LOUIS
Jemne sa pousmiala pri mojich slovách, no nič nepovedala. Teplou rukou mi prechádzala od vlasov až po chrbát a nežne ma hladila. Bol to príjemný pocit.
Svoje pery som presunul na jej sánku a pomaly ju obdaroval malinkými bozkami. Prešiel som k jej krku a pomaly na hrudník. Zodvihol som hlavu a ona prikývla. Chytil som lem jej trička a pomaly jej ho pretiahol cez hlavu. Tričko som hodil na zem a pokračoval v bozkoch. Vlasy sa jej mierne roztrapatili a padli jej na hrudník. Bozkami som zašiel až k jej bruchu a pomalými pohybmi jej rozopol džínsy, ktoré tiež skončili na zemi. Sledoval som jej výraz, no nenašiel som v ňom žiadne odmietanie či iné negatívne pocity. V bruchu som pocítil miernu nervozitu, ktorá ma prekvapila. Nikdy som nebol nervózny, keď sa schyľovalo k sexu, ak neberiem do úvahy môj prvý. Vtedy je každý nervózny.
Obzrel som si jej perlovobielu pokožku a pocítil som známe teplo na hrudníku. Jej oči sa usmievali. Sadla si a nahla sa pre bozk, ktorý som jej opätoval. Rukou som jej odopol podprsenku a stiahol jej ramienka cez ruky. Ostala len v nohavičkách. Moje oči ostali však na tých jej.
„Si môj jediný," šepla mi ticho do ucha a mierne sa zapýrila. „A ty moja posledná," usmial som sa jej do pier a mierne jej zakusil do spodnej pery. Ticho zavzdychala. Znovu som ju položil na posteľ a rukami šmátral po jej nahom stehne. Dotkol som sa lemu jej nohavičiek. Cítil som ako začala zrýchlene dýchať.
V tom sa z kuchyne pod nami ozval hlasný buchot. Nedal som sa tým vyrušiť a pokračoval. Znovu som chytil len jej nohavičiek, keď sa ozvala rinčanie rozbíjajúceho skla a následne krik. Obaja sme spozorneli. Hodil som po Kate svoje tričko a postavil sa. V tme som nahmatal kľučku od dverí a v rýchlosti zišiel dole schodmi. Pohľadom som preskenoval obývačku a zašiel do kuchyni. Na zemi som našiel totálne opitého Liama a okolo neho črepiny skla. Za sebou som začul kroky a dorazila aj Kate.
Očami hodila po Liamovi. V rohu miestnosti práve vstaval zo zemi Harry a pod okom mal modrinu. Z nosa mu tiekla krv.
„Preboha čo sa tu deje?"
„Liam mi vrazil." Povedal nazúrene. Kate ihneď zamierila k Liamovi.
„Dávaj si pozor sú tu črepiny." Varoval som ju a ona prikývla.
„Liam." Liam sedel opretý o kuchynský pult s fľašou v ruke.
„Opil sa a začal hádzať o stenu fľaše." Oznamoval nám Harry a rukou si pridržiaval nos.
Kate v rýchlosti podišla k linke a podala Harrymu vreckovky.
„Tu máš, tlač si ju na nos 10 minút a maj hlavu v predklone," povedala mu a otočila sa ku mne.
„Louis vyber niečo chladné a prilož to Harrymu na šiju, aby sa mu skôr zastavilo krvácanie." Nemo som prikývol a urobil čo mi kázala.
Potom podišla k Liamovi a prstami mu roztiahla viečka. Mierne ho prefackala, na čo sa Liam začal preberať.
KATE
Zbadala som, že mu krváca ruka, zrejme sa musel porezať na skle. V rýchlosti som zobrala z linky kuchynskú utierku a previazala mu krvácajúcu ranu na dlani a prudko zatiahla.
„Pomôž mi postaviť ho," obrátila som sa k Louisovi. Spolu sme ho preniesli do obývačky a položili na gauč. Liam pootvoril oči a zadíval sa na mňa. V očiach mal slzy. Natiahol ku mne ruku a pohladil ma po líci.
„Soph," šepol zdrvene a po líci mu stekala prvá slza.
„Nie Liam, ja som Kate," uviedla som ho do obrazu. „Louis zožeň nejaké obväzy, nožnice, a hlavne dezinfekčný prostriedok. Musím mu ošetriť tú ruku." Louis sa vzdialil z obývačky.
ESTÁS LEYENDO
Nech žiaria hviezdy, keď plačem (FF - Loui Tomlinson)
FanficPríbeh najstaršieho člena britsko-írskej boyband 1D. Ako skupina držia spolu v každom momente ako to bolo od začiatku tak aj doteraz, až kým sa jednému z nich neskríži cesta v tom najneočakávanejšom čase so ženou. Ženou, ktorá pochádza z úpln...