného podnosu.

„Povieš mi už ako to, že si tu? Stále tomu nemôžem uveriť." Louis ma pohladil po strapatých vlasoch a čakal na moju odpoveď.

„No Harry nám prednedávnom kúpil letenky s tým, že musíme prísť. Pričom zdôraznil, že sú nevratné a že za nich zacvakal dosť peňazí. To je čistý Harry. No tak sme nastúpili do lietadla a sme tu." Pokrčila som plecami čím som dokončila krátke rozprávanie.

„A to s tým prekvapením bol Niallov a Harryho nápad. Ja som sa len na ňom podieľala." Uškrnula som sa a odhryzla si z hrianky.

„Za toto by som ich vyhrešil, ale namiesto toho som im neskutočne vďačný, že mi priviezli ten najväčší poklad na svete." Louis mi pomaly zobral z rúk hrianku, ktorú položil na podnos a venoval mi lačný pohľad. Pomaly sa ku mne nahol a pobozkal mi kútik úst, na ktorom mi ostal džem z hrianky.

„Hmm." Zamrmlal ticho a zrazu ma zvalil na posteľ. Ležal na mne a túžobne sa na mňa díval.

„Tak veľmi si sa zmenila. Ale vo vnútri si to stále ty." Zamrmlal a jeho pery som ucítila na svojom krku.

„Si ešte krajšia než predtým. Neviem sa ťa nabažiť." Pokračoval a pery presunul na kľúčnu kosť. Šepkal mi sladké slová a po každom slove mi venoval ďalší a ďalší bozk.

Rukou som mu prechádzala po ramene a očami som spočinula na tetovaní v tvare ruže.

„Ty si si ho fakt nechal vytetovať." Skonštatovala som, keď som mu hladila ruku.

Jeho pery sa odlepili od mojej pokožky a všimol si kam hľadím.

„Áno, chcel som si ťa pripomínať viac." Pousmial sa.

„Tatér mi navrhol vytetovať si tvoju podobizeň, ale spomenul som si na Zayna, ktorý mal vytetovanú Perrie, s ktorou sa potom rozišiel. A také odstránenie veľmi bolí." Uškrnul sa a prisal sa mi na pery. Keď chcel vedel byť veľmi prítulný a takýto Louis sa mi páčil.

„Takže ty si nechcel moju tvár preto, lebo si myslíš, že sa niekedy rozídeme?" Moja ruka spočinula na jeho hrudi, čím som ho od seba odtlačila, aby mi odpovedal.

„To nie, ale nie sme spolu nejak dlho, aby som si ťa nechal vytetovať." Dodal miernym tónom. Keď si všimol môj pohľad ihneď dodal: „Ale zato, ako sme spolu krátko ťa milujem tak veľmi, akoby sme spolu boli desať rokov."

Hľadela som naňho s vyčítavým pohľadom. Jeho slová sa ma dotkli. Hoci to nemyslel zle odtiahla som sa od neho a vstala z postele.

„Kate hádam sa nehneváš." Ozval sa za mnou jeho hlas a začula som kroky po podlahe. Hneď nato som pocítila dotyk na predlaktí čím ma donútil sa k nemu otočiť.

Nič som nevravela, len som naňho hľadela so zdvihnutým obočím.

„Povedal som niečo zlé? Prosím nehádajme sa. Konečne sme spolu po troch mesiacoch a ty to chceš skaziť?" Jeho previnilý tón a smutný pohľad ma donútil pokrútiť hlavou.

Nech žiaria hviezdy, keď plačem (FF - Loui Tomlinson)Where stories live. Discover now