9.časť - Chúďa Harry

691 44 8
                                    

KATE

Bolo niečo po druhej poobede. Vstala som od stola a zamierila k šatni. Moja 8hodinová služba mi už odbila. Ponaťahovala som sa umyla ruky a podišla k svojej skrinke.

„Kate," ozvala sa za mnou Sara.

„Máme tu nejaký vážny stav, mohla by si to previať prosím ťa? Ponáhľam sa domov za deckami. Volala mi naša operka, že Christian zvracal a teplotuje." Odvetila Sára s prosbou v očiach.

„Sáára, už som sa skoro prezliekla."

„Kate no tak," náhlivo odvetila.

„Fajn, tak kde je ten super vážny prípad? O čo sa jedna?" povedala som nazúrene.

„Došli nejakí divní muži s mladým chalanom, že vraj má zlomenú nohu."

„Idem na to."

„Ďakujem Kate, máš to u mňa," žmurkla na mňa Sára a bleskovo sa prezliekla do šiat. O minútu už jej nebolo.

Prišla som nazúrene do príjmovej ambulancie, kde som našla dvoch mužov ako sa nahýnajú k mladému chalanovi, ktorý fučal ako nosorožec, na tvári mal utrpený výraz a rukou si držal nohu.

„Dobrý deň, tak mladý pán, čo sa vám stalo s nohou?" spýtala som sa milo a usmiala sa na kučeravého chlapca so zelenými očami.

Pozrel sa na mňa a na tvári sa mu ustálil hodnotiaci výraz. Zdalo sa, že ho bolesť náhle prešla.

„Mám asi zlomenú nohu. Potkol som sa o kábel a padol rovno na túto nohu." Povedal a ukázal na nohu, ktorá nadobúdala už bordovú farbu a značne aj opúchala.

Doniesla som z kúta ambulancie invalidný vozík, a naznačila som mu, aby si doň sadol.

„Sadnite si, urobíme vám röntgen, či naozaj máte tú nohu zlomenú."

„To si mám sadnúť do tohto vozíka pre postihnutých?! Ani náhodou," povedal nazúrene a stále si držal nohu.

„No tak prestaňte sa chovať ako malý chlapec, čím skôr zistíme či je zlomená tým skôr vám ju ošetríme a dám vám lieky proti bolesti," povedala som už naliehavo. Preboha, už len toto mi chýbalo trčať tu až do večera pre jedného rozmaznaného chalana.

Venoval mi nahnevaný pohľad a bez slova si sadol do vozíka.

„Počkajte vonku," povedal tým dvom chlapom, ktorí tu boli s ním. Vyzerali ako jeho osobná stráž.

Prikývli a bez slova vyšli na chodbu.

RTG ukázalo, že mal len rozštiepenú jednu kosť na priehlavku. Lekár vytlačil lekársku správu a podal mi ju.

„Viete čo máte robiť Kate," povedal vážne a odvrátil pohľad k svojim papierom.

Vzdychla som si. Tak toto bude na dlhšie.

Pozrela som do lekárskej správy kolónka liečba. Zdvihla som zrak k menu pacienta. Harry Edward Styles. Nie je to náhodou, ten Harry, ktorý včera volal ku mne domov?

Otočila som sa a uprela zrak na toho kučeravého chalana. Ležal na vyšetrovacom pulte, hrýzol si do pier a značne bol nervózny.

Pristúpila som k nemu.

„Tak pán Styles, nohu nemáte našťastie zlomenú, máte rozštiepenú kosť na priehlavku. Dám vám teraz lieky proti bolesti a nohu ošetrím," odpovedala som monotónne a uprela na neho zrak.

Nech žiaria hviezdy, keď plačem (FF - Loui Tomlinson)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz