19.časť - Nenávidím lúčenia

672 41 3
                                    

Na líci som zacítil jej ruku a potom pálenie. Hlavu mi pri jej prudkom dotyku otočilo nabok.

„Ako si mohol?" skríkla a slzy jej tiekli sťa hrachy.

Oprela sa o dvere a pomaly sa popri nich zošmykla až na zem. Hlavu si skryla medzi kolená a vzlykala.

„Kate, ja..." nevedel som čo jej mám na to povedať. V krku som ucítil hrču.

„Ako si mohol? Vedel si, že o mesiac odchádzaš skoro na rok niekde do riti a mňa tu necháš len tak? Po tom všetkom! Prečo si si so mnou vlastne začínal? Dosiahol si čo si chcel, zaľúbila som sa do teba a tak ma opúšťaš? Si si vedomý, čo sa za ten jeden rok môže stať?!" Prudko sa postavila a rukou si zotrela slzy, ktoré sa jej neustále valili dole tvárou.

„ Čo tie tvoje reči že tento krát nedovolíš, aby si stratil milovanú osobu? Tvoje slová, ako veľmi ma ľúbiš a pritom za ten rok sa tak pokojne môžeš zaľúbiť do inej! Zatiaľ, čo ja sa tu budem utápať v žiali. Ty si nevieš predstaviť ako ťa ľúbim Louis. Už tie tri dni, čo sme sa nevideli, som myslela, že sa bez teba zbláznim a ty mi povieš, že ťa neuvidím 10 mesiacov?! Vieš čo ty.."

Jej slová som prerušil bozkom. Prudko som sa jej prisal na pery a drsne ju bozkával. Rukou som jej vošiel do vlasov a pomaly ju viedol k posteli bez toho, aby som prerušil náš bozk. Jazykom som vyhľadel ten jej. Padla na posteľ a ja som sa na ňu zvalil. V boľavej nohe som pocítil úľavu.

Prerušil som náš bozk a ona slastne vydýchla. „Už nikdy nepovedz, že si nájdem inú, keď moje srdce je už dávno zadané." Šepol som jej do ucha a pobozkal jej ušný lalôčik.

Prudko sa podo mnou zodvihla a svojou panvou narazila o môj rozkrok. Šokovane som zalapal po dychu. Využila moju chvíľkovú slabosť a prevalila sa cezo mňa. Teraz ona ležala na mne.

Svojou panvou znova prudko prirazila o môj rozkrok a nahla sa ku mne. „Tak na to si mal myslieť skôr drahý," povedala mi, vstala z postele a ja som počul ako buchla dverami od spálni.

Ležal som nepohnuto na posteli a spamätával sa z toho návalu rozkoše, ktorý vo mne vyvolala. Presne vedela čo robí. Toto jej nedarujem. Nechala ma tu ležať nadržaného s mojou narastajúcou erekciou.

Zodvihol som sa z postele a dotackal sa k dverám. Popri stene som sa krívajúci dovalil do obývačky, kde som ju našiel v rozhovore s Niallom.

Lačne som sa na ňu zahľadel a vpíjal sa do nej očami. Sledovala ma ako sa približujem jej smerom na tvári mala ironický výraz.

Sadol som si k nej a zároveň oproti Niallovi. Oboch nás preskenoval očami.

Ruky som si nenápadne položil medzi stehná, aby nespozoroval, čo mi spravila Kate.

Niall si to ale všimol a nadvihol obočie. Švihol pohľadom na Kate, ktorá sedela uvoľnene na gauči a na tvári mala spokojný výraz. Pohľad presunul na mňa a spustil hlasný rehot.

„Louis ja odpadnem! Ty si pod papučou," rehotal sa ďalej Niall až očervenel v tvári.

Hanblivo som si kryl rukami môj rozkrok a snažil sa nevybuchnúť.

„Ale, ale Kate ty si riadna dračica. Čo ti urobil?" spýtal sa Niall pobavene.

„Nič, prečo?" spýtala sa nevinne a zastrčila si padajúce vlasy za ucho.

„Pretože Louisov rozkrok vyzerá ako keby si ho dal minimálne 2 krát zväčšiť. Nechala si ho v polovici len tak? Za tým niečo muselo byť. To je najhorší trest aký chlapovi môžeš dať." Povedal a snažil sa upokojiť svoj smiech.

Nech žiaria hviezdy, keď plačem (FF - Loui Tomlinson)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora