Jsou tu dvě rozdílné verze, obě dvě jsou ale opravdu strašidelné. Podle prní verze se prý jedná o mladou dívku, která v mládí spadla pod vlak. Ten jí přeřízl na dvě půlky, ale její zloba a zášť byly tak intenzivní, že její torso stále hledá odplatu. Její horní půlka od té doby chodí ulicemi a má s sebou kosu.Teke teke teke je zvuk, který vydává při pohybování (pomocí loktů). Pokud nejste dostatečně rychlí, přeřízne vás na dvě půlky, stejně jako byla kdysi zmrzačena ona. Existuje ale i verze číslo dvě. Podle ní dívka jménem Kashima Reiko spadla pod vlak a krom toho, že zemřela, také přišla o nohy. Kashima straší na toaletách na nádražích. Vždycky požádá cestujícího, aby jí řekl, kde jsou její nohy. Pokud odpovíte špatně, o své nohy přijdete. Abyste se zachránili, musíte říct, že její nohy jsou na nádraží Meishin a odpovědět, pokud se zeptá, kdo vám to řekl. Existuje příběh, kde se vyskutuje ona první verze. Jeden chlapec šel prý večer domů ze školy, když v tom spatřil krásnou dívku opírající se lokty o parapet. Na chvíli se na sebe usmáli. On se divil, co dělá dívka v chlapecké škole, ale než se o to mohl nějak více zajímat, dívka vyskočila z okna a on uviděl, že jí půlka těla chybí. Vystrašený stál na chodníku, ale než mohl utéct, dívka ho přesekla na dvě půlky.
Tato legenda je sice kráká ,ale myslím si že za přečtení stojí.
ČTEŠ
30 Japonských Legend A Nejen To
HorrorLegendy z Japonska, některé jsou smyšlené a některé mají pravdivý obsah.