Louis sedel na gauči s hlavou v dlaniach. Niall sedel oproti nemu s vyloženými nohami a hral sa s mobilom. Liam sa prechádzal hore dole po izbe a neustále rozoberal jeho situáciu. Louis nechápal ako môže mať niekto takú výdrž. Kričal naňho už asi dve hodiny.
„Louis, preboha spamätaj sa už, chováš sa ako pubertiak. Tu nejde o to, že to budú rozoberať fanúšici, ale o to, že na tomto chaose si paparazzi zgustnú. Prečo im dávaš stále dôvody, aby mali čo rozoberať?! Konečne prestali rozprávať o tej tvojej žúrke minulý mesiac, kde si sa opil a vláčil sa s kadejakými ľahkými ženskami. Samozrejme, že to hneď spojili s tvojim rozchodom s Eleanor a na druhý deň sa vrhli aj na ňu. Chúďa, musela to zvládať ťažko. A teraz vyštartujú po tom dievčati, s ktorou ťa včera videli," pokračoval Liam v svojom monológu a rukou si prehrabol vlasy a na tvári mal vytočený výraz.
„Liam, no tak nechaj ho tak, nehovorím, že za to nemôže, ale tí ľudia z brandže si na nás stále niečo musia nájsť. Koľko krát napísali o tebe, že si zomrel ?" povedal s úškrnom Niall.
„Ked má Louis chuť na sex, čo s tým chceš robiť? Vykastrovať ho? Nakoniec o ňom napíšu, že je gay, pretože ho nevideli so žiadnou ženou!" povedal Niall a ani neodtrhol zrak od mobilu.
„Louis tá včerajšia večera mala byť predohra? Tá ťa musela fakt zaujať." Povedal Niall a žmurkol na Louisa.
„Prestaňte už k-o-n-e-č-n-e! Ona nie je žiadna štetka na jednu noc, a určite som s ňou neplánoval mať sex.!" Povedal nazúrene Loui.
„Správate sa ku mne ako k malému decku, ktoré nie je zodpovedné za vlastné rozhodnutia, sorry ale na to tu mám svoju matku a nie vás! Ja to urovnám sám, nemôžem za to, že sa tam tá reportérka objavila a vzniklo z toho halló. Oni sú schopní vytiahnuť tie najväčšie špiny, a fantázia u nich zohráva tú najväčšiu úlohu. Za to, že sme skupina a máme svojich fanúšikov nie sme žiadne hviezdy, ktoré by mali robiť to čo sa im povie od ich manažéra. Nedovolím, aby ma niekto vodil za vodítko. A čo sa týka Kate, spoznal som sa s ňou pred niekoľkými dňami na ulici. A náhodou. Ako môžete súdiť niekoho koho nepoznáte?! Už vám tá sláva stúpla do hlavy?!" skríkol Louis, prudko sa dvihol z gauča a odkopol stoličku, ktorá mu stále v ceste.
„Hej chalani, pozrite na toto." Do izby vošiel Harry s časopisom v ruke. Samozrejme na titulke bol Louis a Kate, pri ktorej sa vynímali tri veľké červené otázniky.
Na časopise bol veľkým tučným písmom nádpis:
KTO JE TÁ ZÁHADNÁ KRÁSKA???
Louis Tomlinson, známy ako člen slávnej anglickej boyband One Direction s neznámou brunetkou.
Včera večer si slávny spevák vyšiel s neznámym dievčaťom na romantickú večeru do vychýrenej reštaurácie Element. Zdá sa, že Louis má oči iba pre krásne brunetky. Záhadné dievča sa až zaujímavo podobá na jeho expriateľku Eleanor Calder s ktorou sa v marci tohto roku rozišiel. Žeby Louis náročky vyhľadával spoločnosť žien, podobných jeho expriateľke alebo to bola len náhoda??? Zatiaľ sa viac nevie o neznámom dievčati, ktoré spríjemňovalo Louisove voľné chvíle.
„No to ma podrž! Nezávidím teraz tomu dievčaťu. Paparazzi pôjdu po nej ako ja za jedlom." Nezdržal sa komentára Niall.
„Louis toto si posral," povedal Harry a zahľadel sa naňho.
„Čo som posral?! Bol som s ňou len na jednu debilnú večeru! A Už sa z toho zrúti svet?! Ked sa budem ženiť tak nastane apokalypsa! „
„Mal by si ísť za ňou, Louis, nepoznám ju nebudem ju súdiť, ale toto si nezaslúži. Vieš, že jej už nedajú pokoj, pokiaľ neprídu na to, čo je medzi vami a kto je vlastne zač." odpovedal vážne Liam a chytil ho za plece. „Vyrieš to čo najskôr, pokiaľ nechceš aby bola každý druhý deň na titulke bulváru. Nechám to na teba, nebudeme za teba žehliť každý prúser. Dávam ti priestor ukázať, že si zodpovedný." Odpovedal Liam a odišiel z izby.
„Kde si zbalil takú kosť Louis?" spýtal sa Harry a pozeral na jej tvár na titulke časopisu.
„No niečo na tom pravdy je , čo tam píšu. Fakt sa podobá na El." povedal Harry a jeho oči sa až dotýkali časopisu, ked skúmal jej tvár.
„Si debil Harold," pokrútil hlavou Louis a pobral sa preč. Nechcel tu už ostať ani minútu.
„Heej kam ideš?! Neodpovedal si mi, kde si ju zbalil!" Začul Harryho hlas no on nemal chuť sa s ním ďalej baviť .
O 3 dni
Kate ležala v posteli schúlená do kĺbka a pozerala do steny. Už jej z toho začínala šibať. Cítila sa ako na psychiatrii. Už by si mala konečne prerobiť jej spálňu a vniesť do jej izby trochu života. Doteraz na to nemala čas, ale od kedy si zobrala v práci na pár dni voľno, teraz jej to prišlo ako dobrý nápad. Zútulniť jej izbu, vždy chcela mať zelenú izbu a svetlý nábytok. Zelená farba ju ukľudňovala. Sadla si na posteľ do tureckého sedu a poobzerala sa po svojej izbe. Všade mala biele steny. V strede spálne bola posteľ, ktorú si kúpila hneď ako sa prisťahovala. Bola taká o akej vždy snívala. Veľká dvojlôžková posteľ s hŕbou vankúšov a huňatou prikrývkou. Oproti mala svoje najobľúbenejšie miesto v dome. Knižnicu s horou kníh , pri ktorej mala hnedé prútené kreslo s lampou. Najviac milovala, keď si mohla pokojne sadnúť do jej kresla a čítať si celé hodiny. Trávila tam väčšinu času, keď bola doma. V rohu pri knižnici bol hodený časopis s otvorenou stranou, na ktorej bola jej vlastná tvár. Zodvihla časopis a znova sa zadívala na ten nenávidený článok. Zacítila ako jej slzy znovu stekajú po tvári. Prečo? Prečo ona? To má zato, že prijala jeho pozvanie. Nemala nikam chodiť. Louis Tomlinson známy ako člen slávnej anglickej boyband One Direction...
Nikdy o tej skupine ani len nepočula. Keď si prečítala ten článok prvýkrát, vyhľadala si tú skupinu na internete. Bolo toho o nich neúrekom. Nechápala ako doposiaľ o nich nič nepočula. Hudbou sa nejak nezaoberala, keďže na to ani nemala čas. Každý jej deň vypĺňala škola. A neskôr práca. Preto sa tak stále maskoval, keď ho stretla. Nechcel, aby ho niekto spoznal. Našla si zopár informácií aj o ňom. Väčšinou to boli samé jeho úlety po baroch. Našla však aj fotografie s jeho dievčaťom. Vyzeral tam šťastný. V očiach mal iskry a na tvári mu spočíval úprimný úsmev. Musel ju veľmi ľúbiť. No potom videli fotografie, ako odchádza z nejakého baru ruka v ruke s blondínkou. Na ďalšej fotografií objímal zas čiernovlásku, kde jej dával pusu na líce.
Odhodila časopis do koša. Vykresľovali ju ako štetku, ktorá baží len po jeho peniazoch a sexe s ním. Od úprimnej lásky prešiel k vzťahu na jednu noc. A ona mala byť ďalšia obeť.
Zrazu zazvonil zvonček pri dverách. Premkla ju nervozita. Čo keď to budú paparazzi? Žeby ju už našli? Vrhnú sa na ňu a budú chcieť od nej priznanie, že spáva s celebritou, aby mali zas o čom písať. Pomaly prešla na chodbu a dívala sa na dvere. Zvonček stále nemilosrdne zvonil. Nadýchla sa a pomaly podišla k dverám. Stisla kľučku a otvorila dvere.
„Kate, zlatko," zaznelo od dverí a vrhla sa na ňu osoba, ktorá jej tu bola najbližšia.
****
Ahojte, dúfam, že vás tento príbeh aspoň trochu zaujal. :)
Snažím sa písať, čo najviac častí, vždy kde mám čas, aby som vám tu mohla pridávať. Ten začiatok bol trochu o ničom, ale už to bude postupne zaujímavejšie. ;)
Budem rada za každé prečítania, komenty a (y) ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nech žiaria hviezdy, keď plačem (FF - Loui Tomlinson)
Hayran KurguPríbeh najstaršieho člena britsko-írskej boyband 1D. Ako skupina držia spolu v každom momente ako to bolo od začiatku tak aj doteraz, až kým sa jednému z nich neskríži cesta v tom najneočakávanejšom čase so ženou. Ženou, ktorá pochádza z úpln...