Hitobashira

9.5K 522 128
                                    

Tak je to tady přidávám poslední část. Moc děkuji za ohlasy :3 Celkem by mě zajímalo která legenda se vám líbila nejvíc ale nenutím vás to psát :)

Hitobashira Ve starověkém Japonsku lidé věřili, že když uzavřou lidské bytosti do konstrukce, udělá jí to silnější a stabilnější. Uzavíráním lidí do pilíře a do zdí obětovali bohům a pokud byli bohové potěšeni, konstrukce vydržela déle. O budovách s lidskými pilíři se tvrdí, že tam straší ti, kteří jsou uzavřeni ve zdech.

Cow Head Kraví hlava je strašidelný příběh, ze kterého můžete zemřít strachy. Jeden den během školního výletu, který zahrnoval i cestování autobusem, učitel začal vyprávět strašidelné příběhy k zabavení studentů. Když začal vyprávět příběh nazvaný Kraví hlava, všichni studenti začali křičet a prosit ho, aby přestal, ale učitel byl v nějakém druhu tranzu a nemohl přestat. Když se zotavil, řidič autobusu a studenti omdleli a pěnilo se jim z pusy. Někteří nemohli přestat se potit a třást se a zemřeli o několik dní později. Opravdový cow head na internetu nenajdete, rozhodně ne v angličtině. (Tady je menší překlad z japonštiny) Byla malá opuštěná vesnička uprostřed ničeho. Archeologové kopali, aby zjistili proč tam nikdo nežije. Odhalili podivnou mrtvolu s hlavou krávy a tělem člověka, provedli kratší výzkum, aby zjistili, že roky zpět byl ve vesnici hladomor, v té době všichni hladověli, snědli všechny krávy a koně, potom začli na mazlíčcích (psi, kočky, křečci, cokoliv), když už nezbylo nic než lidé, umírali, nebo se žrali navzájem a pak žrali i sebe. Poté jednoho odpoledne ,vešla pozoruhodná figura do vesnice, měla hlavu krávy a tělo muže (on je ten cow head či zvaný gozu) hladovějící vesničani na něj zaůtočili, brutálně ho zabili, trhali mu končetinu po končetině a snědli je a tehdy se vesnice stala prokletou a vtáhlo je peklo. Zbytek je ztracen v historii. Možná už zanikl

Okiku Doll Je to panenka oblečená v kimonu. Kdysi patřila malé holčičce Okiku. Když zemřela na nachlazení, její duch posednul panenku, které dnes rostou vlasy.Panenka je nyní ve věži Mannenji. Prvně její vlasy byly krátké, ale postupem času vyrostli a dnes má dlouhé vlasy. Nikdo neví, jak vlasy mohou dál růst, ale vědecké výzkumy prokázaly, že jsou to vlasy malého dítěte, možná Okiku.

The girl from the gap Dívka z mezery, je duch žijící v mezerách (mezi nábytkem, dveřmi, zásuvkami). Je spousta mezer a puklin v domě. Pokud jednoho dne potkáte její mezeru, zeptá se vás, jestli nechcete hrát na schovávanou. Podruhé uvidíte její oči v mezeře a budete vzat do jiné dimense. (nebo do pekla)

Fatal Fare Tahle fáma se týká osamělých taxikářů, kteří řídí v noci, uprostřed krupobití. Legenda praví, že před taxíkem se z ničeho nic objeví neznámý člověk. Onen neznámý se posadí do zadní části vozu. Požádá taxikáře, aby ho odvez na místo, které nezná, takže ho bude muset cizinec navigovat. Cestující pak do řidiče cpe stále složitější pokyny. Projíždějí temnými uličkami města a zanedlouho se ocitnou až na venkově.

Po tak dlouhé cestě (a stále to ještě nevypadá, že jsou u cíle), řidič znervózní. Otočí se na pasažéra, aby zjistil, kam že to přesně jedou. Ale cestující už tam není. Taxikář se šokován otočí zpátky k volantu, ale to už se řítí přes okraj útesu. Není to úplně klasická legenda a prevence v podstatě neexistuje. Takže pokud budete taxikář v Japonsku, dávejte si opravdu pozor.


Toire no hanako-san Hanako-san (z toalet) je také velmi populární. Jde o pověst z II. světové války o dívce, která okupuje záchody (nejčastěji ve škole). Objeví se, když někdo vyřkne její jméno.

Pokud vstoupíte na dívčích záchodech do třetí kabinky, třikrát zaklepete a zeptáte se: "Jsi tam, Hanako-san?", ozve se odpověď ("Jsem tady."). Pokud vstoupíte dovnitř, bude tu malá dívka v červené sukni.Tato legenda je opravdu populární. Pokud si vzpomenete na školní léta, možná jste se svými spolužáky/spolužačkami vyvolávali duchy. Pro mnohé je to buď zkouška odvahy, v USA se vyvoláváním duchů (nebo Bloody Mary) zasvěcují nováčci (např. noví studenti ve škole). Takto podobně se v Japonsku vyvolává Hanako-san.Tato legenda má nejvíce podob. Liší se školu od školy, prefekturu od prefektury. Předně, Hanako-san je popisována obvykle jako dívka s krátkými černými vlasy a červenou sukní. Co se její povahy týče, bývá označována za škodolibou, zlou osobu.V prefektuře Yamagata se říká, že když Hanako odpoví a vy vstoupíte, sežere vás tříhlavý ještěr, který jen napodobil dívčí hlas. V Iwate zase uslyšíte, že poté, co zavoláte na Hanako-san, ze dveří se vynoří bílá ruka. Ale co se stane poté, to už se neví. Co se Kanagawy týče, po zvolání jejího jména se vynoří ruka potřísněná krví.A jedna zajímavost na konec. V padesátých letech minulého století bylo jméno Hanako nejpoužívanější v Japonsku. V této době pravděpodobně také tato legenda vznikla.



30 Japonských Legend A Nejen ToKde žijí příběhy. Začni objevovat