7.časť - Pohľady

796 50 6
                                    

„Emma? Čo ty tu robíš?" odvetila Kate, keď ju Emma konečne pustila z jej tuhého objatia.

„Čo by som mala ? Prišla som za svojou najlepšou kamoškou. Prišla som ťa podporiť. Ako sa cítiš?" Emma sa na ňu uprene zadívala a skúmavo si ju prezrela.

„Ty ale vyzeráš," krútila hlavou. „Pod doniesla som ti večeru," odvetila a rozložila sa v obývačke na stôl.

„Sadni si, uvarím nám čaj,".

„Heej som tu doma ja alebo ty? Nechaj nech ťa obslúžim," povedala Kate .

„Prestaň a sadaj! Ja to urobím, len sa prosím ťa najedz. Nie je to nič zdravé, ale keďže ťa poznám isto si za tie dni nič poriadneho nezjedla."

Kate otvorila plastový balíček, v ktorom bol kebab. Fííha, tá vie ako na mňa. Odrazu na ňu prišiel neuveriteľný hlad. Za tých pár dní dostala do seba len kávu, čaj a jednu polievku zo sáčku.

O chvíľu došla Emma s dvoma šálkami horúceho čaju. Sadla si k nej a opäť ju prebíjala pohľadom.

„Ozval sa ti odvtedy, čo.."

„Nie a nechcem o tom hovoriť. Už ho nechcem nikdy vidieť a urobím pre to, čokoľvek aby som sa s ním nemusela opäť stretnúť. Je to obyčajný debil, ktorý sa zahral na neviniatko." Zrúkla Kate a odložila krabičku s jedlom.

„Kate, počúvaj ma nemôžeš si to takto pripúšťať. Bola si len v nesprávny čas na nesprávnom mieste, keď ste sa stretli. Nevieš ako to chodí vo svete slávnych? Chcú sa ukázať pred svetom, aby sa na nich nezabudlo. Myslí si , že je Boh pretože je slávny a každý ho miluje. Tí ľudia sú schopní čohokoľvek, len aby mali o čom písať. No a ty si to schytala. O pár dní si na to už nikto nespomenie. Dovtedy stihne urobiť ďalší škandál." Povedala Emma, vzala si od Kate vidličku a dojedala za ňou zvyšky z večere.

„V nesprávny čas na nesprávnom mieste? Tou ulicou chodím každý večer domov z práce. Keby som tušila, ako to dopadne radšej by som sa nechala napospas tomu mužovi čo ma sledoval z práce, než aby som teraz bola na stránkach bulváru s ním."

„Počkať, aký muž ? On ťa sledoval?" zhíkla Emma.

„Nie on, ale nejaký muž, bol oblečený celý v čiernom a sledoval ma v ten večer, keď som sa zrazila s Louisom. Utekala som a obzerala som sa za seba, až som sa zrazila s ním. „

„Nevieš kto to mohol byť?"

„ Čo som nejaká vedma? Bola predsa noc."

„Londýn je plný úchylákov, musíš si dávať pozor."

„ Keď som odchádzala z práce, zastavila som sa v obchode," povedala Emma, nahla sa pre kabelku a niečo v nej hľadala.

Vytiahla z nej tucet časopisov.

„To nemyslíš vážne!"

„Nie neboj sa nie sú všetky o tebe. Kúpila som ich, aby si si o ňom niečo prečítala, čo je to ten Tomlinson za hajzla." Emma otvorila jeden časopis, chvíľu v ňom listovala až zastavila na jednej stránke, na ktorom bol Louis s nejakými chalanmi.

„To sú jeho kolegovia zo skupiny," povedala Emma. „ Ten blondiak je najzlatší, že?" povedala Emma a usmievala sa do časopisu.

„Emma? Šibe ti? Ty azda fičíš na tom Two director?"

„One direction! Bože Kate si hrozná, čo sa týka hudby," smiala sa Emma.

„Len sa mi páčia o čom spievajú. Tak precítene."

Nech žiaria hviezdy, keď plačem (FF - Loui Tomlinson)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora