Znovu som mala nutkanie vracať a hlava sa mi krútila ako na kolotoči. Neverím, že mi je zle z tých pár pohárov alkoholu, čo som včera vypila.
Telom mi prešla triaška a oblial ma pot. Zahmlilo sa mi pred očami a začula som už iba Louisov krik.
***
Precitla som na gauči a začula som tiché hlasy. Zneli mi ako z diaľky. Niekto ma držal za ruku a prikladal mi zimné obklady na čelo. Bola som taká slabá, že som nedokázala otvoriť oči. Tak som len tak ležala a snažila sa zachytiť hlasy, ktoré sa približovali.
„Neuvedomuješ si, čo si spôsobil?!" šepkal Harry no z jeho hlasu bolo počuť, že sa zas hnevá.
„Nič som neurobil. Prečo to stále vyťahuješ Harry? Nestaraj sa do toho. Mám ju rád a chcem byť pri nej." Ozval sa hlas blízko mňa. Louis. Povedal, že ma má rad?
„Je to pre jej dobro. Tuší, čo k nej cítiš?"
„Nie, nevie to. A nechcem, aby to ešte vedela. Bojím sa ako zareaguje, že ma odmietne." Povedal potichu Louis a tuhšie mi stlačil ruku.
„A keď ti povie, že k tebe cíti to isté čo potom? Dáte sa dokopy a necháš ju tu, keď my budeme na turné? Louis ona bude trpieť. To by bolo v podstate to isté ako keby ste sa rozišli." Povedal už nahlas Harry.
„Šššt," sykol Louis, „Mohla by ťa začuť. Nie, ak mi povie, že cíti to isté urobím čokoľvek, aby sme ostali spolu."
„Louis. Braček. Ja chcem, aby si bol šťastný. A určite si nájdeš ženu svojho života, ale teraz na to nie je vhodná doba. O mesiac odchádzame na turné. Chceš, aby to dopadlo tak ako s Eleanor?" sykol Harry.
„Chceš mi tým naznačiť, že si budem musieť vybrať medzi vami a ňou? To je absurdné. Eleanor som mal rád, ale myslím, že Kate mám viac. Pozri sa na ňu. Je taká bezbranná a nevinná. Nemá tu v podstate nikoho. Povedala mi to včera večer, prosila ma aby som neodchádzal."
„Takže ju berieš skôr ako sestru?" dožadoval sa odpovede Harry.
„Nie, nie aj keď mi v mnohom pripomína moju sestru."
„A čo Briana?"
„Čo s ňou? Nezaujíma ma," odvetil chladne Louis. Prekvapil ma jeho tón, keď ju Harry spomenul.
„Harry ty nevieš čo vo mne Kate prebúdza." Šepol ticho Louis.
„Ľúbiš ju?" spýtal sa priamo Harry . Srdce mi bilo ako o preteky. Louisova ruka uvoľnila zovretie tej mojej. Nastalo napäté ticho. Chcela by som vidieť ako sa Louis tvári. Počula som iba jeho dych.
Na svojom čele som pocítila Louisove pery. Pôsobili na mňa ako balzam. Na koži mi vyskočili zimomriavky. Dúfam, že si to nevšimli.
„Áno," šepol mi do vlasov a cítila som, že sa usmieva.
„Tak to sa modli, aby aj ona teba," vzdychol Harry a začula som kroky a následne buchnutie dverí. Odišiel.
„Neviem ako, kedy a prečo ale zaľúbil som sa do teba Katie. Ešte nie je čas, aby si to vedela. Budem stále pri tvojom boku, kým sa bude dať." Šepol nevediac, že ho počúvam.
„Sám tomu nedokážem uveriť. To tá tvoja nevinnosť ma k tebe priťahuje. Cítim potrebu chrániť ťa."
Pomaly som otvorila oči a uprela som naňho zrak. Hlavu mal sklonenú pri mojej ruke.
„Loui," šepla som ticho a voľnou rukou som mu vošla do vlasov. Zodvihol hlavu a uprel na mňa utrápený pohľad. Moja ruka mu skĺzla na jeho líce. Jeho slová si navždy vryjem do pamäti. Ešte od nikoho som nepočula také úprimné vyznanie okrem mojej matky. Jeho oči odrážali pravdivosť jeho slov.
ESTÁS LEYENDO
Nech žiaria hviezdy, keď plačem (FF - Loui Tomlinson)
FanficPríbeh najstaršieho člena britsko-írskej boyband 1D. Ako skupina držia spolu v každom momente ako to bolo od začiatku tak aj doteraz, až kým sa jednému z nich neskríži cesta v tom najneočakávanejšom čase so ženou. Ženou, ktorá pochádza z úpln...