1. Zmizení Elsie z Chicaga
V srpnu 1911 se šlo 5-leté děvčátko jménem Elsie podívat svoji tetu, která bývala jen jeden blok od jejího domu. O několik hodin později její rodiče zavolali policii, protože zjistili, že Elsie k tetě nepřišla. Policie začala po holčičce pátrat a začala ověřovat fámy, které hovořily o tom, že Elsie měli ukrást potulní cikáni. Proto policisté prohledali každé místo v okruhu 160 kilometrů, kde se cikáni pohybovali. Po holčičce však nebylo nikde ani stopy.
O dva dny později dělníci hrozný objev našly v odvodňovacím kanálu – tělo holčičky plavalo na vodě. Byla to Elsie. Lékaři zjistili, že holčička nezemřela na následky utonutí, ale že bylo zadušené a na tváři mělo řezné rány. Vyšetřovatelé proto začali hledat vraha malé Elsie, ale její vražda nebyla nikdy vyřešena.
2. Ztracená Morgan
Příběh zmizení Morgana Nicka je pořádnou záhadou. V červnový večer v roce 1995 se 6-letá Morgan hrála venku s kamarády jen 45 metrů od místa, kde seděla její máma a dávala na ni pozor. Stačila jen chvilka její nepozornosti a Morgan nebylo. Když se totiž děti vraceli ke svým maminkám, holčička mezi nimi nebyla.
Podle svědků pozoroval hrající si děti podivný muž a některé z dětí uvedly, že muž mluvil s Morgan. Následně mnozí viděli z parkoviště odjíždět červený pick-up zhruba v té době, kdy Morgan zmizela. Od zmizení děvčátka uběhlo již téměř dvacet let a stále se po něm pátrá. Její matka dokonce založila nadaci, která pomáhá rodinám se ztracenými dětmi.
3. Našli jen zohavené tělo ...
Masego Kgomo byla jihoafrická školačka, která zmizela na Silvestra v roce 2009 O devět dní později se našlo jen zohavené tělo, které bylo ukryté mezi listím ve čtvrti, v níž zmizela. Z její vraždy bylo obviněno pět podezřelých. Pro nedostatek důkazů však zůstal nakonec jen jeden podezřelý. Celý případ vyvolal masivní protesty, během nichž byly vypáleny domy dvou z podezřelých. Protestující byli totiž pobouřeni z brutálního způsobu, jakým bylo děvčátko zavražděno.
Děvčátko bylo prý uneseno a zaživa znetvořené takzvaným „Sangoma", což je něco takového, jako šaman. Její orgány měly být použity k výrobě léčivých přípravků. Obviněný muž byl usvědčen a odsouzen na doživotí, ale nakonec byl pro nedostatek důkazů propuštěn.
Byly jednou dvě kamarádky na univerzitě. Jedna byla šprtka a ta druhá byla přesnej opak. Nemyslela na nic jiného než na párty a opilost. Bydlý v malém pokoji s paladnou. Den před velkým testem byla párty. Šprtka se rozhodne zůstat v pokoji a učit se mezitím ta druhá se rozhodne jít na párty a pořádně si jí užít. Šprtka se jí snaží přemluvit aby se učila, jinak propadne, ale ona chce prostě na párty. Hodiny plynnou. Holka zažívá párty jejího života. Tančí, pije a ve 3:12 jde do svého pokoje s tím, že bude spát 4 hodiny před testem. Pomaličku otevře dveře. Jde si lehnout do postele a při cestě zakopává o věci pohozené po pokoji. Nerozsvítí světlo i když slyší zvuky, které pravděpodobně patří její kamarádce, ale protože jí nepozdravila tak si myslela že spí. Ráno kdy se holka probudila, uviděla před očima noční můru, kterou nikdy nezapomene. Její kamarádka má břicho otevřené a po krku říznutí. Všude bylo mnoho krve. Na zdi uviděla vzkaz, který byl napsaný krví její kamarádky. Stálo tam: Nejsi šťastná s toho že jsi nerozsvítila světlo?
Byla jednou jedna holka která nenáviděla svět a svůj život. Všechno co se jí připletlo do cesty zničila. Jdnoho dne se rozhodla vzít si život a spáchala sebevraždu. Stal se s ní duch. Po pár týdnech od její smrti se našli její rodiče mrtví. Kousky jejich ruce a noh byli po celém domě. Říká se že pokud se dozvíš o její smrti, její duch si tě najde...
ČTEŠ
30 Japonských Legend A Nejen To
HorrorLegendy z Japonska, některé jsou smyšlené a některé mají pravdivý obsah.