Záhadná zmizení

3.6K 154 40
                                    

  Boxer, který zmizel

Jim Robinson, přezdívaný jako "Sweet Jimmy", je americký boxer, který se proslavil hlavně jako jeden z prvních profesionálních soupeřů Muhamada Aliho. Roku 1979 s ním reportér ze Sport Illustrated Michael Brennan dělal rozhovor v jeho domě v Miami. Tento rozhovor byla poslední známka o Jimovi, od té doby už ho nikdy nikdo neviděl. Wright Thomson, reportér z ESPN, strávil 6 let pátráním po nějaké stopě zmizení Jima, ale nenašel nic. V roce 2009 vydal dokonce o tomto 6 letém neúspěšném pátrání článek.  

Zmizení Batalionu

  3 vojáci potvrdili, že byli svědky zvláštního zmizení celého batalionu v roce 1915. Ve výpovědi řekli, že pozorovali battalion pochodovat do kopce v Suvla Bay v Turecku. Kopec byl pokryt mlhou, do které battalion bez váhání vešel. Nikdy se už nevrátili. 

Zmizelý postižený 

  V červnu 1763 v Shepton Mallet v Anglii seděl starý muž jménem Owen Parfitt přikrytý svým velkým kabátem. Měl ve zvyku vysedávat před domem své sestry při teplých večerech, jako byl tento, při kterém zmizel neznámo kam. Owen se sám nemohl hýbat a když se jeho sestra společně s jejím sousedem rozhodla vyjít ven a pomoci Owenovi zpátky dovnitř, tak jediné, co uviděli na místě, kde předtím seděl Owen, byl jeho velký kabát.  (asi utekl :D) 

Záhada majáku na Flannanských ostrovech

  V prosinci roku 1900 zmizeli 3 muži, kteří měli chod tohoto majáku na starosti. Po sobě zanechali všechno vybavení. I přes četné pátrací akce nebyli tito muži nikdy nalezeni. Jedna z verzí jejich záhadného zmizení říká, že byli spláchnuti do moře jednou velkou vlnou. 

Diplomat, který zmizel 

  Toto záhadné zmizení britského diplomata Benjamina Bathrusta se odehrálo v roce 1809. Když se Bathurst společně s jeho kamarádem vracel do Hamburgu, zastavili se na večeři v městečku Perelberg. Po jídle se vraceli zpátky k jejich koňmi taženém povozu a Bathurst se šel podívat na koně, když v tom přímo před očima svého kamaráda zmizel bez jakékoliv stopy. 

Časový tunel 

  V roce 1975 muž jménem Jackson Wright jel společně se svou ženou autem z New Jersey do New York City. Po cestě museli projet Lincolnovým tunelem a podle Wrighta, který řídil, když projeli tunelem, odstavil auto, aby mohl utřít zamlžená okna. Jeho žena Martha se nabídla, že utře mezitím zatím zadní okno, aby mohli dříve vyrazit zpět na cestu. Když se Wright otočil směrem ke své ženě, nikdo tam nebyl. Wright neslyšel ani neviděl nic neobvyklého, ani následné vyšetřování k ničemu nedospělo. Martha Wrightová prostě zmizela. 

Zmizení u Stonehenge 

Pro ty co nevědí co to je :D

Pro ty co nevědí co to je :D

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
30 Japonských Legend A Nejen ToKde žijí příběhy. Začni objevovat