Prichádzala k nej štíhla žena s blond vlasmi a výrazným rúžom na perách, ktorý zbadala už s druhej strany parkoviska. Za ňou stál muž s kamerou na pleci a zachmúreným výrazom na tvári. Žena sa k nej priblížila s mikrofónom v ruke.
„Áno?" spýtala sa jej Kate s nervozitou v hlase. „Odkiaľ viete ako sa volám?"
„Slečna Levansová pán Tomlinson je váš priateľ?" opýtala sa dychtivo reportérka.
Ťažko si mohli všimnúť Louisa, ktorý aj naďalej telefonoval na opačnej strane parkoviska pohltený tieňom a otočený chrbtom.
Kate bola v šoku. Nechápala čo sa deje. „Odkiaľ poznáte Louisa?" Reportérka sa na ňu nechápavo zahľadela. V tom začula za sebou kroky a vedľa nej sa zjavil Louis. Kate si vydýchla a obrátila sa na Louisa s prekvapeným výrazom. „Louis čo to má znamenať? Prečo sa na teba vypytujú ? Oni ťa poznajú?"
Reportérka pri pohľade na Louisa bola vo svojom živle, vrhla sa naňho s otázkami ako dravec na svoju korisť. „Pán Tomlinson je slečna Kate vaša ďalšia posteľová vychytávka?" - pýtala sa dychtivo.
„ No dovoľte!" skríkla Kate.
„Vypadnite!" Skričal na nich náhlivo Louis a postrčil Kate, aby sa pohla k jeho autu. Kate za ním musela až utekať, kvôli jeho rýchlej chôdzi. Reportérka ich aj naďalej prenasledovala.
„Slečna Levansová, myslíte, že vám vyhovuje vaše priateľstvo s výhodami, alebo chcete niečo viac?" kričala z diaľky.
Louis podržal dvere na spolujazdcovej strane, aby mohla Kate nastúpiť. Zatresol za ňou dvere, ani sa nestačila obzrieť a už štartoval motor auta.
„Dopekla!" zahrešil Louis a stláčal volant tak silno až mu zbeleli hánky na rukách. Uháňal po nočnom Londýne. Kate sa pozrela na tachometer, ktorý už šplhal k 150 km/hod. Bolo jej z tej rýchlosti zle od žalúdka.
„Louis, prosím ťa spomaľ!" zakričala. Začínala sa ho báť, kvôli jeho šialenej jazde a hrozivému výrazu v tvári. Ignoroval ju a pridal ešte plyn. Kate zatvorila oči a snažila sa nemyslieť na tú hrozivú jazdu. Zrazu cítila, že motor auta spomaľuje. A otvorila oči. Zastali pred jej domom. Kate sa pri pohľade na jej dom uľavilo. V rýchlosti vystúpila z auta a zamierila k svojmu domu. Louis kráčal za ňou. Zrazu zastala a otočila sa mu tvárou tvár.
Stál tam s rukami vo vreckách čiernych nohaviciach. V odlesku tmavej noci vyzeral v čiernom smokingu elegantne.
„Nechcem vedieť, čo to malo znamenať. A radšej sa tomu ani nesnažím porozumieť. Na to, že si len futbalista ťa takto po nociach prenasledujú paparazzi?" Krútila hlavou a meravo sa naňho dívala.
Odpovedou jej bolo ticho. " Fajn. Ďakujem za večeru, ale toto nemienim znášať. Žiaden ženská ma nebude osočovať takýmto spôsobom. Myslím, že tu sa naše cesty rozídu."
„Zbohom Louis," odvetila a otočila sa smerom k domu.
„Počkaj!" Povedal tichým hlasom a Kate pocítila zovretie na ruke. „ Čo je Louis?! Nepoznám síce takých ako si ty, ale viem si to domyslieť. Čo vlastne odo mňa chceš?!" Zrúkla naňho a nechápavo sa mu zahľadela do jeho očí.
„Kate, prosím, chcem ti to vysvetliť," odvetil ticho. „Nie! Nechaj ma na pokoji, to celé bol len zlý sen nič z toho sa nestalo. Dobrú noc Louis," odbila ho, vošla do domu a zabuchla za sebou dvere až skoro vyleteli z pántov.
Louis tam stál ako prikovaný. Zazvonil mu mobil pozrel sa na displej. Liam. Ah len to nie.
„Čo sa deje Liam? Zase sa Niall prežral svojich keksíkov a má z toho vetry?" spýtal sa otrávene Louis.
„Hahah vtipné... Louis čo to dopekla stváraš? Celým internetom kolujú články o tebe a nejakej pipke s ktorou sa údajne vláčiš! Budeš mať obrovský problém bro. Teda máš."
VOUS LISEZ
Nech žiaria hviezdy, keď plačem (FF - Loui Tomlinson)
FanfictionPríbeh najstaršieho člena britsko-írskej boyband 1D. Ako skupina držia spolu v každom momente ako to bolo od začiatku tak aj doteraz, až kým sa jednému z nich neskríži cesta v tom najneočakávanejšom čase so ženou. Ženou, ktorá pochádza z úpln...