25.časť - Medzi realitou a snami je tenká hranica

520 38 1
                                    

Stála som tam prekvapene s varechou v ústach a v Louisovej mikine pri sporáku a hľadela na človeka, ktorý ma sledoval.

V šoku som vydýchla a zvýskla na celý dom.

„Ahoj baby," povedal Louis so širokým úsmevom a položil tucet tašiek na zem. Odhodila som varechu na sporák a rozbehla sa k nemu.

„Louis!" Tuho som ho objala. Zdvihol ma na ruky a nohy som obmotala okolo jeho trupu. Rukami ma držal pod zadkom a pobavene na mňa hľadel.

Potom ma pobozkal. Páni to vám bol pocit. Po 5 dňoch som ho konečne znovu cítila.

Ruky som mu zaborila do vlasov a odmietla sa ho pustiť.

„Kate," vydýchol a ja som sa od neho odtiahla.

„Nemôžem dýchať." Zasmial sa mi do ucha a ja som sa ho pustila. Rúra začala pípať a ja som sa odvrátila od Louisa. Vybrala som kurča z rúry a opatrne ho položila na pult.

Priblížil sa ku mne a pobozkal ma do vlasov.

„Ako to že si doma?" spýtala som sa ho udivene.

„Nedokázal som už zotrvať doma, keď som si pomyslel, že si tu sama." Zastrčil mi zablúdený vlas za ucho a venoval mi láskavý úsmev.

„Vidím, že s teba sa stala gazdinka, kým ja som bol preč." Premeral si ma od hlavy po päty.

„Monice som dala voľno, ponúkla som sa, že dnes varím ja. A nie som tu sama. Je tu Niall, Liam, Harry a Sandra." Pokrčila som plecami a vypla polievku, ktorá už začala nebezpečne vrieť.

„Aha takže som ti tu vôbec nechýbal," povedal ticho a oprel sa oproti mne o pult.

„Ale to nie, veľmi si mi chýbal. V noci som bola nútená objímať vankúš namiesto teba, a každé tri hodiny kŕmiť Nialla!" Povedala som s našpúlenými perami a on si ma pritiahol k sebe.

„Hmm voniaš po parmezáne," zahryzol sa mi do ušného lalôčika a potom ma pobozkal na krčnú tepnu.

„Čo to bude, keď ťa neuvidím 10 mesiacov. Už teraz som sa šiel zblázniť, že nie si pri mne."

Jeho dotyky mi boli príjemné. Nedokázala som sa nabažiť jeho prítomnosti. Ani som nechcela pomyslieť na to, že takto mám bez neho žiť 10 mesiacov. Zahnala som tú nepríjemnú myšlienku do úzadia.

Prisala som sa mu prudko na pery a vášnivo ho bozkávala. Vychutnávala som si každú jednu minútu, ktorá mi s nim ostávala. Zobral ma do náručia a položil ma na kuchynský pult.

„Ty máš moju mikinu? To je tak sexi," šibalsky sa pousmial a zahryzol si do spodnej pery.

Prekvapene som nadvihla obočie. To gesto som u neho ešte nevidela.

Rukou mi hladil stehno a pomaly ho presúval čoraz vyššie.

„Heej! Toto si moje kurča nezaslúži!" skríkol nahnevane Niall, ktorý sa objavil v kuchyni. Obaja sme naňho vyryto pozreli a potom sa rozosmiali. Sedela som na kuchynskom pulte, kde ma za boky držal Louis. Vedľa mňa bolo položené grilované kurča v pekáči, ktoré som pred chvíľou vybrala z rúry.

Keď sme sa navečerali s Louisom sme sa pobrali do spálne. V rýchlosti som zmietla všetky tašky s darčekmi do skrine, aby ich Louis nemal šancu prehliadať.

„Ako bolo doma?" spýtala som sa ho a sadla si na posteľ. Rozvalil sa na posteli a rukou mi prechádzal po chrbte.

„Výborne. Mama bola celá šťastná, že som opäť doma. Takpovediac celý ten čas, čo som bol doma som robil mojim sestrám operku. Mama trvala na tom, aby som šiel po teba a strávil s nimi sviatky."

Nech žiaria hviezdy, keď plačem (FF - Loui Tomlinson)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora