Prokletí

1.3K 53 6
                                    

Jak někoho proklít. Tyto kletby jsou skutečné. Nepoužívejte černou magii ani voodoo, ale spíše starověké japonské rituály. UPOZORNĚNÍ: Nepoužívejte žádné z těchto prokletí. Jsou velmi nebezpečné. Pokud se něco pokazí, kletba si na vás může vzpomenout, což způsobí, že zemřete.

Jak na někoho dát prokletí

Zákon o tom, že když někoho proklejete, má to vždy vliv i na vás. Kletba vás vždy do jisté míry ovlivňuje. Mohli byste se stát fyzicky nemocným nebo mentálně nestabilním. V extrémních případech můžete dokonce zemřít.

Existuje staré japonské přísloví, které říká, že když člověk dá prokletí na člověka, potřebuje dvě díry. To znamená, že prokletí si na vás vždy vzpomene, takže když někoho zabijete, ​​musíte vykopat dva hroby, protože také zemřete.

Snadné prokletí

Chcete-li provést tento rituál, potřebujete list papíru a pero.

1. Přehněte tenký papír na polovinu.
2. S perem nakreslete tvar člověka na papír, zatímco ve své mysli si představujete osobu, kterou chcete proklínat.
3. Při kreslení dbejte na to, abyste papír neroztrhli.
4. Nakreslete X na libovolném místě, na hlavě, na břiše nebo na nohou.
5. Pak si představte osobu, bodněte s kuličkovým perem zaměřeným na tuto část.
6. Držte, dokud se postupně nezbarví do černé barvy
7. Když se vytvoří díra ... něco se děje.

Chcete-li dokončit rituál, spalte papír, posypte popel solí, umístěte ho do obálky a hoďte do odpadků.

Prokletí 10 Yen CoinTato 

kletba vyžaduje japonskou minci, láhev a vlasy osoby, kterou chcete proklínat.V jiných zemích můžete použít jinou minci. (Například: V USA můžete použít 10 centů nebo "desetník") Můžete použít skleněnou lahvičku nebo plastovou lahvičku.

1. Umístěte vlasy osoby, kterou chcete proklínat, s mincí v plastové lahvičce a zavřete víko.
2. Zahrabte láhev venku do hlíny.

Jedná se o poměrně snadnou metodu prokletí a způsobuje, že váš nepřítel trpí různými katastrofami.

Prokletí Kanji

Musíte přijít na to, jak napsat v Kanji jméno člověka, kterého chcete proklínat.

1. Napište jméno osoby na kus papíru, vše v Kanji.
2. Pod tím napište jméno osoby znovu, ale tentokrát nahraďte první znak v názvu pomocí "呪". (呪 znamená "prokletí" v japonštině.)
3. Pokračujte tak, dokud nebudou všechny znaky nahrazeny znakem "呪". Jméno osoby je doslova naplněno "kletbou".
4. Zbytek papíru zakreslete černým nebo červeným inkoustem.Předpokládejme například, že jméno osoby je "David".V kanji je David "出生 美 土" (který je vyslovován "de-i-bi-do")
Napsali byste je takto:出生 美 土
呪生 美 土
呪呪 美 土
呪呪呪 土
呪呪呪呪

Poznámka: Dávejte pozor, abyste při psaní neudělali žádnou chybu.

Prokletí syrového vejce (namatamago no noroi)

1. Připravte syrové vejce
2. Napište úplné jméno osoby, kterou chcete proklínat na vejce
3. Vyvrtejte otvor ve vejci
4. Zahrabte ho do půdy a počkejte, až bude hnít

Kletba se projeví asi za týden. Až vajíčko shnije, osoba bude postižena záhadnou nemocí.

Prokletí borovicových jehel (matsuba no noroi)

Chcete-li provést tento rituál, potřebujete: 13 jehlic borovice, 3 vlasy z vlastní hlavy,kovovou nádobu a nějakou sůl.

1. Spojte 13 jehlic borovice dohromady pomocí 3 vlasů.
2. Nasypte do kovové nádoby dostatek soli, abyste zakryli její spodní část.
3. Umístěte jehlice na horní část soli a zapalte je.4. Zatímco oni hoří, zopakujte tento zpěv: "Zearumu aparishu sumitaniru, matsuba no sei yo, XXXX ni wazawai are." (Kde XXXX je jméno osoby, kterou chcete proklít).
5. Pokračujte ve zpěvu, dokud oheň nevyhoří.

Prokletí rozbitého skla

1. Jděte na křižovatku o půlnoci, když měsíc není vidět.
2. Ujistěte se, že v okolí není nikdo.
3. Hoďte modrou sklenici na křižovatku, aby se rozbila.
4. Řekněte, že "XXXX je mrtvý". (kde XXXX je jméno osoby, kterou chcete proklít)

To okamžitě způsobí, že váš nepřítel zemře.Poznámka: Musíte být opatrní. Pokud se dotknete rozbitého skla nebo se říznete o kusech, budete místo toho kletbou zasaženi vy.

Omlouvám se za 7 minutové zpoždění. Uložil jsem si to a když jsem to šel zveřejnit tak jsem měl všechny odstavce dohromady ...

30 Japonských Legend A Nejen ToKde žijí příběhy. Začni objevovat